RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

با حضور مدیرعامل صورت گرفت

برگزاری گردهمایی نمایندگان شبکه فروش استان یزد

۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۳کد خبر: 186734
ایستانیوز: صفدری مدیرعامل بیمه "ما" به همراه تعدادی از معاونین، مشاورین و مدیران از شعبه یزد بازدید و در گردهمایی نمایندگان شبکه فروش حضور یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، در این بازدید امیر حسین قربانی معاون توسعه بازار و شبکه فروش ، اکبر زاهدوند مشاور مدیرعامل ، امیر شفیعی مدیر امور شعب، شهروز مجیدی مدیر فناوری اطلاعات، قدیری مدیرکل محترم استان یزد و روسای محترم شعب بانک ملت شهرهای استان یزد، مهندس صفدری را همراهی کردند.در این گردهمایی و بازدید، مسائل و مشکلات شعب و وضعیت خدمات رسانی به مشتریان مورد بررسی قرار گرفت.
این گزارش می افزاید: در ابتدای این مراسم محمدعلی حاجی محمدی ریاست محترم شعبه یزد با ارائه گزارش عملکرد و ارائه اطلاعات و ضریب خسارت و سهم از بازار ؛ فعالیت شعبه خود را تشریح کرد.
در ادامه شفیعی مدیر امور شعب آماری در خصوص پرتفوی شعبه یزد و خدمات انجام شده توسط این شعبه ارائه کرد.
بر اساس این گزارش مجید صفدری مدیرعامل در این گردهمایی با تاکید بر اهمیت و جایگاه مشتری مداری و توجه به فروش حرفه ای، فرآیند فروش خدمات بیمه گری از جمله مشاغل تخصصی و حرفه ای است و اگر نمایندگان محترم شبکه فروش با علم مدرن بازاریابی و فروش آشنا نباشند آنگاه نمی توانند اطمینان و اعتماد و ترغیب برای مشتریان ایجاد کنند و از طرفی رفتار مصرف کنندگان اثبات می کند که "مبادله" اساس و پایه یک فروش موفق است که لازمه آن انجام مذاکره موثر و علمی است. در پژوهش های انجام یافته به نکاتی مهم در رفتار مشتریان دست یافته اند. از جمله اینکه سه نوع خرید وجود دارد: 1) خرید مطابق منطق و عقلانیت 2) خرید مطابق تجربه 3) خرید بر اساس فشار محیطی، بنابراین بهترین نوع فروش در صنعت بیمه مدل اسپین و بازاریابی رابطه مند از اثرگذارترین نوع مارکتینگ می باشد.در بازاریابی رابطه مند به حفظ مشتری و در کنار مشتری بودن تاکید می شود. در این بازاریابی می توان به عنوان مشاور و فروشنده حرفه ای در کنار مشتری بوده و با ایجاد روابط بلند مدت در فروش انواع بیمه نامه و ایجاد رضایتمندی به نتایج مطلوبی دست یافت.
مدیرعامل بیمه ما در خصوص فعالیت های این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی گفت: پلنگ ایرانی را بیمه کردیم. بیمه نامه پلنگ ایرانی به عنوان یک نوآوری در صنعت بیمه کشور با استقبال مواجه شد و این بیمه نامه مورد توجه بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی نیز قرار گرفته است.
هم چنین در ادامه مراسم آقای مهندس قدیری مدیرکل محترم استان یزد نیز به ایراد سخنرانی پرداختند و در رابطه با تعاملات بانک و بیمه مطالبی را اظهار نمودند.
در این گردهمایی و بازدید؛ نمایندگان شرکت بیمه "ما" در استان یزد مسائل، مشکلات و چالش های پیش رو را با مدیرعامل مطرح کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *