RSS
امروز سه شنبه ، ۵ بهمن ۱۳۹۵
آخرین اخبار

بانک شهر در ردیف ۱۰۰ شرکت برتر کشور

بیمه پارسیان تنهاشرکت بیمه درجمع۱۰شرکت پیشروایران

تحقق ۷۴درصدی سود بیمه دانا

بانک ملت امروز به تابلو برمی گردد

وعده‌های خصوصی‌سازی در بهمن‌ماه

آغاز بازگشایی نماد بانک‌ها در بورس از این هفته

عرضه ۴۵ هزار تن مواد پلیمری در روز سه شنبه

تشکیل کارگروه توسعه صادرات به عراق در بورس کالا

صعود ۵ پله ای بانک سامان در میان ۱۰۰شرکت برتر ایران

اخطار "غنی نژاد"نسبت به تورم نهفته

برخی حرکات بازار ارز مقطعی است

بانک دی در جمع ۱۰ شرکت پیشرو ایران قرار گرفت

بیمه البرز شصت و سومین شرکت برتر کشور شد

ارتقاء بانک سینا در میان شرکت های برتر کشور

قیمت‌ها را کم کنید

سایپا ۴ پله سقوط کرد

هراس سرمایه گذاران از " ترامپ"

عقب نشینی دلار / افزایش نرخ ۲۳ ارز بانکی

دو عامل موثر در جهش معاملات مسکن

ایران خودرو در صدر ۱۰۰ شرکت برتر قرار گرفت

نرخ ارز اقتصاد را تهدید می‌کند

"ایران کیش" برترین شرکت از نظر رشد سریع

بانک کشاورزی جزو شرکت های برتر معرفی شد

انتصاب در بانک قرض الحسنه مهر ایران

مجوز به بانکها برای بخشودگی سود تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان

با حضور در صدای سپهر

مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های هموطنان پاسخ داد

۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳کد خبر: 186013
ایستانیوز:​مدیر عامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، سیاوش زراعتی روز پنج شنبه با حضور در  مرکزصدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش های هموطنان گرامی بود.
 
مدیر عامل بانک صادرات ایران از بدو انتصاب ضمن تاکید بر  عملیاتی شدن  شعار محوری مشتری مداری ،ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم کردن بستر مناسب  برای استفاده از دیدگاه های مشتریان را  در دستور کار قرار داده است. 
 
شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات  به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های مردم هستند. و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می باشند. همچنین مشتریان می توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شوند.
 
گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیر عامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *