RSS
امروز دوشنبه ، ۲ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

استقبال از نسخه ویندوزی پات

قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شستا اجرا می‌شود

مدارس شهدای بانک دی در مناطق زلزله زده کرمانشاه افتتاح شد

۲۵ درصد از کل معاملات در اختیار ۵ کارگزار

تور بخشودگی جرایم تسهیلاتی در بانک مسکن پهن‌تر شد

تمدید پرداخت وام بدون سپرده به خریداران مسکن

تاسیس صندوق حمایت از شرکت‌های بیمه

بررسی سیستم نظارت بانکی با تاکید بر قوانین بانکداری

بانک مرکزی اطلاعات ۴۰۰ صرافی‌ را لو نداده است

مصوبات شورای بیمه تضمین اجرایی ندارد

آخرین وضعیت سهام بانک پارسیان

۱۳۶هزار زن خانه دار تحت پوشش تامین اجتماعی

سکه ۴میلیون ۷۰۰هزار تومان

کاهش مجدد روپیه در برابر دلار

پیش‌بینی شرایط بازار طلا از زبان رییس اتحادیه

عرضه ریالی نفت در بورس

افزایش ۳۵۵۲واحدی شاخص بورس

تورم بالای ۱۰ درصدی ۵ گروه کالایی در یک ماه + جدول

توضیحات بانک صادرات از صورت های مالی سال ۹۶

نقش آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی

افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملّی

دستگیری باند جعل اسکناس‌ و چک پول

کاردگر مدیرعامل بیمه دانا شد

دلیل اصلی‌ صعودی شدن بازار سرمایه

شکست بسترسازی برای حذف نفت ایران

فروش خودروهای پژو افزایش یافت

۱۱:۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳کد خبر: 186008
ایستانیوز:شرکت پژو به تازگی اعلام کرده میزان فروش خودروهایش در سال ۲۰۱۶ میلادی، نزدیک به ۶ درصد افزایش پیدا کرده که علت اصلی آن، بازار خوب ایران و بهبود وضعیت بازارهای اروپا بوده است.
به گزارش پابگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) به نقل از پایگاه خبری «اتو نیوز یوروپ»، پژو از جمله شرکت‌های خودروساز فرانسوی، اعلام کرده که میزان تحویل خودروهای این شرکت در سال گذشته میلادی ۵.۸ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش پیدا کرده است.  
 
در همین حال، علت اصلی رشد شرکت پژو به دلیل استمرار بهبود بازار خودرو اروپا و نیز فروش قابل توجه این برند در بازار ایران است.  
 
البته شرکت پژو به دنبال تمرکز فروش بیشتر محصولات خود در بازارهای نوظهور است تا وابستگی خود را به بازار داخلی فرانسه کاهش دهد.  
 
به گزارش این پایگاه خبری، حجم فروش جهانی خودروهای شرکت پژو در سال ۲۰۱۶ میلادی به ۳.۱۴ میلیون دستگاه رسید؛ این در حالی است که این رقم برای سال ۲۰۱۵ میلادی ۲.۹۷ میلیون خودرو ثبت شده است.
 
افزایش فروش خودروهای شرکت پژو در سال ۲۰۱۶ میلادی نشان‌دهنده بهترین عملکرد سالانه این شرکت از سال ۲۰۱۰ میلادی به بعد است و برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ میلادی به بعد، تعداد فروش محصولات پژو از مرز ۳ میلیون دستگاه عبور کرد.  
 
همچنین حجم فروش خودروهای پژو در میان کشورهای خاورمیانه و همچینن آفریقا با افزایش بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۶ میلادی، از رشد ۱۱۳ درصدی برخوردار شد.
 
به گفته تحلیل‌گران بازار، برداشته‌شدن تحریم‌ها از ایران به نفع شرکت فرانسوی پژو تمام شده است.
 
به گزارش مهر ،البته میزان فروش پژو در چین و آسیای جنوب شرقی ۱۶ درصد کاهش پیدا کرده که این امر می‌تواند منجر به کاهش قیمت این برند به منظور رقابت با رقبای خود باشد.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *