RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

با اپلیکیشن بیمیتو

امکان خرید آنلاین بیمه از کلیه شرکت‌ها

۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳کد خبر: ۱۹۳۹۴۱
ایستانیوز:مدیرعامل بیمیتو با بیان اینکه بیمیتو، اپلیکیشن و وب‌سایتی برای مقایسه، خرید آنلاین بیمه است، گفت: با کمک این اپلیکیشن می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت، میزان پوشش بیمه و سطح کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه را مقایسه و آگاهانه خرید کنید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،اخبار شرکت‌ها- ایران نیز مانند بسیاری از کشورهای دیگر، در سال‌های اخیر شاهد شکل‌گیری استارتاپ‌هایی بوده است که به طرق مختلف، سعی کرده‌اند جنبه‌های مختلف زندگی مردم را تسهیل کنند. هر چند به طور معمول، شرکت‌های نوپایی که راه‌اندازی شده‌اند در صنایعی مانند حمل‌ونقل، غذا و ... شکل گرفته‌اند اما به تازگی، استارتاپی نام بیمیتو، در یکی از صنایع کهن یعنی بیمه، اقدام به نوآوری کرده است.
حامد ولی‌پوری مؤسس و مدیرعامل بیمیتو با بیان اینکه بیمیتو، اپلیکیشن و وب‌سایتی برای مقایسه، خرید آنلاین بیمه است، گفت: با کمک بیمیتو می‌توانید تمامی اطلاعات مورد نیازتان از جمله قیمت، میزان پوشش بیمه و سطح کیفیت خدمات شرکت‌های مختلف بیمه را مقایسه و آگاهانه خرید کنید.
وی با بیان اینکه مشغله‌های زندگی روزمره و کمبود وقت، گاه باعث می‌شود انجام امور ضروری نظیر خرید بیمه را به تعویق بیندازیم گفت: خوشبختانه به تازگی اپلیکیشن و وبسایت بیمیتو، راه‌حل مناسبی برای این مسأله ارائه کرده است و کاربر پس از مقایسه آنلاین همه بیمه‌ها و قیمت‌های مختلف، تنها کاری که انجام می‌دهد، انتخاب شرکت دلخواه است و سپس با بار‌گذاری عکسی از کارت ماشین و بیمه‌نامه خود، وارد مرحله پرداخت شده و در نهایت، پس از یک روز اداری، بیمه‌نامه را در آدرس مورد‌نظر دریافت کنند.
به نوشته فارس،وی با بیان اینکه افراد بسته به شرایط، اولویت‌بندی متفاوتی از عوامل تاثیر‌گذار در خرید بیمه‌نامه در ذهن دارند و بر اساس همین موارد، شرکت مورد‌نظر خود را انتخاب می‌ کنند، تصریح کرد: در این مرحله و برای انتخاب صحیح، نحوه دسترسی معتبر به اطلاعات و گرفتن مشاوره امری ضروری محسوب می‌شود.
‎مدیر عامل بیمیتو ادامه داد: واضح است که مراجعه حضوری به دفاتر مختلف بیمه، امری زمان‌بر و خسته‌کننده خواهد بود و حتی در صورت گرفتن پاسخ، به دلیل وابستگی مشاوران به شرکت‌های کارفرما و یا منافع شخصی، پاسخ‌های دریافتی خالی از خطا و احتمالاً غرض‌ورزی نخواهد ‌بود.
ولی پوری با بیان اینکه با اپلیکیشن بیمیتو می‌توان از هر مکان، به اطلاعات بیمه‌های مختلف خود دسترسی داشت و آن‎‌ها را مدیریت و از تاریخ‌های سر‌رسید آن‌ها آگاهی پیدا کرد، اظهار داشت: در حال حاضر 24 شرکت بیمه در کشور وجود دارند که هر یک خدمات خود را با قیمت‌های متنوعی ارائه می‌دهند و این مسأله خود به تنهایی تصمیم‌گیری و انتخاب را با مشکل مواجه می‌کند که خوشبختانه در حال حاضر می‌توان به راحتی با استفاده از اپلیکیشن و وب‌سایت بیمیتو تمامی اطلاعات مربوط به نمایندگی‌های بیمه و کیفیت خدماتی را که ارائه می‌دهند، رایگان و با صرف زمان کم دریافت کرد.
وی با بیان اینکه کلیه بیمه‌های قابل فروش در این سیستم با توجه به درخواست مشتری توسط نمایندگان مورد تأیید بیمه مرکزی صادر و برای کاربران مطابق با آدرس ثبت شده ارسال می‌شود اظهار داشت: تمامی قیمت‌های ارائه شده در سامانه از طرف نمایندگان بیمه اعلام و بیمیتو هیچ گونه دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد.
ولی‌پوری گفت اپلیکیشن بیمیتو که در حال حاضر، برای گوشی‌های اندرویدی توسعه داده شده است، از مارکت‌های معتبر اپلیکیشن نظیر گوگل‌پلی، کافه‌بازار و مایکت دریافت کنند. ضمناً نسخه iOS اپلیکیشن بیمیتو، به‌زودی بر روی اپ‌استور قرار خواهد گرفت.
ولی‌پوری در پایان گفت: در حال حاضر، امکان خرید آنلاین بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت بیمیتو وجود دارد و به‌زودی محصولات بیمه‌ای دیگر، نظیر بیمه آتش‌سوزی، بیمه عمر، بیمه مسافرتی و ... به بیمیتو اضافه خواهد شد.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:خرید آنلاین، بیمه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *