RSS
امروز یکشنبه ، ۷ خرداد ۱۳۹۶
آخرین اخبار

پیشنهاد ۱۵ تا ۲۳ درصدی برای جذب سپرده

جزئیات معاملات مسکن در اردیبهشت

تراز حساب جاری به۱۱۹۱۵ میلیون دلار رسید

آغاز پرداخت وجوه سپرده گذاران موسسه آرمان

کشاورزان تا پایان خرداد، از بانک کشاورزی یاراکارت می گیرند

حمایت بانکداران کشور از رئیس دولت دوازدهم

منابع بلوکه ایران زیاد نیست

بانک رفاه تا پایان سال وارد بازار سرمایه می‌شود

اصلاح صورت‌های مالی بانک‌ها

رشد ۱۵,۷ و بدون نفت ۴.۶ درصد

پیش بینی "غچین" در سال ۹۷

عرضه انواع مس مفتول، کاتد و کم عیار

ایران‌خودرو "دنا" را به بورس کالا می‌برد

اقدامات لازم برای جذب سرمایه گذار خارجی

صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه "خمحرکه"

تفاوت بازار بورس و فرابورس چیست؟

نخستین پیش بینی پارس دارو

قدردانی از بانک سامان برای کمک به رفع موانع تولید

پاسخ به ۷ سوال در مورد موسسه کاسپین

سیر تا پیاز تسویه بدهی ثامن‌الحججی ها

تحمیل ورشکستگی به سپرده‌گذاران

افزایش ۲۰.۴درصدی مانده سپرده ها

تقدیر وزارت اقتصاد از روابط عمومی بانک صادرات

نرخ ارزهای بانکی تغییر نکرد

آمادگی بانک توسعه صادرات برای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی

با حضور در صدای سپهر

مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های هموطنان پاسخ داد

۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳کد خبر: 186013
ایستانیوز:​مدیر عامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، سیاوش زراعتی روز پنج شنبه با حضور در  مرکزصدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش های هموطنان گرامی بود.
 
مدیر عامل بانک صادرات ایران از بدو انتصاب ضمن تاکید بر  عملیاتی شدن  شعار محوری مشتری مداری ،ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم کردن بستر مناسب  برای استفاده از دیدگاه های مشتریان را  در دستور کار قرار داده است. 
 
شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات  به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های مردم هستند. و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می باشند. همچنین مشتریان می توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شوند.
 
گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیر عامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *