RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

پرداخت بودجه همسان‌سازی بازنشستگان از سال ۹۶

۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸کد خبر: 187991
ایستانیوز:عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:۱۴ هزار میلیارد تومان بودجه همسان‌سازی بازنشستگان است که از ابتدای سال ۹۶ در یک برنامه ۲ ساله پرداخت می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،محمد رضا ملکشاهی راد ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد لازمه مطالبه‌گری در بحث تخصیص اعتبارات را دانش و اطلاعات کافی دانست و اظهارداشت: مدیر یک دستگاه اجرایی اگر اطلاعاتی از بودجه‌های عمرانی کشور نداشته باشد نمی‌تواند مطالبه‌گری خوبی داشته باشد پس به طور حتم باید مهارت مطالبه گری را تقویت کنیم.
 
به گزارش ایستانیوز به نقل از تسنیم، وی افزود: از آنجا که میدان بودجه‌ریزی رقابتی است برنده کسی است که اطلاعات بیشتری در بحث اعتبارات داشته باشد.
 
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس با تأکید بر اینکه از هم اکنون باید ظرفیت بودجه سال 96  و طرفیت برنامه ششم توسعه را در استان لرستان را بسنجیم، عنوان کرد: انجام آموزش در این عرصه سبب آگاهی و توفیق بیشتری می‌شود.
 
وی بیان کرد: اخیر در برخی از رسانه‌های استان منتشر شد که استان لرستان از رده مناطق محروم خارج شده است که اساساً این غلط است و قضیه به این شکل بود که امسال هفت استان کشور را برای شاخص توسعه روستایی در نظر گرفته بودند به طوری که برای هر استان 100 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود با توجه به پیگیری‌های انجام شده در نهایت این شاخص به همه استان های کشور اختصاص یافت.
 
ملکشاهی راد تصریح کرد: بودجه عمران و تملک دارایی کشور در مجموع 62 هزار و 500 میلیارد تومان از کل بودجه است و بودجه عمومی نیز 315 میلیارد تومان است که در بودجه سال 96 در مجموع نزدیک به هزار میلیارد تومان سهم استان لرستان است.
 
وی اظهارداشت: از آنجا که تخصیص ها پایین است پیشنهاد می‌شود استاندار لرستان و نمایندگان مجلس تمام تلاش خود را به کار گیرند تا تخصیص‌ها 100 درصد انجام گیرد چون اگر این هزار میلیارد تومان 100 درصد تخصیص پیدا کند قدم بسیار بزرگی در استان برداشته می‌شود.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: سال 76، 45 درصد از بودجه تخصیص یافت و در سال 95 نیز 13 درصد بودجه به استان لرستان اختصاص پیدا کرد و امسال نیز بودجه استانی حدود 27 درصد است که از هشت هزار میلیاردتومان که از سه شاخص نفت، توزان منطقه‌ای و شاخص توسعه تامین می‌شود.
 
وی با بیان اینکه بودجه استانی 10 هزار میلیارد تومان بیشتر شده است، عنوان کرد: مجموع بودجه استانی 26 هزار میلیارد تومان است که از این میزان سهم استان لرستان نزدیک به هزار میلیارد تومان است.
 
ملکشاهی راد به لزوم استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی تأکید کرد و گفت: استاندار لرستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در بحث استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی بیشتر اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه تسهیلات خوبی برای مراکز دانش بنیان دیده شده است، بیان کرد: بحث همسان سازی باز نشستگان اقدام بزرگی بود که در سال 96 زمینه اجرای آن فراهم می‌شود که در این زمینه نیز مقرر شده از اول فروردین ماه سال 96 دستگاه‌ها احکام بازنشستگان را بر اساس برنامه ریزی قانون ششم توسعه صادر کنند.
 
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس بایان اینکه چهار هزار و 500 میلیارد تومان مطالبات باز نشستگان است که در بودجه  سال 96 باید پرداخت شود، گفت: مجموع بودجه همسان سازی بازنشستگان حدود 14 هزار میلیارد تومان است که باید حداقل در برنامه دو ساله‌ پرداخت شود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *