RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

نمایندگان عامل جهش یا افول شرکت‌های بیمه

۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۵کد خبر: 189511
ایستانیوز: نمایندگان عامل جهش، اتکا و موفقیت یا شکست، افول و زوال شرکت‌های بیمه می‌شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)؛ مدیرعامل شرکت در نخستین همایش نمایندگان برتر شرکت بیمه‌کوثر که باحضور معاونان و مدیران ستادی،150نماینده منتخب و جمعی از کارکنان برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: نمایندگان با نگاه تخصصی و بهره‌مندی از هوش تجاری خود براساس سیاست‌گذاری، استراتژی‌ و برنامه‌های اجرایی شرکت می‌توانند در بهبود فضای کسب‌کار صنعت بیمه و رشد و تعالی شرکت نقش موثری را ایفا کنند.
مجید مشعلچی فیروزآبادی در این مراسم که با هدف هم‌اندیشی و افزایش تعامل بیشتر بین نمایندگان، مدیران و کارکنان ستاد شرکت برپا شد، نمایندگان را آخرین، ارزشمندترین و مهم‌ترین عامل در چرخه صنعت بیمه برشمرد و گفت: فعالیت نمایندگان تاثیرگذارترین بخش در عملکرد این صنعت است.
وی با بیان اینکه هوشمندسازی شبکه فروش، تجزیه و تحلیل بازار و شناخت رقبا و کشف مزیت‌های رقابتی ازسوی نمایندگان عامل موفقیت شرکت خواهد بود، خاطرنشان‌کرد: سطح‌بندی و توانمندسازی نمایندگان، افزایش آموزش‌های تخصصی، توسعه زیرساخت‌ها و توجه خاص به حوزه فن‌اوری، تفویض اختیار به‌صورت پلکانی، دسترسی نمایندگان به سیستم اتوماسیون داخلی و شفاف‌سازی امور میان مدیران، کارکنان و نمایندگان ازجمله برنامه‌های شرکت به‌منظور ارتقای شبکه فروش است.
مدیرعامل بیمه‌کوثر افزود: رشد مناسب درامد، افزایش سهم بازار، ترکیب مناسب پرتفوی، ارتقای رضایت مشتریان، توسعه زیرساخت‌های فن‌اوری، راهبری و کیفی‌سازی شبکه فروش، رشد و توانمندسازی کارکنان، مطالعه و اجرای طرح‌‌های نوین، پرداخت خسارت به‌موقع و منصفانه و بهره‌وری اقتصادی از اهداف کلان این شرکت است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *