RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

مدیرعامل بانک صادرات فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت

۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶کد خبر: 194181
ایستانیوز:سیاوش زراعتی مدیر عامل بانک صادرات ایران در پیامی فرا رسیدن نوروز و آغاز سال نو را به هموطنان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، در پیام مدیر عامل این بانک خطاب به هموطنان آمده است:
    زایش  دوباره طبیعت همواره یادآور گشوده شدن افق های نو و نوید بخش رسیدن به مراحلی نیکوتر و برتر است. عید نوروز آغاز بهاری با طراوت است،زمان تغییر، تحول و تلاش برای بهتر شدن در تارو پود زندگیست  که حد اعلاء و  کمال آن در دعای یا مقلب القلوب  و الابصار ، یا مدبر اللیل و النهار،  یا محول الحول والاحوال، حول  حالنا الی احسن  الحال تبلور یافته  است. از این روخداوند جهان آفرین را سپاسگزاریم که در سایه زایندگی بیکرانش فرصت تجربه سال جدید  را در کهن بوم باستانی  بر ما ارزانی داشت تادر دامن پر مهر وطن برای اعتلای نام پرآوازه بانک صادرات ایران جوشش و تلاش بیشتری داشته باشیم.
زراعتی در ادامه پیام خود می افزاید: در سالی که گذشت این بانک ریشه دار و مردمی با همت بلند کارکنانش موانع و مشکلات را با شکیبایی پشت سر گذاشت و با پیروی از استانداردهای حرفه ای و بین المللی، شفاف سازی و ارتقای کمی و کیفی خدمات  و چابک سازی را در برنامه های خود گنجاند  که نقشی تعیین کننده در بالندگی سازمان داشت و  بنیانی استوار برای کسب جایگاه برتر در میان بانک ها را پایه گذاری کرد.
وی در بخش دیگری از پیام آورده است:همکاران و  همراهان  عزیز  به  خوبی آگاهند  که در فضای رقابتی موجود، اعتلای جایگاه بانک مستلزم تأمین منافع و جلب رضایت  تمامی ذینفعان محترم سازمان میباشد. لذا ما ملزم به توسعه کارآمد زیرساختها و تجهیزات، بهینهسازی فرآیندها و ساختارهای عملیاتی و تشکیلاتی، توسعه مهارتها و توانمندیها و تلاش در جهت بهبود فضای کسب و کار میباشیم.
مدیر عامل بانک صادرات ایران با اشاره بر رویکرد و سیاست های پیش رو در سال ٩٦ یادآور شد:امیدوارم سال ١٣٩٦ که تداوم روند چابک سازی سازمان، توجه بیش از پیش به رویکردهای اقتصاد مقاومتی و تحقق چشماندازهای  پیشرو  در  عرصه بین الملل را در اولویت برنامه ها قرار داده ایم ، با تلاش بیشتر تمامی همکاران،توأم با نوآوریها ، تحولات و تجربههای مشترک و مثبتی برای بانک باشد تا با ارائه خدمات و محصولات مطلوب و شناسایی فرصتهای تازه و تبدیل آنها به ا رزش، بتوانیم  برای ذی نفعان، به ویژه مشتریان و سهامداران  گرانقدر، نقشی اساسی در بالندگی اقتصاد ملی  ایفا کنیم.
زراعتی در بخش پایانی پیام ضمن تبریک سال نو تأکید کرد: لازم می دانم  با تبریک سال نو ، از همراهی و همدلی  تمامی همکاران شریف شاغل و بازنشسته ،مشتریان و سهامداران محترم که بستر حرکت رو به رشد و شفاف سازی همه جانبه بانک را فراهم می آورند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *