RSS
امروز یکشنبه ، ۷ خرداد ۱۳۹۶
آخرین اخبار

تعلل در بخشش جریمه سود وام کشاورزان

پیشنهاد ۱۵ تا ۲۳ درصدی برای جذب سپرده

جزئیات معاملات مسکن در اردیبهشت

تراز حساب جاری به۱۱۹۱۵ میلیون دلار رسید

آغاز پرداخت وجوه سپرده گذاران موسسه آرمان

کشاورزان تا پایان خرداد، از بانک کشاورزی یاراکارت می گیرند

حمایت بانکداران کشور از رئیس دولت دوازدهم

منابع بلوکه ایران زیاد نیست

بانک رفاه تا پایان سال وارد بازار سرمایه می‌شود

اصلاح صورت‌های مالی بانک‌ها

رشد ۱۵,۷ و بدون نفت ۴.۶ درصد

پیش بینی "غچین" در سال ۹۷

عرضه انواع مس مفتول، کاتد و کم عیار

ایران‌خودرو "دنا" را به بورس کالا می‌برد

اقدامات لازم برای جذب سرمایه گذار خارجی

صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه "خمحرکه"

تفاوت بازار بورس و فرابورس چیست؟

نخستین پیش بینی پارس دارو

قدردانی از بانک سامان برای کمک به رفع موانع تولید

پاسخ به ۷ سوال در مورد موسسه کاسپین

سیر تا پیاز تسویه بدهی ثامن‌الحججی ها

تحمیل ورشکستگی به سپرده‌گذاران

افزایش ۲۰.۴درصدی مانده سپرده ها

تقدیر وزارت اقتصاد از روابط عمومی بانک صادرات

نرخ ارزهای بانکی تغییر نکرد

رئیس هیات مدیره بیمه دانا اعلام کرد

وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا

۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰کد خبر: 185844
ایستانیوز:دکتر جعفری رییس هیات مدیره بیمه دانا در جمع مدیران ، کارکنان و شبکه فروش شعبه کرمانشاه ضمن تحلیل بازار بیمه طی ۹ ماهه سال جاری و وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا ، اصلاح پرتفوی شرکت و خروج از درمان محوری را مورد تأکید قرارداد و سپس به بررسی شاخص های کمی و کیفی عملکرد شعبه دراستان کرمانشاه پرداخت و از عملکرد مناسب و رو به بهبود این شعبه تقدیر و تشکر کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،وی رشد حق بیمه در بخش های غیر درمان و وصول موفق مطالبات را در این استان حاصل تدابیر مناسب و خوب همکاران دانست وگفت: درصورتی می توان انتظارات سهامداران را تأمین نماییم که به تشکیل پرتفولیوی مناسب و توأم با حاشیه سود و رعایت اصول پرتفولیو در فروش محصولات بیمه ای باور داشته و آن را در سطح شرکت  نهادینه سازیم و این همان چیزی است که در سند برنامه چهار ساله آمده و مورد تأیید هیات مدیره بوده است که به نظر می رسد همکاران زحمت کش ما در شعبه کرمانشاه مطابق با شاخص های ابلاغی در برنامه راهبردی حرکت کرده اند که شایسته تقدیر می باشند .
رییس هیات مدیره بیمه دانا همچنین به بالا بودن سطح رضایتمندی بیمه گذاران حقیقی و حقوقی استان اشاره نموده و گفت تعامل با بیمه گذاران بالفعل و بالقوه، داشتن ارتباطات مستمر با ایشان و حسن اخلاق و ارائه خدمات سریع و بموقع چه قبل از فروش و چه بعد از فروش در ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تأثیر بسزائی دارد که شاید یکی از مولفه های مهم در عملکرد مناسب شعبه کرمانشاه در جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی این مهم  باشد .
وی در پایان ابراز امیدواری کرد این سیاست ها و تدابیر مدیریتی کماکان ادامه و تقویت شود و زمینه ای فراهم شود تا تجارت خوب شعب موفق در اختیار سایر شعب کشور قرار گیرد .



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *