RSS
امروز یکشنبه ، ۲۸ آبان ۱۳۹۶
آخرین اخبار

بیمه‌‌‌کوثر در کنار آسیب‌‌دیدگان غرب کشور

بازدید مدیرعامل پست بانک ایران از مناطق زلزله زده غرب کشور

تنها ۳ درصد خسارت ناشی از زلزله غرب کشور بیمه بود

برقراری بیمه بیکاری برای ۱۰هزار نفر

تاکید آمریکا بر محدودیت‌های تحریمی کمک به زلزله زدگان

سود شرکت‌های صادرات محور بورسی از روند افزایش قیمت‌های جهانی

اثر خروج بانک مرکزی از سایه سیاست

شاخص فرابورس از ۱۰۰۰ واحد عبور کرد

حذف بازارهای کاذب با ایجاد بورس ارز

پرداخت ۱۷ هزار میلیارد ریال سود به سرمایه‌گذاران

آیین‌نامه قانون مقررات صادرات و واردات اصلاح شد

عرضه ۷۸ درصد سهام حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج فارس

ابلاغ نحوه اعطای تسهیلات بانکی به زلزله‌زدگان

آغاز مسابقه "عضو شوجایزه بگیر" بانک ایران زمین

اقدامات بانک رفاه برای کمک به زلزله‌زدگان

طرح گفتگوی بی‌واسطه مدیران بانک انصار

برگزاری قرعه‌کشی حساب‌های موسسه ملل

محموله های اهدایی ایران کیش تقدیم زلزله زدگان شد

حضور فعال موسسه نور در مناطق زلزله‌زده

کاهش نرخ آزاد دلار و یورو

پرداخت خسارت آسیب‌دیدگان زلزله‌ دربیمه دانا

افزایش وجه تضمین اولیه قرارداد آتی سکه

هشدار به بیمه شدگان تامین اجتماعی

شاخص کل ۱۹۶ واحد صعود کرد

کمک مالی کارکنان و نمایندگان بیمه سرمد به زلزله زدگان

با حضور در صدای سپهر

مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های هموطنان پاسخ داد

۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳کد خبر: 186013
ایستانیوز:​مدیر عامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، سیاوش زراعتی روز پنج شنبه با حضور در  مرکزصدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش های هموطنان گرامی بود.
 
مدیر عامل بانک صادرات ایران از بدو انتصاب ضمن تاکید بر  عملیاتی شدن  شعار محوری مشتری مداری ،ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم کردن بستر مناسب  برای استفاده از دیدگاه های مشتریان را  در دستور کار قرار داده است. 
 
شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات  به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های مردم هستند. و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می باشند. همچنین مشتریان می توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شوند.
 
گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیر عامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *