RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

اولین همایش بیمه های زندگی برگزار شد

۱۶:۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸کد خبر: 186426
ایستانیوز:اولین همایش بزرگ بیمه های زندگی بیمه ملت با حضور بیش از ۱۶۰ نفر از نمایندگان بیمه ملت در تاریخ ۲۷/۱۰/۹۵ در شهر تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،در این همایش با هدف آشنایی بیشتر نمایندگان مباحث "بیمه های زندگی، مقاومت های عمومی مشتریان، فروش های ارجاعی و نفوذی، درک حرفه نمایندگی به عنوان یک خدمت اجتماعی و اصول کاری نماینده حرفه ای" به بحث و بررسی گذاشته شد.
در ابتدای همایش سعید جبلی معاون بازاریابی و فروش بیمه ملت به بیان اقدامات بیمه ملت در راستای  ساماندهی شبکه فروش و همچنین برنامه های آتی این بیمه در  زمینه بازاریابی و فروش  پرداخت .
محمد مهدی امانی معاون فنی بیمه ملت نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شبکه فروش  بیمه ملت در یک سال گذشته اظهار داشت : رشد فروش بیمه های زندگی درصنعت بیمه در سال گذشته 37درصد می باشد ،  این در حالی که  بیمه ملت در فروش بیمه های زندگی بیش از 40 درصد رشد را تجربه کرده است .
امانی با اشاره به محصولات انحصاری بیمه ملت از قبیل بیمه زندگی وتحصیل فرزندان اظهار داشت : به منظور افزایش توان رقابتی شبکه فروش بیمه ملت،  بهبود هایی در محصولات جاری شرکت ایجاد خواهد شد.
امانی با تاکید بر لزوم تکمیل سبد مشتریان افزود :  زمانی یک نماینده حرفه ای کار خود را به پایان می رساند که کلیه نیازهای بیمه ای مشتری خود را برآورده کرده باشد.
در ادامه این همایش حمید امامی از مدرسین باسابقه صنعت بیمه، با تاکید بر لزوم نگاه حرفه ای به نمایندگی بعنوان یک خدمت اجتماعی و فراتر از یک شغل و منبع درآمد ، راهکارهایی را برای  فروش بیمه های زندگی به مشتریان سخت ارائه کرد.
در پایان همایش اصول کاری نماینده حرفه ای و تکنیکهای جذب متقاعدسازی مورد بررسی قرار گرفت و به پرسشهای نمایندگان در این زمینه پاسخ داده شد.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *