RSS
امروز دوشنبه ، ۲ مرداد ۱۳۹۶
آخرین اخبار

برگزاری جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی به ریاست نوبخت

ماموریت جدید به ۳ وزارتخانه

بورس، سرمایه‌گذاری خطرپذیر و پُر سودی است

پرداخت ۳۷۵۳۹ فقره تسهیلات ازدواج توسط بانک پارسیان

فروش بیمه توسط استارت آپ ها ممنوع است

یارانه نقدی، بلای جان شده/ با کالاهای سوبسیدی مردم ثروتمند نمی‌شوند

پرداخت ۷۵.۰۰۰ فقره وام ازدواج از سوی بانک ملت

بزرگ ترین بانک آلمان و آمریکا از لندن خارج می‌شوند

جدید ترین پیش بینی از قیمت جهانی دلار

اعتراض سهامداران به قیمت‌گذاری دولتی

سازمان حسابرسی مرجع تعیین استانداردهای مالی

اعلام دلایل کاهش ۴۰ درصدی سود خالص "بورس"

استقبال ازمردم از شبکه اجتماعی «بله» همچون کارت های شتاب

ارائه تسهیلات ۹ درصدی به برخی مشاغل

برگزاری نشست مقایسه محصولات بیمه های عمر و سرمایه گذاری در بیمه رازی

صورت های مالی بیمه رازی تصویب شد

انتصاب مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری ملل

آغاز به کار تیم جدید مرکز تماس بانک گردشگری

بانک‌رفاه مقید به استانداردهای بانک‌مرکزی است

انعقاد بیش از ۵ هزار قرارداد سکه آتی

سهم بخش خصوصی از واگذاری‌ها افزایش یافت

ساخت بیمارستان ٢٠٠ تختخوابی در زاهدان با مشارکت بانک صادرات

شعبده‌بازی در صورت‌های مالی سایپا

اتلاف وقت در صنعت خودرو بیش از حد زیاد است

چه شرکت‌هایی را نمی‌توان به بخش خصوصی سپرد؟

رئیس هیات مدیره بیمه دانا اعلام کرد

وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا

۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰کد خبر: 185844
ایستانیوز:دکتر جعفری رییس هیات مدیره بیمه دانا در جمع مدیران ، کارکنان و شبکه فروش شعبه کرمانشاه ضمن تحلیل بازار بیمه طی ۹ ماهه سال جاری و وضعیت شرکت بیمه دانا در مقایسه با رقبا ، اصلاح پرتفوی شرکت و خروج از درمان محوری را مورد تأکید قرارداد و سپس به بررسی شاخص های کمی و کیفی عملکرد شعبه دراستان کرمانشاه پرداخت و از عملکرد مناسب و رو به بهبود این شعبه تقدیر و تشکر کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،وی رشد حق بیمه در بخش های غیر درمان و وصول موفق مطالبات را در این استان حاصل تدابیر مناسب و خوب همکاران دانست وگفت: درصورتی می توان انتظارات سهامداران را تأمین نماییم که به تشکیل پرتفولیوی مناسب و توأم با حاشیه سود و رعایت اصول پرتفولیو در فروش محصولات بیمه ای باور داشته و آن را در سطح شرکت  نهادینه سازیم و این همان چیزی است که در سند برنامه چهار ساله آمده و مورد تأیید هیات مدیره بوده است که به نظر می رسد همکاران زحمت کش ما در شعبه کرمانشاه مطابق با شاخص های ابلاغی در برنامه راهبردی حرکت کرده اند که شایسته تقدیر می باشند .
رییس هیات مدیره بیمه دانا همچنین به بالا بودن سطح رضایتمندی بیمه گذاران حقیقی و حقوقی استان اشاره نموده و گفت تعامل با بیمه گذاران بالفعل و بالقوه، داشتن ارتباطات مستمر با ایشان و حسن اخلاق و ارائه خدمات سریع و بموقع چه قبل از فروش و چه بعد از فروش در ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان تأثیر بسزائی دارد که شاید یکی از مولفه های مهم در عملکرد مناسب شعبه کرمانشاه در جذب مشتریان بالقوه و حفظ مشتریان فعلی این مهم  باشد .
وی در پایان ابراز امیدواری کرد این سیاست ها و تدابیر مدیریتی کماکان ادامه و تقویت شود و زمینه ای فراهم شود تا تجارت خوب شعب موفق در اختیار سایر شعب کشور قرار گیرد .

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *