RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

عباس زادگان اعلام کرد

برنامه های اصلی بیمه تجارت نو، در سال ۹۶

۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۲/۶کد خبر: 195997
ایستانیوز:دو برنامه اصلی و محوری بیمه تجارت نو، در سال ۹۶ تمرکز بر بیمه عمر و انرژی و کنترل ریسک ها در این دو حوزه می باشد.
به گزارش پایگاه اطاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، محمد عباس زادگان، مدیر عامل بیمه تجارت نو مهمترین وظیفه دولت آینده را تولید، سرمایه گذاری و اشتغال دانست و در این خصوص بیان کرد: برای رفتن به سمت تولید و سرمایه گذاری به سلسله ابزارهایی نیاز داریم. یکی از آن ها، موضوع "ایمنی" است که هدف اصلی شرکت های بیمه می باشد.
وی تصریح کرد: ایمنی و مصون نگاه داشتن سرمایه های واحدهای تولیدی و منابع انسانی در برابر حادثه، یکی از مهمترین اولویت های حوزه بیمه است که دولت برای این موضوع حتماً باید برنامه مشخصی داشته باشد؛ ‌زیرا در حال حاضر میزان تلفات و مجروحان ناشی از عملیات رانندگی بخصوص در جاده ها موجبات نگرانی همگان شده است.
عباس زادگان، یکی از وظایف اصلی شرکت های بیمه را گسترش آموزش های مربوط به ریسک، آگاه کردن دستگاه ها نسبت به ریسکی که وجود دارد و کمک به آنها در جهت ایمن سازی در مدتی که پوشش بیمه دارند، دانست.
وی خاطر نشان ساخت: در شرکت بیمه تجارت نو یکی از مهمترین اولویت ها، دادن سرویس های مشاوره ریسک و ایمنی به مشتریان به خصوص در بخش انرژی، بیمه های مهندسی و حوزه تولید است. در حالی که این فعالیت ها وظیفه اختصاصی بیمه ها نیست و دولت باید در این خصوص برنامه هایی داشته باشد.
وی یکی از مهمترین دلیل ایجاد حادثه پلاسکو را آشنا نبودن با موضوع ریسک مدیران ساختمانی دانست و در این باره تصریح کرد: مشکل ما این است که مدیران ساختمان های بلند مرتبه با موضوع ریسک به معنی فنی و ایمنی آشنا نیستند و حداکثر آشنایی آنها با کاربرد کپسول های آتش نشانی است.
به گفته عباس زادگان برای جلوگیری از وقوع آسیب های نظیر پلاسکو، تحقیقات و مطالعاتی به عمل رساندیم و درصدد هستیم با برگزاری سمیناری در ۱۳اردیبهشت ماه با همکاری بانک تجارت، بتوانیم بررسی هایی در جهت کاهش این نوع ضایعات به عمل رسانیم و تجزیه و تحلیل های قوی برای ریسک های این نوع ساختمان ها به دست آوریم. امیدورایم که از این سمینار استقبال به عمل آید تا بتوانیم هر ساله آن را تمدید نماییم.
وی اضافه کرد: در این سمینار که با حضور جمعی از  مدیران ساختمان های بلند تجاری و مسکونی برگزار می گردد، ریسک هایی که ساختمان ها را تهدید می کند شناسایی و شرایط ایمن سازی برایشان ارائه می شود.
مدیر عامل بیمه تجارت نو، دو برنامه اصلی و محوری بیمه تجارت نو را در سال 96 تمرکز بر بیمه عمر و انرژی دانست و در این خصوص خاطر نشان ساخت: تمرکز بر بیمه انرژی کشور که یک بخش حادثه زا و نیازمند کنترل ریسک است، یکی از اولویت ها ماست و برای اینکه بتوانیم عملیات ریسک بخش انرژی را کنترل کنیم از کارشناسان غیر ایرانی برای مشاوره و تهیه طرح بهره گرفته ایم. همچنین بحث بیمه عمر در خصوص پوشش دهی خطراتی مثل سرطان، آلزایمر و... اولویت دیگر بیمه تجارت نو می باشد.
به گفته عباس زادگان، بر خلاف بیمه های دیگر که بیشتر در بخش اتومبیل و... فعال هستند بیمه تجارت نو بیشتر در دو حوزه بیمه عمر و  انرژی متمرکز است و به دنبال این است تا فرهنگ جدیدی از بیمه را در کشور ایجاد نماید.
وی ‌شعار امسال را سلامت جسم و روان معرفی کرد و در این باره خاطر نشان ساخت: در بیمه عمر در تلاش هستیم تا سمیناری در خصوص سلامت جسم و روان برای بیمه شده گان بگذاریم و به افراد تحت پوشش آگاهی های لازم را بدهیم . به گزارش پولی مالی، همایش ریسک و ایمنی توسط بیمه تجارت نوروز با همکاری بانک تجارت ١٣ اردیبهشت ماه 96 ساعت ٩صبح در محل سالن همایش ساختمان اعتباری بانک تجارت واقع در خیابان طالقانی روبروی هتل انقلاب کوچه بازرگان برگزار می شود.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *