RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بارش برف و باران در تهران از فردا

۱۶:۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲کد خبر: ۱۸۷۴۷۱
ایستانیوز:در کنار بارش برف و باران در اغلب شهرها، از روز چهارشنبه تا جمعه به سبب نفوذ توده هوای سرد، کاهش محسوس دما در اغلب مناطق کشور رخ می‌دهد، همچنین روز پنج‌شنبه آسمان تهران ابری همراه با بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، براساس تحلیل ‌آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از ظهر امروز سه‌شنبه به تدریج با ورود سامانه بارشی بارش برف و باران و وزش باد در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز آغاز می‌شود که در مناطق جنوبی با رعدوبرق همراه خواهد بود.
 
دامنه فعالیت این سامانه روز چهارشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده به مرکز و جنوب کشور نیز کشیده می‌‌شود و با نفوذ جریانات سرد شمالی، سبب تشدید بارش در سواحل غربی خزر خواهد شد و از بعدازظهر چهارشنبه شمال شرق و شرق کشور نیز تحت تأثیر این سامانه قرار می‌گیرد.
 
روز چهارشنبه شدت بارش‌ها در جنوب فارس و دامنه‌های جنوبی زاگرس پیش‌بینی می‌شود.
 
این سامانه روز پنج‌شنبه در اغلب مناطق کشور فعال بوده و روز جمعه به تدریج از میان بارش‌ها در نوار غربی کشور کاسته شده و بارش‌ها در نیمه شرقی کشور و نواحی مرکزی ادامه خواهد داشت؛ سامانه فوق روز شنبه به تدریج از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.
 
از بعدازظهر چهارشنبه و روز پنج‌شنبه دریای خزر به ویژه بخش‌های غربی و روز پنج‌شنبه خلیج فارس مواج است.
 
روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه وزش باد شدید در جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط سبب بروز پدیده گردوخاک و کاهش دید افقی خواهد شد.
 
از روز چهارشنبه هفته جاری تا روز جمعه به سبب نفوذ توده هوای سرد به کشور کاهش محسوس دما در اغلب مناطق کشور رخ می‌دهد.
 
روز چهارشنبه 1395/11/13‌ بارش برف در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و از بعد از ظهر در خراسان رضوی، بارش باران و در ارتفاعات برف در گیلان، مازندران و قزوین، بارش باران گاهی با رعد و برق و برف در ارتفاعات‌ در فارس، ادامه بارش‌ها در شمال و شرق خوزستان، شمال کرمان، جنوب یزد، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری و بارش باران گاهی با رعد و برق در بوشهر پیش‌بینی می‌شود.
 
روز پنجشنبه 1395/11/14‌ بارش شدید باران و در ارتفاعات برف، در گیلان و مازندران، بارش برف و باران در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، ‌شمال اصفهان، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، بارش باران گاهی با رعد و برق در فارس، جنوب بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق یزد و بارش برف و باران گاهی با رعد و برق‌ در کرمان پیش‌بینی می‌شود.
 
روز جمعه 1395/11/15‌ بارش باران گاهی با رعد و برق در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، خراسان جنوبی، یزد، بارش باران و برف در اصفهان، کرمان، خراسان رضوی و غرب سمنان پیش‌بینی می‌شود.
 
آسمان تهران فردا نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، همچنین روز پنج‌شنبه آسمان تهران ابری همراه با بارش باران و برف و وزش باد خواهد بود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران به ترتیب 9 و 2 درجه خواهد بود.
 
روز آینده اردبیل، همدان و ارومیه با کمینه دمای 11 درجه زیر صفر سردترین مراکز استان و بندرعباس با بیشینه دمای 24 درجه بالای صفر، گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.
 
میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز هفتم بهمن‌ماه امسال 64.8 میلی‌متر ثبت شد، میزان بارش در سال گذشته در این بازه زمانی 133.6 میلی‌متر بود بنابراین بارش سال جاری 48.5 درصد بارش سال گذشته است.



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *