RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

باز هم این خودروهای بی‌کیفیت داخلی!

۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷کد خبر: 188742
ایستانیوز:سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبا هاچ‌بک، ام‌وی‌ام S ۱۱۰، پژو پارس، سمند، پژو ۴۰۵، لیفان X۶۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، براساس ارزیابی‌ صورت گرفته از وضعیت کیفیت خودروهای تولیدی در آذر ماه امسال، ۱۱ مدل سواری داخلی به عنوان بی‌کیفیت‌ترین خودروها شناخته شده‌اند.
 
این خودروها شامل سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا و تیبا هاچ‌بک (از محصولات سایپا) ام‌وی‌امS ۱۱۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ (از محصولات مدیران خودرو)، پژو پارس، سمند و پژو ۴۰۵ (از محصولات ایران خودرو) و لیفان X۶۰ (محصول کرمان موتور) بودند که تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.
 
در این شرایط گزارش جدید ارزیابی کیفیت خودروهای تولیدی در دی ماه امسال نیز نشان می‌دهد که همه خودروهای یاد شده همچنان جایگاه بی‌کیفیت‌ترین‌ها را حفظ کرده‌اند و با همان کیفیت نامناسب سابق تولید می‌شوند.
 
در این میان وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی نظارت بر کیفیت خودروهای داخلی واکنش رسمی به این گزارش‌ها نداشته است. البته پیش از این وزیر صنعت، معدن و تجارت چندین بار خواهان افزایش کیفیت خودروهای داخلی شده است.
 
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران هر ماهه کیفیت خودروهای در حال تولید در خودروسازان داخلی را ارزیابی کرده و گزارش رده‌بندی کیفی این محصولات را به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال می‌کند.
 
در مدل ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد./ ایسنا 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *