RSS
امروز یکشنبه ، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
آخرین اخبار

رشد ۱۸.۵ درصدی قیمت تیرآهن در بهمن ۹۵

قیمت پژو ۲۰۰۸ اعلام شد

طبقات شغلی کارمندان اصلاح شد

ترس سیستم بانکی از جریمه شدن توسط آمریکا

کاسپینی‌ها به کمیسیون امنیت ملی نامه زدند

ایجاد پایگاه‌سلامت توسط بیمارستان بانک‌ملی

ادغام دو شعبه بانک قرض الحسنه مهر

اجرای حذف دفترچه در مراکز تامین اجتماعی

پیش بینی بازار سرمایه در اردیبهشت ماه

بازدید سرزده مدیرعامل بانک سرمایه از شعبه مرکزی

راه اندازی سرویس پرداخت "خیرین سلامت"

امکان دریافت شماره شبا از بانک دی

کارگزاری بانک مسکن در جمع برترین‌های بازار سرمایه

انتصاب سرپرستان جدید استانی در بیمه‌کوثر

مدیریت حرفه ای، لازمه سرمایه گذاری پایدار است

تدوین و تبیین چشم‌انداز ثامن در بازار رقابت بانکی

تاکید مدیر عامل فولاد مبارکه به عملکرد مناسب بانک صادرات

بازدید معاون شعب استان های بانک ایران زمین از استان های البرز، قزوین و زنجان

قدردانی معاون رئیس جمهور از مدیرعامل بانک کشاورزی

اختلال موقت در سامانه های بانک صنعت و معدن

جزییات آخرین عملکرد سرمایه‌گذاران خارجی در بازار سهام

معافیت مالیاتی حقوق‌بگیران ابلاغ شد

تقاضای جهانی فولاد افزایش می‌یابد

تولید و صادرات سنگ‌آهن رکورد زد

آخرین وضعیت کاسپین/ بازی تعاونی‌ها با سپرده‌گذاران

در نشست معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا اعلام شد:

حمایت از شبکه فروش توانمند

۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۸کد خبر: 184003
ایستانیوز:گردهمایی مسئولان و معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا در محل شعبه نقش جهان اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، در این گردهمایی که به منظور تشریح وظایف جدید معاونان بازاریابی و استفاده بهینه از توانمندی آنها در تجمیع امور بیمه ای برگزار شد، موسی رضایی مدیر بازاریابی این شرکت طی سخنانی با اشاره به تهیه شیوه نامه اجرایی در این خصوص گفت: هدف این مدیریت حمایت از شبکه فروش توانمند برای رسیدن به ترکیب پرتفوی مناسب بویژه در شهر اصفهان است که از پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی برخوردار است.
 
وی با تأکید بر اینکه شرایط معاونان بازاریابی از این پس به تدریج تغییر خواهد کرد، افزود: پس از ابلاغ شیوه نامه مورد اشاره، بیشتر وقت بازاریابان صرف فعالیت تخصصی خود می شود تا با این کار بتوانیم در فرایند شناسایی و جذب پرتفوی با ریسک مناسب از آنها استفاده کنیم.
 
رضایی، ارائه آموزش و تقویت شبکه فروش را از برنامه های مدیریت بازاریابی عنوان کرد و افزود: سیاست شرکت حرکت به سمت جذب بیمه های اموال با نگرش اصلاح ترکیب پرتفوی و تجمیع امور بیمه ای است.
 
مدیر بازاریابی بیمه دانا، همچنین با تشریح اهداف و برنامه های این مدیریت و تحلیل بازار، خواستار بهره گیری بیشتر توانایی ها و ظرفیت های شبکه فروش شد و از ابلاغ شیوه نامه اجرایی فروش به شعب در آینده ای نزدیک خبر داد.
 
رامین رحمانی سامانی سرپرست منطقه چهار طی سخنان کوتاهی، بازاریابی را موثرترین و کلیدی ترین مباحث صنعت بیمه برشمرد و با تأکید بر بهره گیری مناسب از توانایی شبکه فروش، خواستار فعال تر شدن بازاریابان در در پست های تخصصی خود و تعریف کد بازاریابی برای مسئولان و معاونان بازاریابی شد.
 
مصطفی یاوری رئیس شعبه نقش جهان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به توانمندی کارکنان شعب اصفهان، نگاه به واقعیت های موجود را یادآور شد و خواستار الزامی شدن جذب بیمه های اموال در کنار جذب سایر رشته های بیمه ای شد و افزود: باید در این راستا تدابیر و راهکارهایی اندیشید تا در کنار جذب بیمه های درمان، بیمه های اموال نیز به سمت شرکت هدایت شود.
 
براساس این گزارش، اکبر فاضلیان دهکردی رئیس شعبه زاینده رود، وجود نیروی انسانی ماهر و با تجربه را از نکات مثبت و ظرفیت های بالای بیمه ای این استان عنوان کرد و خواستار توجه به منظور ایجاد انگیزه بیشتر بین کارکنان و نقش آفرینی مطلوب تر آنها در حوزه بازاریابی شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *