RSS
امروز یکشنبه ، ۱ بهمن ۱۳۹۶
آخرین اخبار

افزایش قیمت دلار

عقب‌گرد ۵۹۶ واحدی شاخص کل بورس

بلوک ۳.۸ درصدی «شبندر» به بانک رفاه کارگران رسید

اخذ مالیات از سپرده‌گذاران بانکی بد‌ترین تصمیم است

بانک مسکن پیشگام در صدور بیمه‌نامه کیفیت

نقش پست بانک در توسعه مناطق روستائی

حضور بانک پارسیان در همایش بانکداری الکترونیک

سهم ۱۰.۲۱ درصدی تراکنش‌های شاپرک از کل نقدینگی

دستورالعمل تامین مالی نوسازی بنگاه‌های تولیدی ابلاغ شد

نرخ رشد سپرده‌های بلندمدت به ۴۴ درصد رسید

الزامات بهبود محیط کسب و کار در بودجه ۹۷

فدرال رزرو آمریکا قوانین بانکداری سفت و سخت را بر می‌دارد

سوء استفاده از حساب بانکی افراد با شگرد پولشویی در فضای مجازی

سود سهام عدالت برای مشمولان درآمد دائمی می شود

نشانه‌های خروج بازار مسکن از رکود

اجرای۶ طرح صنعتی کوچک ومتوسط کهگیلویه وبویراحمد با ۱۵میلیاردتومان

اعتباردهی کارگزاران به سهامداران پرجا است

معامله بیش از ۴۵ هزار میلیارد ریال محصول در بورس کالای ایران

قیمت ۱۰ محصول پالایشی و ۶ نوع خوراک اعلام شد

کنترل نامحسوس در بازار ارز تشدید شد

ورود واسطه‌ها به قیمت‌گذاری نرخ ارز

افشاگری درباره ارز دیجیتال

دردسرهای نظام ارزی مبهم برای تجار شناسنامه‌دار

«فیچ» رتبه اعتبار مالی ترکیه را ثابت نگه داشت

موانع مبادلات بانکی ایران و پاکستان برطرف شد

با حضور در صدای سپهر

مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های هموطنان پاسخ داد

۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳کد خبر: 186013
ایستانیوز:​مدیر عامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، سیاوش زراعتی روز پنج شنبه با حضور در  مرکزصدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش های هموطنان گرامی بود.
 
مدیر عامل بانک صادرات ایران از بدو انتصاب ضمن تاکید بر  عملیاتی شدن  شعار محوری مشتری مداری ،ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم کردن بستر مناسب  برای استفاده از دیدگاه های مشتریان را  در دستور کار قرار داده است. 
 
شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات  به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های مردم هستند. و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می باشند. همچنین مشتریان می توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شوند.
 
گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیر عامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *