RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ریال یکماهه ۲۵ درصد بی ارزش شد

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

مدیر عامل بانک رفاه

ساختار بانک رفاه اصلاح شد

۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۲/۲۵کد خبر: 197302
ایستانیوز:مدیر عامل بانک رفاه گفت: در سال گذشته ساختار بانک اصلاح شد که تمرکز اصلی آن مشتری محوری بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، دکتر سهمانی افزود: در ساختار جدید، حوزه های بانکداری شرکتی و اختصاصی ایجاد شده است و امیدواریم بیش از پیش به امور مشتریان و نیازها و خواسته های آن ها رسیدگی شود.
وی طبقه بندی مشتریان را بسیار مهم و حیاتی دانست و تصریح کرد: مشتریان بزرگ و خوشنام جایگاه ویژه ای نزد بانک دارند. باشگاه مشتریان بانک رفاه به همین دلیل تاسیس شده است و در آینده بیش از پیش تقویت خواهد شد.
مدیر عامل بانک رفاه بر تحقق انتظارات مشتریان به نحو مطلوب تاکید کرد و گفت: بانک رفاه در پایش های افکار سنجی و بازار سنجی میزان رضایت مشتریان را به صورت مستمر اندازه گیری می کند و نسبت به تقویت خدمات خود اقدام می کند. در تلاشیم با ارائه خدمات مطلوب در عمل، مشتری محور باشیم.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک رفاه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *