RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

هزینه پیامک بانکی مشتریان سالانه ۱۰ هزار تومان است

۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱کد خبر: 189101
ایستانیوز:موضوع کسر هزینه‌های پیامک مشتریان براساس مصوبه و رویه نظام بانکی کشور و به‌منظور ارائه خدمات پیام‌کوتاه(SMS) و خدمات الکترونیکی به دارندگان حساب‌های بانکی برای اطلاع از هرگونه عملیات واریز و برداشت انجام‌شده و هزینه سالانه آن نیز مبلغ یکصدهزار ریال تعیین گردیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی پست بانک، در همین راستا این بانک از طریق پیامک و سایت اختصاصی خود و همچنین سایر رسانه‌ها به دارندگان حساب‌ها اطلاع‌رسانی کرده و مهلت لازم را برای انصراف از خدمات پیام‌کوتاه به آنان تعیین نموده است که در همین فرصت بخشی از دارندگان حساب‌ها به شعب و باجه‌های این بانک مراجعه و انصراف خود را برای استفاده از آن اعلام داشته‌اند.
 
براین اساس پس از گذشت مهلت تعیین شده و مطابق رویه معمول، مبلغ مذکور کسر شده که مجدداً درصورت مراجعه صاحبان حساب و ارائه درخواست و شماره تلفن همراه و اعلام انصراف از خدمات پیام‌کوتاه مبلغ مذکور عیناً عودت داده می‌شود.
 
لازم به ذکر است، رسالت اصلی پست‌بانک‌ایران به عنوان بزرگترین خرده‌بانکدار، خدمت‌رسانی به تمامی نقاط کشور از جمله مناطق روستائی و غیربرخوردار است که در این زمینه این بانک علیرغم صرف هزینه‌های زیاد برای ایجاد زیرساخت‌های بانکی و تجهیزات بانکداری الکترونیک، فراهم کردن دسترسی عموم به خدمات بانکی را در رأس امور خود قرارداده و انتظار دارد رسانه‌ها در انعکاس‌های خود به این موضوع نیز توجه‌ای ویژه‌ای داشته باشند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پست بانک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *