RSS
امروز یکشنبه ، ۳ بهمن ۱۳۹۵
آخرین اخبار

همدردی بیمه پاسارگاد در خصوص حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو

هزینه ضرب و انتشار پول+جدول

محصولات نوین بانک ملی در راه بازار

انتصاب در بانک قرض الحسنه مهر ایران

پیام بانکداران صادرات در پی حادثه پلاسکو

به روزرسانی وب سایت بانک پاسارگاد

حمایت تامین اجتماعی از بازماندگان پلاسکو

خسارت‌دیدگان پلاسکو که بیمه مرهونات بانکی دارند به بانک اطلاع دهند

کاهش ۱۷۵واحدی شاخص بورس

جزئیات تسهیلات اعطایی شبکه بانکی در نه ماهه

دلار ۳۸۲۵ تومان شد

سرعت عمل بیمه آسیا در پرداخت خسارت پلاسکو

تعویق در اجرای قراردادهای خارجی به دلیل مسائل بانکی

تسهیلات بانک صنعت ومعدن به واحدهای خسارت دیده پلاسکو

تقدیر مسوولان دولتی از عملکرد بانک مسکن

رونمایی از پرتال جدید بانک باهدف تعامل بیشتر با مشتریان

تحقق پیش بینی های پتروشیمی فجر

تحقق ۹۵ درصدی پیش بینی های "سیمان بجنورد"

انتشار صورت مالی شرکت سرامیکی اردکان

"شخارک" و پوشش ۷۶ درصدی مبلغ فروش

تعدیل مثبت ۴۵ درصدی پیش بینی های "شفن"

صدور کد معاملات آنلاین با مراجعه به شعبه‌های بانکی

صورت های مالی ۹ ماهه "ذوب" منتشر شد

اصلاحیه پیش بینی های قند هکمتان طی ۹ ماه

"حسین پناه " برکنار شد

رئیس هیات مدیره بیمه دانا اعلام کرد

وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا

۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰کد خبر: 185844
ایستانیوز:دکتر جعفری رییس هیات مدیره بیمه دانا در جمع مدیران ، کارکنان و شبکه فروش شعبه کرمانشاه ضمن تحلیل بازار بیمه طی ۹ ماهه سال جاری و وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا ، اصلاح پرتفوی شرکت و خروج از درمان محوری را مورد تأکید قرارداد و سپس به بررسی شاخص های کمی و کیفی عملکرد شعبه دراستان کرمانشاه پرداخت و از عملکرد مناسب و رو به بهبود این شعبه تقدیر و تشکر کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،وی رشد حق بیمه در بخش های غیر درمان و وصول موفق مطالبات را در این استان حاصل تدابیر مناسب و خوب همکاران دانست وگفت: درصورتی می توان انتظارات سهامداران را تأمین نماییم که به تشکیل پرتفولیوی مناسب و توأم با حاشیه سود و رعایت اصول پرتفولیو در فروش محصولات بیمه ای باور داشته و آن را در سطح شرکت  نهادینه سازیم و این همان چیزی است که در سند برنامه چهار ساله آمده و مورد تأیید هیات مدیره بوده است که به نظر می رسد همکاران زحمت کش ما در شعبه کرمانشاه مطابق با شاخص های ابلاغی در برنامه راهبردی حرکت کرده اند که شایسته تقدیر می باشند .
رییس هیات مدیره بیمه دانا همچنین به بالا بودن سطح رضایتمندی بیمه گذاران حقیقی و حقوقی استان اشاره نموده و گفت تعامل با بیمه گذاران بالفعل و بالقوه، داشتن ارتباطات مستمر با ایشان و حسن اخلاق و ارائه خدمات سریع و بموقع چه قبل از فروش و چه بعد از فروش در ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تأثیر بسزائی دارد که شاید یکی از مولفه های مهم در عملکرد مناسب شعبه کرمانشاه در جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی این مهم  باشد .
وی در پایان ابراز امیدواری کرد این سیاست ها و تدابیر مدیریتی کماکان ادامه و تقویت شود و زمینه ای فراهم شود تا تجارت خوب شعب موفق در اختیار سایر شعب کشور قرار گیرد .



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *