RSS
امروز دوشنبه ، ۴ تیر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

برگزاری جشنواره نوآوری های دیجیتال در سازمان تأمین اجتماعی

سود ۸۰ریالی بیمه البرز برای هر سهم

بازار سرمایه بهترین ابزار تجهیز منابع مالی است

تصمیمات جدید ارزی دولت

کانال ۱۱۵ هزار واحد هم فتح شد

۷۰ هزار خانه اولی صاحب مسکن شدند

مصوبه دولت درباره حقوق کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت

تعریف چهار گروه کالایی برای اختصاص ارز توسط دولت

اجرای ۱۴۳ طرح صنعتی با تامین مالی بانک صنعت و معدن

امکان ایجاد بانک و بورس خارجی در مناطق آزاد فراهم شد

​مشارکت فعال بانک صادرات ایران در پروژه های اشتغالزایی سیستان و بلوچستان

تولید اختصاصی کارت‌های بانکی در چاپخانه بانک ملی ممکن شد

نقش خودروسازان در گرانی خودرو چیست؟

پربازده‌ترین بازارها در بهار۹۷

سفته بازان و نوسان گیران برنده بازار سهام و سکه آتی

واردات کالاهای غیرضروری با نرخ جدید دلار

سیف نمی‌داند با بازار ارز چه باید کند!

کاهش قیمت جهانی طلا

افزایش نرخ سود بانکی در دستور کار دولت

سکه طرح جدید ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد

ایجاد و تثبیت ٢٦٠ هزار شغل پایدار توسط بانک صادرات در سال ٩٦

معامله توافقی ارز آزاد شد

بازگشت تعادل به بازار سکه با کمک بورس کالا

مراقب تله های سرمایه گذاری باشید

دلار ظرفیت کاهش ۳ هزارتومانی دارد

رئیس هیات مدیره بیمه دانا اعلام کرد

وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا

۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰کد خبر: 185844
ایستانیوز:دکتر جعفری رییس هیات مدیره بیمه دانا در جمع مدیران ، کارکنان و شبکه فروش شعبه کرمانشاه ضمن تحلیل بازار بیمه طی ۹ ماهه سال جاری و وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا ، اصلاح پرتفوی شرکت و خروج از درمان محوری را مورد تأکید قرارداد و سپس به بررسی شاخص های کمی و کیفی عملکرد شعبه دراستان کرمانشاه پرداخت و از عملکرد مناسب و رو به بهبود این شعبه تقدیر و تشکر کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،وی رشد حق بیمه در بخش های غیر درمان و وصول موفق مطالبات را در این استان حاصل تدابیر مناسب و خوب همکاران دانست وگفت: درصورتی می توان انتظارات سهامداران را تأمین نماییم که به تشکیل پرتفولیوی مناسب و توأم با حاشیه سود و رعایت اصول پرتفولیو در فروش محصولات بیمه ای باور داشته و آن را در سطح شرکت  نهادینه سازیم و این همان چیزی است که در سند برنامه چهار ساله آمده و مورد تأیید هیات مدیره بوده است که به نظر می رسد همکاران زحمت کش ما در شعبه کرمانشاه مطابق با شاخص های ابلاغی در برنامه راهبردی حرکت کرده اند که شایسته تقدیر می باشند .
رییس هیات مدیره بیمه دانا همچنین به بالا بودن سطح رضایتمندی بیمه گذاران حقیقی و حقوقی استان اشاره نموده و گفت تعامل با بیمه گذاران بالفعل و بالقوه، داشتن ارتباطات مستمر با ایشان و حسن اخلاق و ارائه خدمات سریع و بموقع چه قبل از فروش و چه بعد از فروش در ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تأثیر بسزائی دارد که شاید یکی از مولفه های مهم در عملکرد مناسب شعبه کرمانشاه در جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی این مهم  باشد .
وی در پایان ابراز امیدواری کرد این سیاست ها و تدابیر مدیریتی کماکان ادامه و تقویت شود و زمینه ای فراهم شود تا تجارت خوب شعب موفق در اختیار سایر شعب کشور قرار گیرد .

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *