RSS
امروز شنبه ، ۷ اسفند ۱۳۹۵
آخرین اخبار

سناریوهای تورم تا انتخابات

تحلیل کارشناسان مالی از روند قیمت ارز

شکایت رسمی اروپا از دامپینگ فولادی ایران

چشم امید صندوق‌ها به بازار بدهی

راه نجات رسانه‌های مکتوب

چرایی نابرابری درآمدی

شفافیت صورت‌های مالی بیمه‌گران

رشد و افزایش در نرخ دارایی‌ها

۵ کشور محبوب ایرانیان برای نوروز کدامند؟

مجوز جدید دولت به وزارت اقتصاد/ انتشار اسناد خزانه اسلامی

شایعه انتشار ۵۰ هزارتومانی تقلبی

سرمایه‌گذاری ایران مالک بلوک ۴۲ درصدی «ونیرو» شد

تعطیلی طلافروشی‌ها از ساعت ۹ شب

گسترش فعالیت های محرومیت زدایی بانک سینا

راهکارهای افزایش ضریب نفوذ بیمه

پیاده سازی IFRS در بورس

الزامات IFRS در شرکت ها

"اختیار معامله" مدل موفق دنیا برای مدیریت ریسک کشاورزی

یک‌چهارم مقرری‌بگیران بیمه بیکاری کشور؛ در تهران

جزییات کامل توزیع کالاهای ویژه شب عید

سقوط شدید قیمت جهانی مس و روی

حمایت بانک شهر راهگشای مشکلات زاهدان

بانک‌مرکزی به مجمع می نشیند

بخش خصوصی خواستار شناور شدن نرخ ارز شد

تاثیر اعمال نرخ صفر مالیاتی در خروج از رکود اقتصادی

با حضور در صدای سپهر

مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های هموطنان پاسخ داد

۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳کد خبر: 186013
ایستانیوز:​مدیر عامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، سیاوش زراعتی روز پنج شنبه با حضور در  مرکزصدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش های هموطنان گرامی بود.
 
مدیر عامل بانک صادرات ایران از بدو انتصاب ضمن تاکید بر  عملیاتی شدن  شعار محوری مشتری مداری ،ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم کردن بستر مناسب  برای استفاده از دیدگاه های مشتریان را  در دستور کار قرار داده است. 
 
شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات  به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های مردم هستند. و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می باشند. همچنین مشتریان می توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شوند.
 
گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیر عامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *