RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

معاون آخوندی اعلام کرد؛

ضرورت بیمه شدن ملوانان شناورهای سنتی

۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۲/۲کد خبر: 195703
ایستانیوز:مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر ضرورت بیمه ملوانان شناورهای سنتی، گفت: ایجاد اشتغال پایدار در حوزه دریایی یکی از برنامه‌های سازمان بنادر در سال ۹۶ است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از سازمان بنادر ودریانوردی، محمد سعیدنژاد، توسعه محور شرق، فعال کردن بنادر کوچک، افزایش سطح رقابت‌پذیری بنادر بزرگ، رونق ترانشیپ بین بنادر داخلی، ورود مستقیم کالا به بنادر و توسعه گردشگری دریایی را از مهمترین برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی در سال جاری برشمرد.
 
وی افزود: برجام تاثیر مستقیمی بر حمل و نقل دریایی داشت، به ‌طوری که روند تجاری کشور از واردات به جریان واردات و صادرات تبدیل و تراز صادرات کشورمان نیز مثبت شد.
 
سعیدنژاد بیان کرد: در سال گذشته سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مطرح شد که به معنی مقاوم‌سازی اقتصاد در برابر حوادث بیرونی است در سال جاری نیز بحث اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال مطرح است.
 
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اعمال تخفیف ۵۰ درصدی هزینه‌های بندری و حقوق و عوارض گمرکی برای رونق ترانشیب کالا بین بنادر داخلی گفت: رونق ترانشیپ بین بنادر داخلی، ورود مستقیم کالا به بنادر و توسعه گردشگری دریایی از دیگر برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی در سال جاری است.
 
سعیدنژاد ادامه داد: در راستای رونق سفرهای دریایی و توسعه گردشگری دریایی، باید خرید کشتی‌های کروز، ایجاد و معرفی جاذبه‌های گردشگری به‌ویژه در جزایر هنگام، لارک، هرمز و ... مورد توجه قرار گیرد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: اگرچه سازمان بنادر و دریانوردی طراح و تسهیل کننده این اقدامات است، اما اجرای آنها بدون حضور و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست.
 
وی یکی از مشکلات پیش‌روی صنعت حمل و نقل دریایی را بیمه ملوانان شناورهای سنتی دانست و گفت: در حال حاضر ملوانان و نیروی انسانی که در شناورهای متفرقه کار می‌کنند، تحت پوشش بیمه نیستند.
 
سعیدنژاد، تصریح کرد: در گذشته این مشکل در حمل و نقل جاده‌ای هم وجود داشت که در آن زمان با استفاده از بارنامه صادر شده حق بیمه کسر و به حساب تامین اجتماعی واریز و به این ترتیب مشکل بیمه در این بخش حل شد.
 
وی با بیان اینکه باید زمینه تحت پوشش قرار گرفت ملوانان فراهم شود، افزود: می‌توانیم از این روش در صنعت حمل و نقل دریایی نیز استفاده کنیم تا همه ملوانان تحت پوشش بیمه قرار گیرند.
برچسب‌ها:بیمه ملوانان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *