RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد

رضایتمندی مردم از خدمات بانک شهر

۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲کد خبر: 189172
ایستانیوز:عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که بانک شهر توانسته خدمات بانکی بسیار خوبی به شهروندان ارائه دهد، گفت: استقبال مردم از خدمات این بانک نشان دهنده رضایت مردم و موفقیت بانک شهر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، امیر خجسته با تاکید بر این‌که مردم همواره به دنبال خدمات خوب هستند و اگر خدمات کیفی دریافت کنند، بی شک استقبال آنها بیشتر نیز می شود، تصریح کرد: بانک شهر در زمینه حمایت از پروژه‌های عمرانی شهرها نیز اقدامات حائز اهمیتی داشته و در مجموع ارزیابی مثبتی در خصوص این بانک و فعالیت‌های آن وجود دارد .
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم خاطر نشان کرد: در زمینه ارائه خدمات نباید فراموش کنیم وقتی خدمات خوبی به مردم ارائه می شود، مردم نیز متقابلا از دریافت خدمات تشکر می کنند و استقبال آنها نمادی از تقدیر و تشکر است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *