RSS
امروز دوشنبه ، ۸ خرداد ۱۳۹۶
آخرین اخبار

پرونده بانک سرمایه بسته شد

پرداخت یارانه تولید قطعی شد

شوک خارجی و چگونگی بروز بحران در اقتصاد

اجاره ۸,۴ درصد افزایش یافت

حمایت بانک ملی از بنگاه های کوچک و متوسط

نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

فروش۵۰ خودروی سراتو در بورس کالا

کاهش کارمزدهای صندوق ضمانت صادرات به یک سوم

رشد ٣٥ درصدی تعداد کارت های مجازی بانک صادرات

کاهش ذخایر ارزی عربستان

۲۵ بانک ۱۵۱ میلیارد تومان وام نوسازی می‌دهند

سکه طرح جدید ارزان شد/نرخ دلار به ۳۷۴۰ تومان

روزهای بی رمق بورس تهران

سهامداران از امروز تا آخر هفته به این مجامع می‌روند

نقش شرکت های خدمات بیمه ای در زیان ده شدن بیمه ایران

نخستین بانک به سامانه صیاد بانک مرکزی متصل شد

راهکارهای کاهش هزینه عملیاتی شعب بانک‌ها

کارت اتوپلاس خدمتی نوین به بیمه گذاران نوین

مزیت و معایب دستور العمل بانک مرکزی برای صندوق‌ها

افزایش وام‌های بد بانکی در زمان بحران

ادغام مشکل کفایت سرمایه بانک ها را حل می کند

تاثیر پول مجازی در آینده اقتصاد جهان

مصائب بهره برای اقتصاد ایران

۴ غول نفتی در راه ایران

تصویب کلیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده

فروش خودروهای پژو افزایش یافت

۱۱:۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳کد خبر: 186008
ایستانیوز:شرکت پژو به تازگی اعلام کرده میزان فروش خودروهایش در سال ۲۰۱۶ میلادی، نزدیک به ۶ درصد افزایش پیدا کرده که علت اصلی آن، بازار خوب ایران و بهبود وضعیت بازارهای اروپا بوده است.
به گزارش پابگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) به نقل از پایگاه خبری «اتو نیوز یوروپ»، پژو از جمله شرکت‌های خودروساز فرانسوی، اعلام کرده که میزان تحویل خودروهای این شرکت در سال گذشته میلادی ۵.۸ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش پیدا کرده است.  
 
در همین حال، علت اصلی رشد شرکت پژو به دلیل استمرار بهبود بازار خودرو اروپا و نیز فروش قابل توجه این برند در بازار ایران است.  
 
البته شرکت پژو به دنبال تمرکز فروش بیشتر محصولات خود در بازارهای نوظهور است تا وابستگی خود را به بازار داخلی فرانسه کاهش دهد.  
 
به گزارش این پایگاه خبری، حجم فروش جهانی خودروهای شرکت پژو در سال ۲۰۱۶ میلادی به ۳.۱۴ میلیون دستگاه رسید؛ این در حالی است که این رقم برای سال ۲۰۱۵ میلادی ۲.۹۷ میلیون خودرو ثبت شده است.
 
افزایش فروش خودروهای شرکت پژو در سال ۲۰۱۶ میلادی نشان‌دهنده بهترین عملکرد سالانه این شرکت از سال ۲۰۱۰ میلادی به بعد است و برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ میلادی به بعد، تعداد فروش محصولات پژو از مرز ۳ میلیون دستگاه عبور کرد.  
 
همچنین حجم فروش خودروهای پژو در میان کشورهای خاورمیانه و همچینن آفریقا با افزایش بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۶ میلادی، از رشد ۱۱۳ درصدی برخوردار شد.
 
به گفته تحلیل‌گران بازار، برداشته‌شدن تحریم‌ها از ایران به نفع شرکت فرانسوی پژو تمام شده است.
 
به گزارش مهر ،البته میزان فروش پژو در چین و آسیای جنوب شرقی ۱۶ درصد کاهش پیدا کرده که این امر می‌تواند منجر به کاهش قیمت این برند به منظور رقابت با رقبای خود باشد.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *