RSS
امروز یکشنبه ، ۲۸ آبان ۱۳۹۶
آخرین اخبار

رونق دوباره شرکتهای هرمی

۶۶۹ هزار میلیارد ریال سهم دولتی از طریق بورس واگذار شد

آمار عجیب یارانه‌بگیران/کسی حذف نشد

جلوی معاملات بلوکی به قصد قیمت سازی گرفته می شود

فرصت تعاملات بانک صادرات،خوارزمی وایران کیش مهیاست

تاکید سیف بر حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط

استقبال از همایش بیمه و توسعه با ارائه ۱۳۷ مقاله علمی

حضور نمایندگان بانک صادرات در مناطق زلزله‌زده غرب

نیسان مورانو جدید ۲۰۱۸ +تصاویر

مدیرعامل سایپا تغییر کرد

سهم مالیات در تولید ناخالص داخلی کافی نیست

صادرات ایران به اتحادیه اروپا از ۷میلیارد یورو گذشت

دلار ارزان تولید را ناتوان می‌کند

رشد ۸۰ درصدی عملکرد ارزی بانک توسعه تعاون

لزوم ایجاد ریال رمزی

تشریح وضعیت بیمه خسارت دیدگان زلزله کرمانشاه

جلسه هماهنگی بانک‌های دولتی و خصوصی درباره کمک به زلزله‌زدگان

انعقاد ۱۵۶ هزار قرارداد آتی سکه در هفته چهارم آبان

بورس ارز، ابزار تثبیت و کنترل

یورو راه ورود به بازار سرمایه ایران

بازدید رئیس مجلس از بیمارستان‌ صحرایی بانک پاسارگاد

بیمه‌‌‌کوثر در کنار آسیب‌‌دیدگان غرب کشور

بازدید مدیرعامل پست بانک ایران از مناطق زلزله زده غرب کشور

تنها ۳ درصد خسارت ناشی از زلزله غرب کشور بیمه بود

برقراری بیمه بیکاری برای ۱۰هزار نفر

در نشست معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا اعلام شد:

حمایت از شبکه فروش توانمند

۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۸کد خبر: 184003
ایستانیوز:گردهمایی مسئولان و معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا در محل شعبه نقش جهان اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، در این گردهمایی که به منظور تشریح وظایف جدید معاونان بازاریابی و استفاده بهینه از توانمندی آنها در تجمیع امور بیمه ای برگزار شد، موسی رضایی مدیر بازاریابی این شرکت طی سخنانی با اشاره به تهیه شیوه نامه اجرایی در این خصوص گفت: هدف این مدیریت حمایت از شبکه فروش توانمند برای رسیدن به ترکیب پرتفوی مناسب بویژه در شهر اصفهان است که از پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی برخوردار است.
 
وی با تأکید بر اینکه شرایط معاونان بازاریابی از این پس به تدریج تغییر خواهد کرد، افزود: پس از ابلاغ شیوه نامه مورد اشاره، بیشتر وقت بازاریابان صرف فعالیت تخصصی خود می شود تا با این کار بتوانیم در فرایند شناسایی و جذب پرتفوی با ریسک مناسب از آنها استفاده کنیم.
 
رضایی، ارائه آموزش و تقویت شبکه فروش را از برنامه های مدیریت بازاریابی عنوان کرد و افزود: سیاست شرکت حرکت به سمت جذب بیمه های اموال با نگرش اصلاح ترکیب پرتفوی و تجمیع امور بیمه ای است.
 
مدیر بازاریابی بیمه دانا، همچنین با تشریح اهداف و برنامه های این مدیریت و تحلیل بازار، خواستار بهره گیری بیشتر توانایی ها و ظرفیت های شبکه فروش شد و از ابلاغ شیوه نامه اجرایی فروش به شعب در آینده ای نزدیک خبر داد.
 
رامین رحمانی سامانی سرپرست منطقه چهار طی سخنان کوتاهی، بازاریابی را موثرترین و کلیدی ترین مباحث صنعت بیمه برشمرد و با تأکید بر بهره گیری مناسب از توانایی شبکه فروش، خواستار فعال تر شدن بازاریابان در در پست های تخصصی خود و تعریف کد بازاریابی برای مسئولان و معاونان بازاریابی شد.
 
مصطفی یاوری رئیس شعبه نقش جهان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به توانمندی کارکنان شعب اصفهان، نگاه به واقعیت های موجود را یادآور شد و خواستار الزامی شدن جذب بیمه های اموال در کنار جذب سایر رشته های بیمه ای شد و افزود: باید در این راستا تدابیر و راهکارهایی اندیشید تا در کنار جذب بیمه های درمان، بیمه های اموال نیز به سمت شرکت هدایت شود.
 
براساس این گزارش، اکبر فاضلیان دهکردی رئیس شعبه زاینده رود، وجود نیروی انسانی ماهر و با تجربه را از نکات مثبت و ظرفیت های بالای بیمه ای این استان عنوان کرد و خواستار توجه به منظور ایجاد انگیزه بیشتر بین کارکنان و نقش آفرینی مطلوب تر آنها در حوزه بازاریابی شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *