RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

آگهی مزایده فروش سهام شرکت پارس بازرگان

۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹کد خبر: ۱۸۵۷۴۱
ایستانیوز:شرکت نفت پارس در نظر دارد با برگزاری مزایده ای در ماه جاری، شرکت سهامی خاص پارس بازرگان را به بالاترین قیمت پیشنهادی واگذار کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت نفت پارس در نظر دارد 100 درصد سهام شرکت پارس بازرگان را به صورت نقد از طریق مزایده عمومی واگذار کند.
 
شرکت پارس بازرگان در تاریخ 24 خرداد 79 تاسیس شده است و فعالیت اصلی آن انجام کلیه امور بازرگانی شامل خرید، توزیع و فروش، صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی و سایر فعالیت ها که مطابق ماده 3 اساسنامه این شرکت تعریف شده، است.
 
بر اساس این آگهی، سرمایه ثبت شده این شرکت 100 میلیارد ریال متشکل از 100 میلیون سهم هزار ریالی است و ارزش پایه کل سهام عرضه شده 186 میلیارد و 700 میلیون ریال است.
 
اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل به شرکت در مزایده را دارند باید معادل 5 درصد قیمت پایه به مبلغ 9 میلیارد و 335 میلیون ریال، را به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب شماره 1-63880000-831-422 نزد بانک سینا شعبه میدان مادر کد 422 به شماره شبای 070590042283163880000001 IR واریز و رسید آن را داخل پاکت مخصوص واریز وجه به شرکت نفت پارس ارائه کنند.
 
بر اساس این گزارش، متقاضیان خرید لازم است پیشنهاد خود را به طور کاملا روشن و مشخص و بدون هیچگونه قید و شرطی با قید نشانی خود و شماره تماس د رپاکت مخصوص شرکت در مزاید لاک و مهر شده حداکثر تا ساعت 16 روز سه شنبه 21 دی ماه 95 به نشانی بزرگراه مدرس، میرداماد شرقی، شماره 346 طبقه 5 دبیرخانه شرکت نفت پارس تحویل و رسید دریافت کنند.
 
همچنین متقاضیان می توانند جهت اخذ اطلاعات مالی و فرم شرکت در مزاید و پاکت های مخصوص واریز وجه از روز شنبه 18 دی ماه 95 لغایت دوشنبه 20 دی ماه 95 در ساعت های اداری 8 الی 13 به شرکت نفت پارس به آدرس ذکر شده مراجعه کنند.
 
پاکت های شرکت در مزایده راس ساعت 15 روز چهارشنبه 22 دی ماه 95 در محل شرکت نفت پارس بازگشایی خواهد شد؛ حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه آزاد است و نتایج به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید. سپرده شرکت در مزایده حداکثر 15 روز پس از بازگشایی پاکات و تعیین برنده به شرکت کنندگان عودت خواهد شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *