RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

به مناسبت دهه مبارک فجر

شعبه یاسوج بیمه "ما" راه اندازی شد

۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳کد خبر: 188315
ایستانیوز:در راستای اهداف مشتری مدارانه و در جهت خدمت رسانی سریع به هموطنان، شعبه بیمه "ما" در استان کهگلویه و بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، آیین افتتاح و راه اندازی شعبه یاسوج با حضور قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار، ، جناب آقای شفیعی مدیر امور شعب برگزار شد. 
در ابتدای این مراسم جهاندیده رییس شعبه یاسوج بیمه "ما"  ضمن تشکر از تشریف فرمایی مدیر و معاون محترم بانک ملت سرپرستی استان کهگلویه و بویر احمد  ،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگلویه و بویر احمد ، روسای شعب بانک ملت استان و جمعی از فعالان صنعت بیمه و مسوولان شهری و استانی ، اظهارداشتند: امیدواریم بتوانیم  اقدامات و فعالیت های خوبی در این شعبه انجام داده و کهگلویه و بویر احمد  بتواند یکی از شعبه های موفق در جذب و حفظ مشتری و هم چنین تامین کننده رضایتمندی آنها بر اساس اصل مشتری مداری باشد. و برندینگ و بازاریابی مدرن سرلوحه شبکه فروش شرکت می باشد. 
در ادامه نیز امیرحسین قربانی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری در بیمه "ما"  گفت: یکی از اولویت های این شرکت در بخش توسعه شبکه فروش، در دسترس مشتری بودن و اطلاع رسانی دقیق و شفاف در زمان فروش می باشد .
وی با اشاره به لزوم توسعه بازاریابی مدرن در شرکت بیمه "ما" گفت: توسعه این بخش بنا بر توانمندی ها و ظرفیت های هر استان برنامه ریزی شده و بیمه گران باید بر اساس ظرفیت های اقلیمی و خاصی که در هر استان وجود دارد رشته های بیمه ای مختلف را به فروش رسانده و در اجرای ایجاد اطمینان و اعتماد بیمه ای برای آحاد جامعه تلاش نمایند. 
پرسنل شعب و نمایندگان محترم شبکه فروش در سطح اول تماس با مشتریان قرار دارند لذا دانش فروش و نحوه مذاکره مناسب و اطلاعات کامل بیمه گری از ملزومات اصلی کار این عزیزان خواهد بود که در بخش آموزش به این موضوع توجه ویژه شده است و در سال آینده نیز پیگیری خواهد شد.

 

 


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *