RSS
امروز شنبه ، ۵ فروردین ۱۳۹۶
آخرین اخبار

پرداخت مستمری ها ۸۱ درصد افزایش یافت

«دیوید راکفلر» سرمایه‌دار آمریکایی مُرد

پیش‌بینی رشد قیمت مسکن متناسب با نرخ تورم

امکان افزایش قدرت یورو در مقابل دلار

پیشخوان‌های شهرنت بانک‌شهر آماده ارائه خدمات‌بانکی به شهروندان در نوروز

لزوم تطبیق زیرساخت‎های شبکه‌بانکی با فضای بین‌المللی

رییس‌کل بانک مرکزی بمناسبت نوروز پیام تبریک داد

پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت فرارسیدن سال نو

اعلام هیات‌مدیره جدید بانک صادرات

بیمه در سال ۹۶ توسعه می‌یابد

بدهی رایتل با انتشار اوراق تسویه خزانه تهاتر می‌شود

سرمایه‌گذاری مقدمه اشتغال است

ایجاد داشبورد اطلاعات اقتصادی و مالی +اینفوگرافیک

سه دستاورد بزرگ اقتصادی دولت روحانی

سمت و سوی تورم در پایان ۹۵

رشد ۱۱۱۷درصدی معاملات سلف موازی استاندارد +اینفوگرافیک

واگذاری تمام شرکت‌های دولتی قابل واگذاری تا یکسال آینده

طراحی بانک اطلاعات اقتصادی در آینده نزدیک

خبر خوش برای نیروهای قراردادی آموزش و پرورش

سال جدید، سال پیشرفت و اشتغال بیشتر برای جوانان

رهبر معظم انقلاب سال ۹۶ را سال «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» نام نهادند

ایران خودرو: برخورد جدی با نمایندگی متخلف دهلران

معامله ۲۰ هزار تن گندم خوراکی در بورس کالای ایران

پیام تبریک صادق به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهراو سال نو

متن پیام نوروزی مدیرعامل بیمه سرمد

اخبار پربازدید

بازدید معاون بازاریابی و فروش بیمه آرمان از شعب ساری، چالوس و بابل

۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲کد خبر: 185976
ایستانیوز:دکتر هادی رئیس الذاکرین عضو هیئت مدیره و معاون بازاریابی و فروش بیمه آرمان و هیئت همراه از فعالیت های بیمه ای این شرکت در شهرهای ساری، چالوس و بابل بازدید کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، دکتر هادی رئیس الذاکرین در جریان بازدید از فعالیت های بیمه ای در شعب ساری، چالوس و بابل، با کارکنان آنها نیز دیدار و گفت و گو کرد.
 
معاون بازاریابی و فروش بیمه آرمان در جمع کارکنان این شعب بر توسعه سهم بازار این شرکت در منطقه 2 تأکید کرد و افزایش تعداد نمایندگان فعال در حوزه های عمر و سرمایه گذاری و گسترش شبکه فروش در شهرهای فاقد نمایندگی را از سیاست ها و برنامه های این شرکت برشمرد.
 
دکتر رئیس الذاکرین همچنین ضمن تأکید بر رعایت اصول مشتری مداری و پایبندی به آیین نامه های تدوین شده و ابلاغی بیمه مرکزی؛ بهبود مستمر سطح خدمات بویژه خدمات ارایه شده به مشتریان خاص را خواستار شد.
 
کارکنان شعب این منطقه نیز ضمن ابراز رضایت از برنامه های آموزشی منسجم شرکت در حوزه مدیریت پژوهش وآموزش و رضایت از افزایش سطح تعاملات ستاد و شعب، به بیان مسائل و مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند و پیشنهادهای ایشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
در این سفر، سیدحمید موسوی مدیر امور شعب و نمایندگان و سعید فاضلی مدیر نظارت بر امور شعب و نمایندگان و حسن پور اسکندری معاون این مدیریت حضور داشتند و معاون بازاریابی و فروش را همراهی  
می کردند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه آرمان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *