RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ریال یکماهه ۲۵ درصد بی ارزش شد

نشست مدیر عامل بیمه آسیا با مسئولان سرپرستی استان اصفهان

عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید

انتصابات در بانک ایران زمین

بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود

بازار سرمایه با چالش مالیاتی در لایحه بودجه مواجه شده است؟

غول بدهی جهان را می‌بلعد؟

خروج بافت را از بن‌بست اشتغال

ساخت ۱۴۰ هزار و ۴۴۲ واحد مسکونی با تسهیلات بانک مسکن

بازدید مدیرعامل بانک توسعه صادرات از شرکت صادر‌کننده نمونه کشوری

مولدسازی مبهم سرخابی‌ها

نرخ سود بین‌بانکی صعودی شد

روش دریافت وام ۲۰۰ میلیونی میعاد بانک سینا

سقوط طبقه پردرآمد به متوسط و متوسط به فقیر

بیمه تعاون مبنای تحول در صنعت بیمه

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

در مناطق محروم استان کردستان

افتتاح چهارمدرسه شهدای بانک ملی

۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱کد خبر: 188236
ایستانیوز:به مناسبت ایام مبارک دهه فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، بانک ملی ایران ۴ مدرسه در روستاهای محروم استان کردستان افتتاح کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،مراسم افتتاح مدارس شهدای بانک ملی ایران با حضور معاون استاندار کردستان ، فرماندار سقز، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ، مدیران آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان ، مدیرکل راه و شهرسازی ، جمعی از مدیران و مسئولین استانی ، ائمه جمعه و جماعات ، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز و جمع کثیری از مردم وخیرین برگزار شد . 
همزمان با افتتاح مدرسه شهدای بانک ملی ایران در روستای محروم جنیان ، سایر مدارس ساخته شده توسط این بانک در روستاهای مازوجدار و حسن سالاران از توابع شهرستان سقز و روستای سلسی از توابع شهرستان مرزی مریوان افتتاح و به بهره برداری رسید . 
همچنین در این مراسم ، از مشارکت بانک ملی ایران در این سنت حسنه با اهدای لوح تقدیر و نشان افتخار تشکر و تقدیر شد . 
در ادامه این مراسم محسن بیگلری نماینده شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی ، شهرام سعیدی مدیرکل نوسازی مدارس استان ، خالد علیپور مدیرآموزش و پرورش زیویه سقز و ماموستا عزیز امام جمعه وجماعت روستای جنیان ، هرکدام در بخشهای جداگانه ای طی سخنانی مراتب تقدیر و تشکر خود را نسبت به بانک ملی ایران ابراز داشتند . 
بیگلری با بیان شعار "هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد" گفت : به حق که این شعار برازنده این بانک و کارکنان آن بوده و اشاعه و ترویج این فرهنگ نیکو در بین خیرین از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است . 
وی خیرین را پیوند دهنده اندیشه‌ های آسمانی و کارهای زمینی اعلام کرد و گفت : این خیرین با اندیشه آسمانی خود ، مهندسان و معماران سمایی هستند که حق بزرگی بر گردن نظام تعلیم و تربیت دارند و به برکت همین احساس معنوی آنان است که امروز شاهد برگزاری چنین مراسم باشکوه و ارزشمندی هستیم . 
همچنین مدیریت آموزش و پرورش زیویه سقز طی گزارشی از چگونگی تخصیص اعتبارات مدرسه سازی توسط بانک ملی ایران ، سرعت در ساخت ، روان بودن کار ساخت ، زیبایی و معماری کامل مدارس ، و سایر اقدامات خیرخواهانه این بانک ارائه و از مدیران ارشد بانک ملی ایران تقدیر و تشکر کرد. 
در بخشی دیگر از این مراسم حجت اله شاکری رئیس اداره امور شعب کردستان، اقدامات خیرخواهانه بانک ملی ایران در سراسر کشور و بخصوص نگاه ویژه مدیرعامل ومسئولین ارشد بانک به مناطق محروم و جنگ زده این استان راتشریح کرده وافزود: بانک ملی ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و گسترش مشارکت در طرح‌های عام‌المنفعه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه مبلغ 47 هزار و 250 میلیون ریال در امور فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، ورزشی و… در 20 استان کشور مشارکت مالی داشته است . 
شاکری در ادامه گفت : مبالغ مذکور در 27 طرح انجام شده یا در دست اقدام نظیر مدرسه‌سازی، کمک به ساخت بیمارستان، مساجد، مراکز نگهداری ایتام و کودکان بی سرپرست و آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد ناشی از دیه تخصیص یافته است که در همین راستا کردستان در سال 95 با اعتبار 600 میلیون تومان ، ساخت 4 مدرسه در مناطق محروم شهرستان های مرزی سقز و مریوان را شروع و پس از گذشت 6 ماه شاهد بهره برداری کامل از این مدارس با زیبایی و طراحی روز می باشیم .
 
 

 


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *