RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
آخرین اخبار

کانال های پر مخاطب تلگرامی هم به انتخاب مردم «بله» گفتند

قطعی شدن معامله ۱۸.۸۴ درصد سهام بیمه آسیا

تنها امکان خرید برای «ثبت نام شده‌ها» در «بهین یاب» فراهم شود

تحولات بازار ارز و سکه مثبت است

شعبه بیمه "سامان" در ساری افتتاح شد

درخشش مضاعف بیمه کوثر در سال۹۷

شرق سبز است

فرمول تعیین میزان کسر حق بیمه در سال ۱۳۹۷

نهال کاری در خوزستان همراستا با مسئولیت های اجتماعی بانک مهر اقتصاد است

اعلام جزییات فروش سهام کنتورسازی

کاهش قیمت سکه در بازار+ جدول

دستاوردهای کم نظیر بانک ملی در بانکداری دیجیتال

تقدیر از مدیر عامل بانک سپه

رئیس اداره کل خزانه بانک ملی معارفه شد

چه کسانی دلار ۴۲۰۰ تومانی گرفتند؟

خطر ورشکستگی در کمین بیمه های متخلف

گلایه "کمیجانی" از عملکرد بانک های خصوصی

تقویت ۲۱۹ واحدی شاخص کل بورس

انتقاد از کم کاری بیمه ها در فرهنگ سازی

ممنوعیت پیش‌فروش خودرو از سوی غیرمجازها

ورود سکه به بورس کالا تایید شد

فروش کالاهای قاچاق مکشوفه در رینگ صادراتی بورس کالا

مواضع سازمان بورس درباره "های وب"

رونمایی از یک قرارداد جدید در « مبین وان کیش»

عرضه موفق نخستین تامین مالی سال ۹۷

فروش خودروهای پژو افزایش یافت

۱۱:۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳کد خبر: 186008
ایستانیوز:شرکت پژو به تازگی اعلام کرده میزان فروش خودروهایش در سال ۲۰۱۶ میلادی، نزدیک به ۶ درصد افزایش پیدا کرده که علت اصلی آن، بازار خوب ایران و بهبود وضعیت بازارهای اروپا بوده است.
به گزارش پابگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز) به نقل از پایگاه خبری «اتو نیوز یوروپ»، پژو از جمله شرکت‌های خودروساز فرانسوی، اعلام کرده که میزان تحویل خودروهای این شرکت در سال گذشته میلادی ۵.۸ درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش پیدا کرده است.  
 
در همین حال، علت اصلی رشد شرکت پژو به دلیل استمرار بهبود بازار خودرو اروپا و نیز فروش قابل توجه این برند در بازار ایران است.  
 
البته شرکت پژو به دنبال تمرکز فروش بیشتر محصولات خود در بازارهای نوظهور است تا وابستگی خود را به بازار داخلی فرانسه کاهش دهد.  
 
به گزارش این پایگاه خبری، حجم فروش جهانی خودروهای شرکت پژو در سال ۲۰۱۶ میلادی به ۳.۱۴ میلیون دستگاه رسید؛ این در حالی است که این رقم برای سال ۲۰۱۵ میلادی ۲.۹۷ میلیون خودرو ثبت شده است.
 
افزایش فروش خودروهای شرکت پژو در سال ۲۰۱۶ میلادی نشان‌دهنده بهترین عملکرد سالانه این شرکت از سال ۲۰۱۰ میلادی به بعد است و برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ میلادی به بعد، تعداد فروش محصولات پژو از مرز ۳ میلیون دستگاه عبور کرد.  
 
همچنین حجم فروش خودروهای پژو در میان کشورهای خاورمیانه و همچینن آفریقا با افزایش بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۶ میلادی، از رشد ۱۱۳ درصدی برخوردار شد.
 
به گفته تحلیل‌گران بازار، برداشته‌شدن تحریم‌ها از ایران به نفع شرکت فرانسوی پژو تمام شده است.
 
به گزارش مهر ،البته میزان فروش پژو در چین و آسیای جنوب شرقی ۱۶ درصد کاهش پیدا کرده که این امر می‌تواند منجر به کاهش قیمت این برند به منظور رقابت با رقبای خود باشد.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *