RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

چرا بانک‌ها به زمین چسبیده‌اند؟

نایب رییس هیات مدیره بانک آینده: از خرداد ماه

برنامه های اشتغالزایی بانک آینده عملیاتی می شود

۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۲/۲کد خبر: 195722
ایستانیوز:نایب رییس هیات مدیره بانک آینده گفت:با توجه به نام گذاری سال جاری "اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال" این بانک، برنامه گسترش اشتغال به ویژه در حوزه فعالیت‌های خرد، متوسط و اصناف که با هزینه کمتری امکان افزایش تولید و ایجاد اشتغال را دارند، تهیه و به تصویب رساند و از ابتدای خرداد ماه سال جاری عملیاتی خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، محمدعلی بهزادان با اشاره به اقدامات این بانک در سال گذشته و همچنین اولویت و اهداف آن در سال جاری، در پاسخ به این سوال که با توجه به فضای کسب و کار ویژه شبکه بانکی در سال ۱۳۹۵، توفیقات بانک آینده را در سال گذشته از بُعد کمی و کیفی چگونه ارزیابی می‌نمایند؟ اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مشارکت کارکنان، اعتماد مشتریان و حمایت سهامداران و دیگر ذینفعان، بانک آینده به موفقیت‌های قابل توجهی در سال ۱۳۹۵ نائل شده ایم.
 
وی ادامه داد: سرمایه بانک از مبلغ ۸,۰۰۰ (هشت هزار) میلیارد ریال به ۱۶,۰۰۰ (شانزده هزار) میلیارد ریال رسیده و در حال حاضر حقوق صاحبان سهام به بیش از ۲۱,۰۰۰ (بیست و یک هزار) میلیارد ریال افزایش یافته است. معهذا، در جهت تقویت استحکام مالی بانک، این سرمایه در ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۶، به بیش از ۳۰,۰۰۰ (سی هزار) میلیارد ریال خواهد رسید.
 
به گفته بهزادان ، بانک آینده در سال ۱۳۹۵ با رشد ۱۴ درصدی در تعداد سپرده‌ها و رشد ۱۶ درصدی تعداد سپرده‌گذاران مواجه بوده‌ که مؤید اعتماد بالای مردم و مشتریان به بانک آینده است به تعبیری دیگر حدود ۳۵۰,۰۰۰ مشتری در سال گذشته به شمار مشتریان بانک افزوده شده است. به همین دلیل سپرده‌های مردمی، رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۴ داشته است.
 
نایب رییس هیات مدیره بانک آینده ادامه داد: این بانک در سال ۱۳۹۵ در رتبه ۱۸، فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایران در سال ۱۳۹۵ قرار گرفته و به عنوان شرکت پیشرو، توسط سازمان مدیریت صنعتی انتخاب شد ضمن اینکه بانک آینده در راستای سیاست‌های نظام، حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) را در دستور کار خود قرار داده و بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۵؛ به این واحدها پرداخت کرده است.
 
بهزادان در پاسخ به این سوال که درباره برنامه‌های سال ۱۳۹۶ بانک، توضیحاتی را بفرمایید؟گفت: با توجه به اعلام سال به عنوان "اقتصاد مقاومتی؛ تولید- اشتغال" از سوی مقام معظم رهبری؛ بانک آینده، برنامه گسترش اشتغال به ویژه در حوزه فعالیت‌های خرد و متوسط و اصناف که با هزینه کمتری امکان افزایش تولید و ایجاد اشتغال در آنان میسر است را تهیه و به تصویب رساند و از ابتدای خرداد ماه سال جاری عملیاتی خواهد شد. حداقل اشتغال پیش‌بینی شده در این طرح، که تعداد قابل توجهی است؛ مشخص شده و سهمیه‌های استانی نیز در حال ابلاغ است.
 
وی اضافه کرد: اصلاح ساختار مالی بانک با تأکید بر افزایش سرمایه و حضور در حوزه‌های بانکداری اختصاصی، شرکتی و سرمایه‌گذاری از دیگر برنامه‌های بانک در سال ۱۳۹۶ است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک آینده
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *