RSS
امروز شنبه ، ۵ خرداد ۱۳۹۷
آخرین اخبار

افزایش قیمت انواع سکه در بازار

بررسی تحقیق و تفحص از مطالبات مشکوک الوصول بانکی در مجلس

بانک مرکزی پاکستان و چین سوآپ ارزی را تمدید کردند

تحکیم همکاری‌های بانک تجارت و شرکت نفت

افزایش حقوق کارمندان دولت نهایی شد

جدیدترین نظرسنجی کیتکو درباره قیمت طلا

افزایش وجه‎تضمین اولیه قراردادهای‌آتی‌سکه

تورم اردیبهشت ماه ۹.۱ درصد محاسبه شد

افزایش ۳۰ درصدی معاملات اوراق بدهی

بهره برداری از مجموعه ورزشی سرپل ذهاب تا پایان شهریورماه

تکمیل خطوط مترو کلانشهر مشهد با سرمایه گذاری بانک شهر

اطلاع رسانی صحیح و شفاف، راهکار مقابله با مشکلات اقتصادی

پست بانک بهترین عملکرد را در اجرای طرح‌های اشتغال‌زائی داشته است

مدیرعامل شرکت سمات بانک توسعه تعاون معرفی شد

آغاز مسابقات، لیگ جهانی والیبال

توضیحات سازمان تأمین اجتماعی درخصوص بیمه هنرمندان

اشتغال بازنشسته‌ها متوقف می شود؟

انتخاب دبیر کارگروه تخصصی توسعه بیمه های زندگی و اتکایی سندیکا

نرخ تورم کالاهای وارداتی در سال ۹۶ کاهش یافت

ابهام مصوبه هیات دولت در خصوص فعالیت فین تک‌ها

هزار و ۲۰۰هزار میلیارد تومان؛ مطالبات جاری وغیرجاری بانکها تا ۹۶

پرداخت سود سهامداران شرکت شرکت توسعه اقتصادی آرین

ثبت نام معاملات برخط سهام از طریق شعب منتخب بانک سپه امکانپذیر شد

دومین دوره لیگ ستارگان بورس ایران در راه است

سند جامع پیشگیری از وقوع جرائم در راه شورای عالی بورس

با حضور در صدای سپهر

مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های هموطنان پاسخ داد

۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳کد خبر: 186013
ایستانیوز:​مدیر عامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، سیاوش زراعتی روز پنج شنبه با حضور در  مرکزصدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش های هموطنان گرامی بود.
 
مدیر عامل بانک صادرات ایران از بدو انتصاب ضمن تاکید بر  عملیاتی شدن  شعار محوری مشتری مداری ،ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم کردن بستر مناسب  برای استفاده از دیدگاه های مشتریان را  در دستور کار قرار داده است. 
 
شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات  به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های مردم هستند. و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می باشند. همچنین مشتریان می توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شوند.
 
گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیر عامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *