RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین:

تشکیل کمیته یادگیری در بیمه نوین

۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۲/۱۰کد خبر: 196229
ایستانیوز: معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین گفت: باهدف ایجاد و توسعه سازمان یادگیرنده و ساختارسازی برای نظارت و ارزشیابی آموزش، کمیته یادگیری شرکت بیمه نوین تشکیل شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، آرام رشیدی؛ معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در جمع مدیران ستادی و رؤسای شعب این شرکت ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور پایه ریزی برای ایجاد سازمانی یادگیرنده، سال گذشته دبیرخانه کمیته  یادگیری متشکل از اعضایی از مدیریت های پشتیبانی و فنی شرکت، تحت نظر مدیرعامل محترم شرکت فعالیت خود را آغاز کرد و طی آن نیازهای آموزشی سال 96 شناسایی و علاوه بر تدوین تقویم آموزشی، برنامه ریزی برای اجرا نیز در دستور کار قرار گرفته است. این کمیته علاوه بر تأمین آموزش کارکنان در کلیه سطوح، تولید محتوا و برنامه های آموزشی مجازی و تهیه دستور العمل های آموزشی جهت امتیازدهی و ارتقای کارکنان، اصلاح عملکرد شغلی و بهره وری و نیاز سنجی تخصص شغلی را در برنامه های آتی خود داده است.
 
وی با بیان اینکه تجربه و علم، دو اهرم توسعه نیروی انسانی در شرکت هستند، گفت: در یک سازمان پیشرو، به علم و تجربه تحت لوای تفکر جمعی نیاز است. شکل گیری تفکر جمعی نیز حاصل اصلاح فرهنگ سازمانی در حوزه سهیم کردن افراد در حل مسائل و چالش های شرکت است. دستیابی به تفکر خلاق جمعی نیازمند مشارکت و البته آموزش است.
 
رشیدی ادامه داد: خوشبختانه به هنگام سازی دانش و توان کارکنان جزو اولویت های مدیرعامل محترم شرکت است و به همین خاطر رویکرد آموزش محور در سطح راهبری شرکت وجود داشته و به آموزش مستمر کارکنان به عنوان یکی از منابع سرمایه گذاری نگاه می شود.
 
معاون مدیرعامل بیمه نوین با اشاره به اتخاذ استراتژی تغییر و بازنگری در فرآیندها در سال جدید خاطر نشان کرد: همگام با تغییر و تحولات موجود در فضای درون و بیرون سازمان، مهندسی مجدد راهکارها و فرآیندها برای پیش بینی برنامه و روش ها، بسیار مهم بوده است. اشاره به  استراتژی تغییر در شرکت به معنای درک تغییر شرایط و رسیدن به الگوی تفکر جدیدی برای دستیابی به توسعه است.
معاون پشتیبانی و امور اقتصادی با تأکید بر اهمیت ساختارسازی برای توسعه یادگیری در شرکت افزود: آموزش و یادگیری، مفاهیمی هم راستا اما متفاوت هستند. آموزش به همراه توسعه فرهنگ یادگیری گام بلند ما برای رسیدن به شرکتی یادگیرنده در همه سطوح است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه نوین
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *