RSS
امروز شنبه ، ۶ خرداد ۱۳۹۶
آخرین اخبار

جشنواره همراهان رفاه آغاز شد

قانون تنقیح قوانین مالیاتی کشور ابلاغ شد

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره بیمه در رسانه

ساماندهی سهام عدالت تا آزادسازی

اعلام ساعات کار بانک سینا در ماه مبارک رمضان

هنوز هیچ بانک و بیمه ای گزارش IFRS نداده است

نوسان ۶۸دلاری طلا در اردیبهشت ماه

راه مقابله با بازگشت تورم دو رقمی

سکه یک میلیون و ۲۰۶هزار تومان / دلار ۳۷۴۴تومان

خودرویی‌ها، فلزی‌ها و نفتی ها در کانال کاهشی

قیمت تلویزیون پاناسونیک در بازار

حمایت معیشتی از گروه‌های کم درآمد

تاریخ ایران از بانک صنعت و معدن به نیکی یاد خواهد کرد

قدردانی رییس مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک کشاورزی

بانک سپه سرمایه‌گذار خارجی را تضمین می‌کند

برگزاری آزمون استخدامی بانک تجارت

گسترش خدمات بانک کشاورزی ویژه نابینایان

موسسه آرمان خوزستان مشکلی ندارد

افزایش مجدد نرخ بهره بانکی قریب الوقوع است

عرضه ۸۶ هزار تن انواع محصول در تالار کشاورزی

تقسیط مجدد بدهی‌ مالیاتی واحدهای تولیدی

حداقل مزد کارورزان ۳۱۰ هزارتومان شد

ارایه خدمات تامین اجتماعی به ایرانیان خارج از کشور

واگذاری املاک مازاد بانک رفاه

جایزه ٢٠١٧ ادفیاپ به بانک صنعت و معدن رسید

در نشست معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا اعلام شد:

حمایت از شبکه فروش توانمند

۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۸کد خبر: 184003
ایستانیوز:گردهمایی مسئولان و معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا در محل شعبه نقش جهان اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، در این گردهمایی که به منظور تشریح وظایف جدید معاونان بازاریابی و استفاده بهینه از توانمندی آنها در تجمیع امور بیمه ای برگزار شد، موسی رضایی مدیر بازاریابی این شرکت طی سخنانی با اشاره به تهیه شیوه نامه اجرایی در این خصوص گفت: هدف این مدیریت حمایت از شبکه فروش توانمند برای رسیدن به ترکیب پرتفوی مناسب بویژه در شهر اصفهان است که از پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی برخوردار است.
 
وی با تأکید بر اینکه شرایط معاونان بازاریابی از این پس به تدریج تغییر خواهد کرد، افزود: پس از ابلاغ شیوه نامه مورد اشاره، بیشتر وقت بازاریابان صرف فعالیت تخصصی خود می شود تا با این کار بتوانیم در فرایند شناسایی و جذب پرتفوی با ریسک مناسب از آنها استفاده کنیم.
 
رضایی، ارائه آموزش و تقویت شبکه فروش را از برنامه های مدیریت بازاریابی عنوان کرد و افزود: سیاست شرکت حرکت به سمت جذب بیمه های اموال با نگرش اصلاح ترکیب پرتفوی و تجمیع امور بیمه ای است.
 
مدیر بازاریابی بیمه دانا، همچنین با تشریح اهداف و برنامه های این مدیریت و تحلیل بازار، خواستار بهره گیری بیشتر توانایی ها و ظرفیت های شبکه فروش شد و از ابلاغ شیوه نامه اجرایی فروش به شعب در آینده ای نزدیک خبر داد.
 
رامین رحمانی سامانی سرپرست منطقه چهار طی سخنان کوتاهی، بازاریابی را موثرترین و کلیدی ترین مباحث صنعت بیمه برشمرد و با تأکید بر بهره گیری مناسب از توانایی شبکه فروش، خواستار فعال تر شدن بازاریابان در در پست های تخصصی خود و تعریف کد بازاریابی برای مسئولان و معاونان بازاریابی شد.
 
مصطفی یاوری رئیس شعبه نقش جهان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به توانمندی کارکنان شعب اصفهان، نگاه به واقعیت های موجود را یادآور شد و خواستار الزامی شدن جذب بیمه های اموال در کنار جذب سایر رشته های بیمه ای شد و افزود: باید در این راستا تدابیر و راهکارهایی اندیشید تا در کنار جذب بیمه های درمان، بیمه های اموال نیز به سمت شرکت هدایت شود.
 
براساس این گزارش، اکبر فاضلیان دهکردی رئیس شعبه زاینده رود، وجود نیروی انسانی ماهر و با تجربه را از نکات مثبت و ظرفیت های بالای بیمه ای این استان عنوان کرد و خواستار توجه به منظور ایجاد انگیزه بیشتر بین کارکنان و نقش آفرینی مطلوب تر آنها در حوزه بازاریابی شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *