RSS
امروز دوشنبه ، ۳ مهر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

دارایی‌هایی که در آینده غیرقابل بیمه هستند

سپه،اولین بانک خراسان جنوبی در رشد منابع است

فرصت ۱۵ روزه ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تابستان ۹۶

پرداخت ضربتی ٤٣ هزار فقره وام ازدواج توسط بانک صادرات

به پرداخت ملت به سود ۵۰۳ ریالی برای هر سهم رسید

کوثر همگام با بیمه‌مرکزی

نگاه مدیران بیمه آرمان به اینشورتک

همکاری بیمه رازی و پلیس راهور

مشتریان بانک سرمایه به سامانه پیوند مراجعه کنند

حضور هیأت ۲۰ نفره فعالان صنعت بانکداری سوئیس در نمایشگاه تراکنش ایران

بانک قوامین به سامانه صیاد پیوست

استفاده مشتریان بانک صنعت ومعدن از خدمات آپ

پایان دریافت تسهیلات ازدواج در بانک مسکن

آخرین وضعیت بودجه ۹۷

رکورد ۶۰ ماهه تولید «روی» شکست

رشد قیمت قندی‌ها در بورس

اصلاح نظام بانکی راه مناسبی برای مبارزه با فقر

تجدیدنظر در تعریف خودروی لوکس

کاهش اندک بهای سکه و ارز+جدول

دامنه فعالیت صندوق‌ها بازتعریف شود

تاکید مقامات دو‌موسسه دانمارک بر بهبود شرایط‌ کار باایران

نوباوگان مهدکودک‌های سراسر کشور تحت حمایت بیمه ایران

طرح وام مسکن با سود ۶درصد اجرا می‌شود

افزایش قیمت مسکن به ۷درصد رسید

واریزحقوق شهریورماه بازنشستگان کشوری؛ امشب

رئیس هیات مدیره بیمه دانا اعلام کرد

وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا

۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰کد خبر: 185844
ایستانیوز:دکتر جعفری رییس هیات مدیره بیمه دانا در جمع مدیران ، کارکنان و شبکه فروش شعبه کرمانشاه ضمن تحلیل بازار بیمه طی ۹ ماهه سال جاری و وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا ، اصلاح پرتفوی شرکت و خروج از درمان محوری را مورد تأکید قرارداد و سپس به بررسی شاخص های کمی و کیفی عملکرد شعبه دراستان کرمانشاه پرداخت و از عملکرد مناسب و رو به بهبود این شعبه تقدیر و تشکر کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،وی رشد حق بیمه در بخش های غیر درمان و وصول موفق مطالبات را در این استان حاصل تدابیر مناسب و خوب همکاران دانست وگفت: درصورتی می توان انتظارات سهامداران را تأمین نماییم که به تشکیل پرتفولیوی مناسب و توأم با حاشیه سود و رعایت اصول پرتفولیو در فروش محصولات بیمه ای باور داشته و آن را در سطح شرکت  نهادینه سازیم و این همان چیزی است که در سند برنامه چهار ساله آمده و مورد تأیید هیات مدیره بوده است که به نظر می رسد همکاران زحمت کش ما در شعبه کرمانشاه مطابق با شاخص های ابلاغی در برنامه راهبردی حرکت کرده اند که شایسته تقدیر می باشند .
رییس هیات مدیره بیمه دانا همچنین به بالا بودن سطح رضایتمندی بیمه گذاران حقیقی و حقوقی استان اشاره نموده و گفت تعامل با بیمه گذاران بالفعل و بالقوه، داشتن ارتباطات مستمر با ایشان و حسن اخلاق و ارائه خدمات سریع و بموقع چه قبل از فروش و چه بعد از فروش در ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تأثیر بسزائی دارد که شاید یکی از مولفه های مهم در عملکرد مناسب شعبه کرمانشاه در جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی این مهم  باشد .
وی در پایان ابراز امیدواری کرد این سیاست ها و تدابیر مدیریتی کماکان ادامه و تقویت شود و زمینه ای فراهم شود تا تجارت خوب شعب موفق در اختیار سایر شعب کشور قرار گیرد .

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *