RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

مدیریت دارایی‌های دولت ارتباط مستقیم با اقتصاد مقاومتی دارد

۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴کد خبر: 190195
ایستانیوز:معاون اداره‌کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: پروژه مولدسازی و مدیریت دارایی‌های دولت یکی از پروژه‌های کلیدی وزارت اقتصاد است و ارتباط مستقیم با اقتصاد مقاومتی دارد و تحقق این پروژه پیشرفت و تحقق اقتصاد مقاومتی را به همراه خواهد داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرح‌دخت گودرزی در همایش "آشنایی با رویکردهای نوین در پروژه مولدسازی و مدیریت دارایی‌های دولت" که امروز، ۱۴ اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: فشار کاری را بر روی دستگاه‌های اجرایی در دولت بیشتر کرده‌ایم تا دستگاه‌ها بتوانند این طرح را اجرا کنند.
 
وی افزود: با اجرای این همایش‌ها و سفرهای استانی که انجام می‌گیرد، کمک‌های فکری به استان‌ها می‌شود و این ارتباط رودررو برای دستگاه‌ها بسیار مؤثر است، زیرا در شرایط عادی دسترسی به برخی از افراد مسئول در اجرای این طرح ممکن نیست. اما وقتی در استانی حضور پیدا می‌کنیم دستگاه‌ها می‌توانند از شرایط استفاده کنند و به اهمیت موضوع پی ببرند.
 
گودرزی تصریح کرد: برای اجرای این طرح ضمانت‌های اجرایی سنگینی برای دستگاه‌ها در نظر گرفته‌شده است و درمجموع با زمان‌بندی انجام‌شده، به چیزی که برای تحقق این طرح پیش‌بینی می‌کردیم، رسیده‌ایم.
 
وی گفت: تحقق این اهداف به مدیریت دارایی‌های استان‌ها باز می‌گردد و در این زمینه مدیریت‌های استان‌ها نقش بسیار مهمی را دارند. نقش این مدیریت‌ها تاکنون در تحقق اهداف اجرایی این طرح بسیار مطلوب بوده و از کاری که تاکنون انجام‌شده راضی هستیم و باقی‌مانده کار نیز باید هرچه سریع‌تر انجام شود.
 
گودرزی ادامه داد: اینکه تاکنون در کارها خوب پیش رفته‌ایم نباید عاملی شود که باقی کار را رها کنیم و باید به همین شکل که تاکنون پیش رفته‌ایم جلو برویم تا بتوانیم پرونده این قسمت را ببندیم و این کار باید یک‌بار برای همیشه اجرا شود.
 
وی با اشاره به اینکه اجرای سامانه سادا باید تا سال آینده به اتمام برسد، عنوان کرد: عدم همکاری دستگاه‌ها یکی از موانع اجرای این طرح است و این مسأله نیز به عدم آگاهی در دستگاه‌ها برمی‌گردد و باید دستگاه‌ها در این زمینه همیشه خود را به‌روز کنند و تمام افراد در سطوح مختلف کاری در دستگاه‌ها به این مسأله توجه کنند.
 
گودرزی خاطرنشان کرد: این اطلاعات فقط برای وزارت اقتصاد نیست و حق همه مردم و متعلق به همه آن‌ها است و مردم نیز باید بدانند ما به چه‌کاری مشغول هستیم و امیدواریم بتوانیم این طرح را اجرایی کنیم.
 
وی با بیان اینکه این طرح اولین برنامه‌ای بود که در قانون دیده شد، گفت: تاکنون سابقه نداشته که بخواهیم برنامه‌ای را اجرا کنیم و برای آن قانون در نظر بگیریم. این طرح در متن قانون بودجه سال گذشته قانونی شد و موجب شد تا دستگاه‌هایی که می‌خواستند به نحوی خود را از پوشش طرح خارج کنند، مشمول این طرح شوند.
 
گودرزی اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا این طرح در سطوح بالاتر به‌صورت یک مصوبه به دستگاه‌ها ابلاغ شود تا دستگاه‌ها از اهمیت این طرح مطلع شوند و به آن توجه بیشتری داشته باشند.
 
به گزارش ایسنا ،وی گفت: سامانه سادا دی‌ماه سال ۱۳۹۴ ابلاغ و اسفند همان سال رونمایی شد و ابتدای کار آن از سال ۱۳۹۵ بود. این طرح به دارایی‌های دولت مرتبط است و هیچ ارتباطی به اشخاص ندارد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *