RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

افزایش میزان رضایت مشتریان از خدمات بانک صادرات

۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۲/۲۸کد خبر: 197485
ایستانیوز:​مدیر عامل بانک صادرات ایران در بازدید از شعب و واحدهای ستادی مدیریت غرب تهران، ضمن تقدیر از زحمات یکایک کارکنان این سرپرستی، خاطر نشان ساخت؛ بر اساس نظر سنجی های بعمل آمده، میزان رضایت مشتریان از خدمات بانک صادرات ایران طی سال ١٣٩٥ افزایش داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، سیاوش زراعتی مدیر عامل بانک با همراهی جام خانه مشاور اجرایی مدیرعامل و معاونت شعب و بازاریابی و اسدی مدیر شعب غرب تهران ضمن بازدید از شعب دانشگاه شریف، سی متری جی و هاشمی غربی،  با کارکنان و مشتریان در فضایی صمیمانه به گفتگو نشستند. 
بر اساس این گزارش، مدیر عامل و هیأت همراه پس از بازدید سرزده از شعب یاد شده، در ساختمان مرکزی مدیریت شعب غرب تهران حضور یافته و از واحدهای خزانه ، حسابداری و اعتبارات نیز بازدید کردند.
مدیر عامل بانک صادرات ایران در جریان این بازدیدها، توصیه های لازم در خصوص تقویت بازاریابی در سطح شعب، کاهش مطالبات، افزایش سودآوری مستمر و پایدار، ضرورت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان و اخذ کارمزدهای مربوطه بیان نمود و  به نظر سنجی های انجام شده از مشتریان طی سال ١٣٩٥ اشاره کرد و گفت: بر اساس نظر سنجی های بعمل آمده، میزان رضایت مشتریان بانک صادرات ایران طی سال ١٣٩٥ نسبت به سال قبل از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است.
 وی تأکید  نمود: افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانک صادرات ایران، مسئولیت یکایک کارکنان این بانک را سنگین تر نموده که می بایست نهایت سعی و تلاش برای حفظ و ارتقاء جایگاه بانک نزد مشتریان و مراجعان، مبذول گردد.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک صادرات
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *