RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

خط تولید آئودی در چین +تصاویر

۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳کد خبر: ۱۹۰۱۲۴
ایستانیوز:خط تولید محصولات آئودی و فولکس واگن در کارخانه فاو در شهر چانگچون مرکز استان جیلین چین به صورت دو شیفت کاری ۱۰ و ۸ ساعت ۱۳ مدل خودرو را تولید و راهی بازار چین می کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،خط تولید محصولات آئودی و فولکس واگن در کارخانه فاو در شهر چانگچون مرکز استان جیلین چین به صورت دو شیفت کاری 10 و 8 ساعت 13 مدل خودرو را تولید و راهی بازار چین می کند. 
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از تسنیم، در این واحد تولیدی تقریبا روزانه 10 هزار دستگاه خودرو به کمک 30 هزار نیروی انسانی تولید می شود. در سال 2016 در این واحد حدود یک میلیون و 900 هزار دستگاه فولکس واگن و آئودی تولید شده است.
 
در یکی از خطوط تولید کارخانه فاو در شهر چانگچون 60 درصد از سبد محصولات متعلق به  فولکس واگن و 40 درصد به آئودی اختصاص دارد. در محصولات قدیمی این دو برند چینی به 80 درصد ساخت داخل و در محصولات جدید به 50 درصد ساخت داخل دست پیدا کرده اند.

 

» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *