RSS
امروز پنج شنبه ، ۱۰ فروردین ۱۳۹۶
آخرین اخبار

راه‌اندازی صندوق بیمه حوادث طبیعی برای اولین‌بار +اینفوگرافیک

امکان شارژ کارت‌های شهروندی توسط دستگاه‌‌های کارتخوان بانک شهر

توقف خدمات کلرینگ چک برای خاورمیانه

همکاری مالی و اقتصادی ایران و عمان قوت گرفت

DS۷ را بیشتر بشناسید؛ به درخشندگی الماس

اعطای نشان دکتری افتخاری دانشگاه مسکو به روحانی

استقبال از تعمیق روابط تهران-مسکو

مبارزه سخت شبکه بانکی با مطالبات غیرجاری

منتظر کاهش قیمت طلا باشید

افزایش نرخ دلار/ قیمت سکه ریخت

رشد ۲۵واحدی شاخص بورس

نخستین تأمین اعتبار شرکتهای توزیع نیروی برق در سال ۹۶

درج نماد شرکت تامین سرمایه امید در سامانه پس از معاملات

درج نماد شرکت تامین سرمایه امید در سامانه پس از معاملات

نظم دهی نرخ محصولات کشاورزی با عرضه گسترده در بورس کالا

صادرات خودروی خارجی با برند اصلی از ایران

قدردانی استاندار بوشهر از نقش اشتغال‌زائی پست‌بانک‌ در روستاها

حذف نام شرکت‌های ایرانی از فهرست نظارت‌های ویژه دولت انگلیس

کاهش نرخ دلار بانکی

تالار صادراتی بورس کالا میزبان عرضه ۳۰ هزار تن گندم خوراکی

ارزش بورس به ۳۲۳ هزار میلیارد رسید

نرخ تورم ۹۵ تک رقمی شد

چطور رونق به بورس برمی گردد

اعلام نتایج قرعه‌کشی «طرح سفر به‌یادماندنی» باشگاه مشتریان سامان

ایجاد «واحد حسابداری کل» برای ساماندهی بدهی‌های ناشناخته

رئیس هیات مدیره بیمه دانا اعلام کرد

وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا

۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰کد خبر: 185844
ایستانیوز:دکتر جعفری رییس هیات مدیره بیمه دانا در جمع مدیران ، کارکنان و شبکه فروش شعبه کرمانشاه ضمن تحلیل بازار بیمه طی ۹ ماهه سال جاری و وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا ، اصلاح پرتفوی شرکت و خروج از درمان محوری را مورد تأکید قرارداد و سپس به بررسی شاخص های کمی و کیفی عملکرد شعبه دراستان کرمانشاه پرداخت و از عملکرد مناسب و رو به بهبود این شعبه تقدیر و تشکر کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،وی رشد حق بیمه در بخش های غیر درمان و وصول موفق مطالبات را در این استان حاصل تدابیر مناسب و خوب همکاران دانست وگفت: درصورتی می توان انتظارات سهامداران را تأمین نماییم که به تشکیل پرتفولیوی مناسب و توأم با حاشیه سود و رعایت اصول پرتفولیو در فروش محصولات بیمه ای باور داشته و آن را در سطح شرکت  نهادینه سازیم و این همان چیزی است که در سند برنامه چهار ساله آمده و مورد تأیید هیات مدیره بوده است که به نظر می رسد همکاران زحمت کش ما در شعبه کرمانشاه مطابق با شاخص های ابلاغی در برنامه راهبردی حرکت کرده اند که شایسته تقدیر می باشند .
رییس هیات مدیره بیمه دانا همچنین به بالا بودن سطح رضایتمندی بیمه گذاران حقیقی و حقوقی استان اشاره نموده و گفت تعامل با بیمه گذاران بالفعل و بالقوه، داشتن ارتباطات مستمر با ایشان و حسن اخلاق و ارائه خدمات سریع و بموقع چه قبل از فروش و چه بعد از فروش در ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تأثیر بسزائی دارد که شاید یکی از مولفه های مهم در عملکرد مناسب شعبه کرمانشاه در جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی این مهم  باشد .
وی در پایان ابراز امیدواری کرد این سیاست ها و تدابیر مدیریتی کماکان ادامه و تقویت شود و زمینه ای فراهم شود تا تجارت خوب شعب موفق در اختیار سایر شعب کشور قرار گیرد .



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *