آخرین اخبار

پات امکان کارت به کارت برای بانک کشاورزی را فراهم کرد

تداوم حمایت بانک شهر از مدیریت شهری کلانشهرها

رسیدگی به طرح اصلاح قانون چک به کجا رسید؟

منع شرکت‌های بیمه دولتی از سپرده‌گذاری در بانک‌ها

زمان،زمانِ ارز تک‌نرخی است؟

آیا بانک‌ها زیان می‌دهند؟

افزایش ۴۰۰ درصدی فروش آنلاین سکه‌ به دنبال سقوط بیت کوین

اعلام آخرین ظرفیت مجاز نگهداری ریسک شرکت‌های بیمه

افزایش ۲۲ درصدی درآمد «سپ» از محل قراردادهای سال ۹۷

درخواست دو شرکت جدید برای انتشار اوراق در بورس انرژی

صدور کارت هوشمند در ۱۵ روز با طعم خدمات بانکی

واردات برنج از ابتدای بهمن آزاد شد

رشد ۲۸درصدی شاخص بورس تهران

تحقق۷۴.۲ درصد اهداف مالیاتی سال ۹۶

افزایش ۱۹.۶درصدی سهم وام قرض‌الحسنه بانک ها

بیت کوین از نظر شرعی اشکال دارد

ضریب ریسک "بیت کوین" بالاست

صندوق تأمین اجتماعی در مرز هشدار

علت اصلی گرانی دلار چیست؟

برگزاری مسابقات ورزشی در بانک مسکن

عرضه اوراق سپرده مدت‌دار در بانک خاورمیانه

توسعه بازارپول با توسعه اوراق بهادار دولتی

هدف اول بانک تجارت تامین منافع ذینفعان است

رشد مطلوب حوزه بین‌الملل بانک رفاه در پسابرجام

عرضه اوراق گواهی سپرده موسسه ملل ادامه دارد

رئیس هیات مدیره بیمه دانا اعلام کرد

وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا

۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰کد خبر: 185844
ایستانیوز:دکتر جعفری رییس هیات مدیره بیمه دانا در جمع مدیران ، کارکنان و شبکه فروش شعبه کرمانشاه ضمن تحلیل بازار بیمه طی ۹ ماهه سال جاری و وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا ، اصلاح پرتفوی شرکت و خروج از درمان محوری را مورد تأکید قرارداد و سپس به بررسی شاخص های کمی و کیفی عملکرد شعبه دراستان کرمانشاه پرداخت و از عملکرد مناسب و رو به بهبود این شعبه تقدیر و تشکر کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،وی رشد حق بیمه در بخش های غیر درمان و وصول موفق مطالبات را در این استان حاصل تدابیر مناسب و خوب همکاران دانست وگفت: درصورتی می توان انتظارات سهامداران را تأمین نماییم که به تشکیل پرتفولیوی مناسب و توأم با حاشیه سود و رعایت اصول پرتفولیو در فروش محصولات بیمه ای باور داشته و آن را در سطح شرکت  نهادینه سازیم و این همان چیزی است که در سند برنامه چهار ساله آمده و مورد تأیید هیات مدیره بوده است که به نظر می رسد همکاران زحمت کش ما در شعبه کرمانشاه مطابق با شاخص های ابلاغی در برنامه راهبردی حرکت کرده اند که شایسته تقدیر می باشند .
رییس هیات مدیره بیمه دانا همچنین به بالا بودن سطح رضایتمندی بیمه گذاران حقیقی و حقوقی استان اشاره نموده و گفت تعامل با بیمه گذاران بالفعل و بالقوه، داشتن ارتباطات مستمر با ایشان و حسن اخلاق و ارائه خدمات سریع و بموقع چه قبل از فروش و چه بعد از فروش در ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تأثیر بسزائی دارد که شاید یکی از مولفه های مهم در عملکرد مناسب شعبه کرمانشاه در جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی این مهم  باشد .
وی در پایان ابراز امیدواری کرد این سیاست ها و تدابیر مدیریتی کماکان ادامه و تقویت شود و زمینه ای فراهم شود تا تجارت خوب شعب موفق در اختیار سایر شعب کشور قرار گیرد .

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *