RSS
امروز یکشنبه ، ۸ اسفند ۱۳۹۵
آخرین اخبار

بانک کارآفرین تندیس بلورین مدیریت مالی گرفت

صنایع خراسان رضوی در مسیر توسعه پایدار گام بر می دارد

کسب ۳ هزار میلیون ریال سود واگذاری "کروی"

اختصاص ۲۹۶ ریال سود به ازای هر سهم سیمان شمال

شغل هست ولی روحیه کار نیست!

پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی به مسکن مهر

یکسان‌سازی سقف معافیت مالیاتی کارکنان دولتی و غیردولتی

ارتقاء سطح کیفی محصولات و افزایش سهم حداکثری بازار هدف اصلی ماست

عزم جدی دولت برای تسویه بدهی با بانک‌ها

صدور۸۰۰۰ دادنامه علیه صندوق بازنشستگی

گزارش سازمان برنامه و بودجه از جزئیات منابع هدفمندسازی یارانه‌ها

بازار مسکن سیاهچاله نقدینگی سرگردان

زنگ خطر ورود تیرآهن های غیراستاندارد به بازار

خروج دلار از سایه طلا

وضعیت بیکاری فارغ التحصیلان ایران نسبت به جهان

همتی: بی‌نیازی ازخرید الحاقیه بیمه ثالث در سال ۹۶

جلوگیری از فرار مالیاتی با عرضه محصولات در بورس کالا

بورس تاثیری در افزایش قیمت زعفران نداشته است

نخستین پیش بینی "فولای" در سال ۹۶

حذف سهمیه سوخت ناوگان عمومی فاقد بیمه نامه شخص ثالث

اعلام ساعت کاری شعب بانک سرمایه

انعقاد ۲۸ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا

پرونده فساد بزرگ بانکی بسته شد

بانک ملت خوابگاه دانشجویی افتتاح کرد

مدیرعامل تامین سرمایه بانک ملت استعفا داد

رئیس هیات مدیره بیمه دانا اعلام کرد

وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا

۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰کد خبر: 185844
ایستانیوز:دکتر جعفری رییس هیات مدیره بیمه دانا در جمع مدیران ، کارکنان و شبکه فروش شعبه کرمانشاه ضمن تحلیل بازار بیمه طی ۹ ماهه سال جاری و وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا ، اصلاح پرتفوی شرکت و خروج از درمان محوری را مورد تأکید قرارداد و سپس به بررسی شاخص های کمی و کیفی عملکرد شعبه دراستان کرمانشاه پرداخت و از عملکرد مناسب و رو به بهبود این شعبه تقدیر و تشکر کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،وی رشد حق بیمه در بخش های غیر درمان و وصول موفق مطالبات را در این استان حاصل تدابیر مناسب و خوب همکاران دانست وگفت: درصورتی می توان انتظارات سهامداران را تأمین نماییم که به تشکیل پرتفولیوی مناسب و توأم با حاشیه سود و رعایت اصول پرتفولیو در فروش محصولات بیمه ای باور داشته و آن را در سطح شرکت  نهادینه سازیم و این همان چیزی است که در سند برنامه چهار ساله آمده و مورد تأیید هیات مدیره بوده است که به نظر می رسد همکاران زحمت کش ما در شعبه کرمانشاه مطابق با شاخص های ابلاغی در برنامه راهبردی حرکت کرده اند که شایسته تقدیر می باشند .
رییس هیات مدیره بیمه دانا همچنین به بالا بودن سطح رضایتمندی بیمه گذاران حقیقی و حقوقی استان اشاره نموده و گفت تعامل با بیمه گذاران بالفعل و بالقوه، داشتن ارتباطات مستمر با ایشان و حسن اخلاق و ارائه خدمات سریع و بموقع چه قبل از فروش و چه بعد از فروش در ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تأثیر بسزائی دارد که شاید یکی از مولفه های مهم در عملکرد مناسب شعبه کرمانشاه در جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی این مهم  باشد .
وی در پایان ابراز امیدواری کرد این سیاست ها و تدابیر مدیریتی کماکان ادامه و تقویت شود و زمینه ای فراهم شود تا تجارت خوب شعب موفق در اختیار سایر شعب کشور قرار گیرد .



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *