RSS
امروز جمعه ، ۱۱ فروردین ۱۳۹۶
آخرین اخبار

مشتری‌ها موظف به تعیین تکلیف حساب‌ جاری شدند

رییس‌جمهور: دولت از حقوق مردم دفاع می‌کند

فراهم شدن زیربنای فعالیت آتی بانک های ایرانی

عیادت نوروزی مدیر بانک ملی از بیماران

کاهش مطالبات معوق با تقویت بهداشت اعتباری

نرخ تورم روستایی اسفند ۷,۲ درصد

بازدید نوروزی مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن

تغییر نظام اعتبارسنجی برای کنترل مطالبات معوق

منتظر طلای ارزان نباشید

دلار ۳۸۰۰ شد

اصلاح قانون نظام بانکداری تا تیرماه

بازار چشم‌انتظار سیاستهای پولی اروپا

سیستم بانکی کشور در شان اقتصاد نیست

جدیدترین پیش بینی از روند نقدینگی در سال ۹۶

ایران در پله چهاردهم تولید فولاد

ساعات کار بانک پاسارگاد اعلام شد

ریسک اعتباری ایران به روایت هرمس

درآمدهای مالیاتی استان تهران ۱۸.۵ درصد افزایش یافت

عرضه برنج با قیمت تضمینی در بورس کالا

جزئیات جدیدترین تصمیمات اشتغالی هیات دولت

اتصال سوئیچ کارت‌های بانکی ایران و روسیه

هشدار فرابورس به سهامداران و سرمایه‌گذاران

ثبت شکایات بورسی آنلاین شد

بیمه لویدز به بروکسل می رود

کاهش ۱۴ درصدی ارزش سهام «هالک بانک»

با حضور در صدای سپهر

مدیر عامل بانک صادرات به پرسش های هموطنان پاسخ داد

۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳کد خبر: 186013
ایستانیوز:​مدیر عامل بانک صادرات ایران با حضور در صدای سپهر به پرسش های هموطنان و مشتریان در خصوص مسایل بانکی پاسخ داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، سیاوش زراعتی روز پنج شنبه با حضور در  مرکزصدای سپهر که با کد ٠٩٦٠٢ از سراسر کشور قابل دسترس است، به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش های هموطنان گرامی بود.
 
مدیر عامل بانک صادرات ایران از بدو انتصاب ضمن تاکید بر  عملیاتی شدن  شعار محوری مشتری مداری ،ایجاد ساختار منعطف برای تبیین خدمات و رویکردهای جدید این بانک مردمی و فراهم کردن بستر مناسب  برای استفاده از دیدگاه های مشتریان را  در دستور کار قرار داده است. 
 
شایان توجه است: این بانک به منظور برقراری رابطه تعاملی با ذینفعان و تکریم شأن و مقام آنها، از سال ٨٨ نسبت به راه اندازی حوزه صدای سپهر اقدام کرد که در این مرکز کارشناسان بانک صادرات  به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش های مردم هستند. و به طور متوسط روزانه پاسخگویی حدود ٣ هزار تماس مردمی می باشند. همچنین مشتریان می توانند ضمن تماس با ٠٩٦٠٢ از خدمات متنوعی نظیر، تلفن بانک، پرداخت قبوض، اطلاعات شعب و ... برخوردار شوند.
 
گفتنی است، این بانک به منظور افزایش میزان رضایت مندی مشتریان مطابق برنامه از پیش اعلام شده در دوران مدیر عامل جدید بنا به سیاست ابلاغی وی تا پایان سال مدیران ارشد و میانی بانک با حضور در حوزه صدای سپهر پاسخگوی سؤالات مردم خواهند بود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *