RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

نقش بانک مسکن در ایجاد امنیت قابل توجه است

۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳کد خبر: 193929
ایستانیوز: فرمانده نیروی انتظامی، امنیت داخلی در کشور را دارای ابعاد مختلف دانست و نقش بانک مسکن در ساختن بخشی از آن را قابل توجه دانست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، سردار محمدرضا اسحاقی در دیدار با مسوولان بانک مسکن در استان خوزستان اظهار کرد: بانک مسکن یکی از بانک های کشور به شمار می رود که نقش آن در مقایسه با سایر بانک ها از تاثیرگذاری ویژه ای برخوردار است.
وی عنوان کرد: امنیت داخلی کشور دارای ابعاد و بازیگران مختلفی است که همه در کنار هم، ایجاد کننده آن هستند که در این میان نمی توان از نقش موثر بانک مسکن در ایجاد و بسترسازی برای آن به راحتی چشم پوشی کرد.
فرمانده نیروی انتظامی خوزستان توضیح داد: ایجاد مسکن و سرپناه یکی از شاخص های امنیت در کشور به شمار می رود و وقتی افراد دارای خانه باشند؛ احساس امنیت بیشتری خواهند داشت به همین دلیل نقش بانک مسکن به عنوان بازیگر نخست صنعت مسکن و ساختمان در کشور در بسترسازی برای ایجاد امنیت در کشور بسیار موثر است.
بر اساس این گزارش،سردار اسحاقی بیان کرد: یکی از اهداف همیشه دولت ها نیز این بوده که بخش مسکن و ساختمان رونق بگیرد چرا این بخش با رونق خود می تواند چندین صنعت دیگر را با خود دچار رونق بخشی کند.
وی همچنین از همکاری بسیار خوب کارکنان بانک مسکن در پرداخت تسهیلات مسکن مربوط به کارکنان نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد و خواستار همکاری های دوجانبه به منظور ساخت مسکن برای کارکنان این نیرو در قالب تعاونی های مسکن شد.
این گزارش حاکی است،علی اصغر نادری مدیر شعب بانک مسکن  استان خوزستان نیز با تقدیر از تلاش های کارکنان نیروی انتظامی استان خوزستان در برقراری امنیت مناسب در این استان مرزی اظهار کرد: ما در بانک مسکن افتخار می کنیم که با پرداخت تسهیلات مسکن، کارکنان پرتلاش و غیور نیروی انتظامی را صاحب خانه می کنیم.
وی ضمن تشریح خدمات و فعالیت های بانک مسکن افزود: همانگونه که کارکنان نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی، امنیت مطلوب را برای این استان به ارمغان آورده اند ما نیز وظیفه خود می دانیم که با توان بیشتر و حمایت از طرح های خانه سازی نیروی انتظامی و تسریع در پرداخت تسهیلات مصوب مسکن کارکنان این نیرو، نقش هر چند کوچک در بالا بردن روحیه کارکنان نیروی انتظامی داشته باشیم.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *