RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
آخرین اخبار

این خودروها به خط پایان رسیدند

رونمایی از ITM تحولی دیگر در صنعت بانکداری

بانک سامان به سامانه صیاد پیوست

قانونگذار دلایل عدم اجرای تبصره ۵ را پیگیری کند

امضــای قــرارداد همکـاری بین بانک کــارآفــرین و اگــزیم‌بانک کـــره جنــوبی

قطعی موقت خدمات پرداخت الکترونیک سامان در ۳۰ شهریور

سه مدیرعامل در یک سال برای بزرگترین معدن طلای ایران

پولشویی در سیفون بانک سوئیسی

سکه طرح جدید ۳۵۰۰ تومان گران شد/نرخ دلار کاهش یافت

شرایط بیمه و نحوه پرداخت خسارت سپرده گذاران بانک آینده

بیمه معلم از محصول جدید خود رونمایی می کند

پلاتفورم «تز» پرداخت الکترونیک را ساده می‌کند

عواقب سپردن بازار پول به امان بازار آزاد

سایه احتیاط بر کلیت معاملات بازار سهام

معرفی برندگان جشنواره تابستانه ناواکو

برگزاری نشست کارگروه حفاظتITبانک‌ها

اینترنتی در بانک سینا حساب قرض‌الحسنه باز کنید

تولید اتوبوس های درون شهری ایکاروس در ایران

سهم قابل توجه شعبه مستقل مرکزی بانک صادرات درحمایت از تولید و اشتغالزایی

بانک صنعت حامی طرح رونق تولید

آسان خرید در اصفهان معرفی شد

مشکل سپرده‌گذاران کاسپین حل نشد

توجه بانک مهر اقتصاد به بانکداری اسلامی

انتصاب سرپرست معاونت امور بانکی ثامن

توییت همتی درباره بیمه تخصصی زندگی

با حضور در صدای سپهر

مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های هموطنان پاسخ داد

۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳کد خبر: 186013
ایستانیوز:​مدیر عامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، سیاوش زراعتی روز پنج شنبه با حضور در  مرکزصدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش های هموطنان گرامی بود.
 
مدیر عامل بانک صادرات ایران از بدو انتصاب ضمن تاکید بر  عملیاتی شدن  شعار محوری مشتری مداری ،ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم کردن بستر مناسب  برای استفاده از دیدگاه های مشتریان را  در دستور کار قرار داده است. 
 
شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات  به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های مردم هستند. و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می باشند. همچنین مشتریان می توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شوند.
 
گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیر عامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *