RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
آخرین اخبار

کانال های پر مخاطب تلگرامی هم به انتخاب مردم «بله» گفتند

قطعی شدن معامله ۱۸.۸۴ درصد سهام بیمه آسیا

تنها امکان خرید برای «ثبت نام شده‌ها» در «بهین یاب» فراهم شود

تحولات بازار ارز و سکه مثبت است

شعبه بیمه "سامان" در ساری افتتاح شد

درخشش مضاعف بیمه کوثر در سال۹۷

شرق سبز است

فرمول تعیین میزان کسر حق بیمه در سال ۱۳۹۷

نهال کاری در خوزستان همراستا با مسئولیت های اجتماعی بانک مهر اقتصاد است

اعلام جزییات فروش سهام کنتورسازی

کاهش قیمت سکه در بازار+ جدول

دستاوردهای کم نظیر بانک ملی در بانکداری دیجیتال

تقدیر از مدیر عامل بانک سپه

رئیس اداره کل خزانه بانک ملی معارفه شد

چه کسانی دلار ۴۲۰۰ تومانی گرفتند؟

خطر ورشکستگی در کمین بیمه های متخلف

گلایه "کمیجانی" از عملکرد بانک های خصوصی

تقویت ۲۱۹ واحدی شاخص کل بورس

انتقاد از کم کاری بیمه ها در فرهنگ سازی

ممنوعیت پیش‌فروش خودرو از سوی غیرمجازها

ورود سکه به بورس کالا تایید شد

فروش کالاهای قاچاق مکشوفه در رینگ صادراتی بورس کالا

مواضع سازمان بورس درباره "های وب"

رونمایی از یک قرارداد جدید در « مبین وان کیش»

عرضه موفق نخستین تامین مالی سال ۹۷

رئیس هیات مدیره بیمه دانا اعلام کرد

وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا

۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰کد خبر: 185844
ایستانیوز:دکتر جعفری رییس هیات مدیره بیمه دانا در جمع مدیران ، کارکنان و شبکه فروش شعبه کرمانشاه ضمن تحلیل بازار بیمه طی ۹ ماهه سال جاری و وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا ، اصلاح پرتفوی شرکت و خروج از درمان محوری را مورد تأکید قرارداد و سپس به بررسی شاخص های کمی و کیفی عملکرد شعبه دراستان کرمانشاه پرداخت و از عملکرد مناسب و رو به بهبود این شعبه تقدیر و تشکر کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،وی رشد حق بیمه در بخش های غیر درمان و وصول موفق مطالبات را در این استان حاصل تدابیر مناسب و خوب همکاران دانست وگفت: درصورتی می توان انتظارات سهامداران را تأمین نماییم که به تشکیل پرتفولیوی مناسب و توأم با حاشیه سود و رعایت اصول پرتفولیو در فروش محصولات بیمه ای باور داشته و آن را در سطح شرکت  نهادینه سازیم و این همان چیزی است که در سند برنامه چهار ساله آمده و مورد تأیید هیات مدیره بوده است که به نظر می رسد همکاران زحمت کش ما در شعبه کرمانشاه مطابق با شاخص های ابلاغی در برنامه راهبردی حرکت کرده اند که شایسته تقدیر می باشند .
رییس هیات مدیره بیمه دانا همچنین به بالا بودن سطح رضایتمندی بیمه گذاران حقیقی و حقوقی استان اشاره نموده و گفت تعامل با بیمه گذاران بالفعل و بالقوه، داشتن ارتباطات مستمر با ایشان و حسن اخلاق و ارائه خدمات سریع و بموقع چه قبل از فروش و چه بعد از فروش در ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تأثیر بسزائی دارد که شاید یکی از مولفه های مهم در عملکرد مناسب شعبه کرمانشاه در جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی این مهم  باشد .
وی در پایان ابراز امیدواری کرد این سیاست ها و تدابیر مدیریتی کماکان ادامه و تقویت شود و زمینه ای فراهم شود تا تجارت خوب شعب موفق در اختیار سایر شعب کشور قرار گیرد .

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *