RSS
امروز شنبه ، ۳۱ تیر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

هشدار وزارت راه به متقاضیان مسکن مهر

طیب نیا: یارانه‌ نقدی حذف نمی‌شود

پرداخت وام های کم بهره برای حمایت از روستاییان

استقبال گسترده از غرفه تاپ در الکامپ ۹۶

امکان وصول چک‌های بانک شهر در هر زمان از شبانه روز

رتبه چهاردهم ایران در تولید فولاد جهان

مجمع همه بانک‌های بورسی به تعویق نیفتاده است

ارزش یورو در برابر دلار به بیشترین رقم در ۲ سال اخیر رسید

طرح پرداخت تسهیلات از حساب یارانه روی میز بانک ها

بازدهی ۵ درصدی شاخص فرا بورس از ابتدای سال

سهم شرکت‌های PSP از بازار تراکنش‌ها

واریز سودسهام عدالت کودکان به حساب شخصی

۸۳درصد شاغلان با تامین‌اجتماعی قرارداد دارند

کاهش میزان صدور پروانه‌های ساختمانی

آغاز احداث نیروگاه ١٠ مگاواتی انرژی خورشیدی اردکان

پیشنهادهای پنج‌گانه برای برون‌رفت از مشکلات نظام بانکی

ابطال ۲ هزار کارت بازرگانی اجاره ای

صادرات ۳۳ درصد سنگ آهن

پایان ضرب‌الاجل یک هفته‌ای مجلس به سیف

طرح قیمت تضمینی محصولات در بورس کالا، بار مالی دولت را کاهش می دهد

تقویت ۶۵۳ واحدی شاخص

درج نماد شرکت تولید و صادرات ریشمک در سامانه پس از معاملات

پیام تلگرامی سیف درباره موسسات غیرمجاز

تک نرخی کردن ارز سیاست بانک مرکزی در دولت دوزادهم

تعیین تکلیف سرنوشت سود سهام عدالت

با حضور در صدای سپهر

مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های هموطنان پاسخ داد

۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳کد خبر: 186013
ایستانیوز:​مدیر عامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، سیاوش زراعتی روز پنج شنبه با حضور در  مرکزصدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش های هموطنان گرامی بود.
 
مدیر عامل بانک صادرات ایران از بدو انتصاب ضمن تاکید بر  عملیاتی شدن  شعار محوری مشتری مداری ،ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم کردن بستر مناسب  برای استفاده از دیدگاه های مشتریان را  در دستور کار قرار داده است. 
 
شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات  به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های مردم هستند. و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می باشند. همچنین مشتریان می توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شوند.
 
گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیر عامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *