RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

حیدری در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران بیوتی؛

کپی برداری از محصولات پاکسان بی اخلاقیست و پیگرد قانونی دارد

۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۲/۷کد خبر: 196089
ایستانیوز: مدیرعامل شرکت پاکسان در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته گفت: در همه دنیا نمایشگاه به عنوان یکی از فرصت های عمده تبلیغاتی محصوب می شود چرا که این موقعیت را برای همه شرکت ها فراهم می کند تا در فرصتی برابر به عرضه توانمندی های خود بپردازند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،محمدرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار ما، حضور در نمایشگاه های بین المللی را راهی برای تعامل با دیگر رقبا معرفی کرد و افزود: نمایشگاه فرصت خوبی است تا شاهد موفقیت ها، مشکلات و مسائلی که مانع توسعه صنعت شوینده است باشیم تا بتوانیم برای رفع آنها تدبیری بیاندیشیم و فرصت های صادراتی را رصد کنیم.
 
وی در ادامه ضمن گله مندی از بی اخلاقی برخی از شرکت های تولیدکننده محصولات شوینده یادآورشد: در همین نمایشگاه شاهد بودیم که شرکت هایی از بسته بندی و طرح دو محصول معروف، با سابقه و قدیمی شرکت پاکسان سوء استفاده کرده و محصولی با همان رنگ و بسته بندی عرضه کرده که به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست و تا حصول نتیجه اقدامات قضایی صورت خواهیم داد. این شرکت ها شاید بتوانند محصولاتی با شکل و شمایل تولیدات ما عرضه کنند اما هرگز نمی توانند با پاکسان در حوزه کیفیت رقابت کنند.
 
مدیرعامل شرکت پاکسان در ادامه با اشاره به چشم اندازهای آتی این شرکت در سال جاری خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های صورت گرفته بر مبنای دستیابی به موفقیتهای سال پیش است اما با روندی که در شرکت پاکسان در پیش گرفته ایم امیدواریم در سال جاری بتوانیم گامهای موثرتری را در جهت رشد در بخش تولید و صادرات برداریم.
 
حیدری ضمن اشاره به فروش و توزیع به عنوان دو وزنه مهم در اقتصاد تاکید کرد: در زمینه توزیع و فروش تا کنون با محدودیت هایی روبه رو بودیم و با برنامه ریزی صورت گرفته توانستیم تا حدودی مشکلات موجود را از پیش رو برداریم و در عرضه و فروش به پویایی و کارآمدی برسیم.
 
وی با اشاره به شعار امسال یادآور شد: تولید و اشتغال از جدی ترین برنامه های ما در سال جدید است. در سال گذشته توانستیم با تغییر وضعیت شماری از پرسنل پاکسان از پیمانی به قراردادی گام مهمی را در زمینه اشتغال برداریم. هر ساله با بازنشست شدن شماری از پرسنل پاکسان افراد جدیدی جذب مجموعه می شوند که این مسئله گام مهمی در زمینه تحقق شعار سال جاری که «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال» خواهد بود.
 
مدیرعامل شرکت پاکسان به اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکاری برای خروج از بحران اقتصادی معرفی کرد و افزود: تدوین و پیاده سازی استراتژی کارآمد برمبنای اقتصاد مقاومتی، برنامه ریزی استراتژی، پایش محیط کسب و کار، توجه به نظام پیشنهادات و جابه جایی مشاغل از برنامه های ماست و گام به گام در حال پیاده سازی این استراتژی هستیم تا بتوانیم ساست های اقتصاد مقاومتی در شرکت پاکسان را تداوم ببخشیم.
 
حیدری افزایش تبلیغات هدفمند را راهکاری برای افزایش فروش اشاره کرد و افزود: کار تبلیغاتی خوبی که در سال گذشته در برنامه ماه عسل انجام دادیم ارتباط با مخاطبان ما را تنگاتنگ کرد و این ارتباط باعث افزایش فروش پاکسان شد به نحوی که توانستیم 15% از بازارهای جدید را تصاحب کنیم.
 
مدیرعامل پاکسان در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه شوینده، آرایشی بهداشتی و سلولوزی، حضور در بازارهای جدید صادراتی را از دیگر برنامه های آتی این مجموعه معرفی کرد و گفت: در جستجوی فرصتهای جدید صادراتی برای محصولات تولیدی مجموعه پاکسان هستیم تا بتوانیم صادرات به دیگر کشورها را توسعه دهیم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *