RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

زد‏تی ‏ای گوشی Axon۷ را به اندروید ۷.۱.۱ آپدیت کرد

۲۰:۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸کد خبر: ۱۹۴۲۷۹
ایستانیوز:گوشی زد‏تی‏ای Axon۷، پرچمدار گوشی‏های زد‏تی‏ای است و انصافا تاکنون زد‏تی‏‏ای برای Axon ۷ خود چیزی کم و کسر نگذاشته است، اکنون نیز باخبر شدیم، زد‏تی‏ای گوشی Axon ۷ را به اندروید ۷.۱.۱ آپدیت کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، اگر اخبار گوشی‏های تراز اول و پرچمدار را دنبال می‏کنید به احتمال زیاد تاکنون نام زد‏تی‏ ای Axon 7 به گوش شما خورده است، زد‏تی‏ای با عرضه Axon 7 به رقبای چینی خود ثابت کرد که مرد میدان است و قوانین ساخت یک گوشی پرچمدار را به خوبی می‏داند. بدنه‏ای زیبا و باکیفیت، مشخصات سخت‏افزاری تراز اول و کیفیت صدای فراگیر و گوش‏نواز باعث شده است تا زد‏تی ‏ای Axon 7 به یکی از بهترین گوشی‏های پرچمدار چینی حال حاضر تبدیل شود.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از فارنت ، در کنار تمامی این موارد زد‏تی ‏ای در خصوص قیمت‏گذاری Axon 7 نیز سنگ‏‌تمام گذاشت و با سخاوتمندی بسیار، این گوشی را با قیمتی مناسب راهی بازار کرد. تمامی این موارد دست به دست هم داده‏اند تا زد‏تی ‏ای Axon 7 به لحاظ قیمت و کیفیت یارای رقابت با وان‏پلاس ۳ را که در حال حاضر یکی از بهترین گوشی‏های پرچمدار چینی به حساب می‏آید را داشته باشد. زد‏تی‏ ای به لحاظ نرم‏ افزاری نیز ثابت کرد که حسابی هوای گوشی پرچمدار خود را دارد و حدود یک ماه پیش شاهد انتشار آپدیت اندروید نسخه ۷ برای زد‏تی ‏ای Axon7 بودیم. اکنون نیز شاهد انتشار آپدیت اندروید نسخه 7.1.1 برای زد‏تی‏ای Axon 7 هستیم. در آپدیت اندروید ۷، زد‏تی‏ای Axon 7 شاهد اضافه شدن ویژگی‏های جالب و چشمگیری بود که قابلیت ذخیره تصاویر گرفته شده از سوی دوربین گوشی با فرمت RAW و پشتیبانی از پلت‌فرم Google Daydream برای اجرای محتوای واقعیت مجازی را می‏توان از موارد بارزی نام برد که زد‏تی‏ ای در آپدیت اندروید نسخه ۷ برای کاربران Axon ۷ به ارمغان آورد. همان‌گونه که انتظار می‏رود در آپدیت اندروید 7.1.1 برای زد‏تی ‏ای Axon 7 شاهد اضافه شدن ویژگی‏های چشمگیری نیستیم، اما باز هم می‏توان به اضافه شده Emoji‏های جدید، بهینه ‏سازی‏ هایی در Google DayDream و وصله امنیتی بهمن ماه گوگل را می‏توان از مواردی دانست که کاربران Axon 7 پس از دریافت آپدیت 7.1.1 با آن روبه‌رو خواهند شد. در حال حاضر گفته می‏شود کاربران آمریکایی Axon 7 قادر به دریافت آپدیت اندروید نسخه 7.1.1 هستند.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *