RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

فلاح‌فر:

ارائه خدمات مطلوب با استقرار نرم‌افزار جدید پست‌بانک‌

۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۹کد خبر: 189867
ایستانیوز: عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران درجلسه شورای اداری مدیریت شعب منطقه دو تهران اظهارداشت:‌ با استقرار نرم‌افزار جدید بانک در شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی، ظرفیت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و گسترش خدمات ایجاد می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، مهندس فلاح‌فروی به ارزیابی عملکرد بانک در دو بخش ارتقاء‌ مأموریت آن به بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و ارائه خدمات خرده‌بانکداری در روستاها و مناطق کم‌برخوردار پرداخت و افزود: در راستای این مهم امکان ورود بانک در بخش‌های مختلف اقتصادی با کمک صندوق توسعه ملی که از نرخ بازدهی بالائی برخوردار است بیش از پیش فراهم می‌شود.
 
عضو هیأت‌مدیره درپایان به تشریح شیوه محاسبه بهر‌ه‌وری پرداخت و تأکید کرد: برای درآمدزائی بیشتر، مجموعه بانک عزم خود را با همت مضاعف و تلاش جمعی جزم کرده است و قطعاً عملکرد بهتری را شاهد خواهیم بود.
 
همچنین عباس پیرائی رئیس اداره‌کل پیگیری، نظارت و وصول مطالبات در ادامه این جلسه ضمن تأکید بر رعایت نکات اساسی در نحوه پرداخت تسهیلات بر اساس قوانین و مقررات، بهداشت اعتباری و عدم استفاده از ضامنین ذینفع گفت: پس از پرداخت تسهیلات باید بر روند مصرفی آن نیز نظارت داشته باشیم تا در وصول آن با چالش کمتری مواجه شویم.
 
وی افزود: در فرآیند وصول مطالبات، مذاکره را از ابتدا تا انتها باید در دستور کار قرار داده و استمهال را به‌عنوان یک فرصت طلائی برای مشتریان لحاظ کرد.
 
پیرائی درخصوص برنامه‌های اساسی در حوزه نظارت اظهارداشت: سیاست اصلی بانک ارائه راهکار، رفع ابهامات و اشکالات با رویکرد ارشادی و مدنظر قراردادن ریسک‌پذیری کارکنان و اعتمادسازی مشتریان است.
 
گفتنی است: در این جلسه محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار، محمدرضا رحیمی مدیر امور بین‌الملل و شعب مناطق آزاد، مجتبی حقی رئیس اداره کل عملیات ارزی و محمود یوسفی مدیر شعب منطقه دو تهران نیز حضور داشتند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *