RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۹ تیر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

یخ کسادیِ بازار مسکن دراوج گرمای تابستان نیزآب نمی شود

اقدامات تازه برای کارگران و متوفیان حادثه معدن گلستان

ابلاغ مصوبه عرضه محصولات ذرت، جو و برنج در بورس کالا

وام فوری ازدواج از کدام بانک‌ها پرداخت می‌شود؟

«تیم اقتصادی» دولت دوم روحانی تکمیل شد

بانک داده‌های وزارت اقتصاد در دسترس عموم قرار گرفت

نامه‌نگاری کانون نهادهای سرمایه‌گذاری با رییس مجلس

بررسی حساب‌های منتقل نشده موسسه کاسپین آغاز شد

انعقاد قرارداد بیمه سامان با مونیخ ری

انتقال فناوری‌های نوین بانکی به بخش خصوصی

باز هم مدیر عامل کاسپین برکنار شد!

امضاء تفاهم نامه همکاری بین بیمه ملت و رامک خودرو

بانک پارسیان ۳۰۹ شعبه ای شد

اهدای جایزه ملی سرامدان اقتصاد ایران به بیمه‌کوثر

حضور بانک‌پاسارگاد در کنار ورزش ملی کشور، صادقانه است

عنوان همایش بیست و چهارم مشخص شد

مجامع ۴ بانک تا به امروز لغو شدند

ایران کیش ؛حامی بیست و سومین نمایشگاه الکامپ

خواسته و انتظارات تکلیفی کارکرد بانک ها را مختل کرده است

تامین مالی ۲۰۰ میلیارد ریالی صنعت طیور از بورس کالا

تحقق برنامه ترکیب مناسب پرتفوی بیمه‌کوثر

شرکت‌های گروه مالی دی بازوان قدرتمنداقتصادی بانک هستند

تقدیر استاندار از بانک ملی استان گلستان

افتتاح بزرگترین طرح پرورش ماهی در قفس کشور

مهمترین رویکرد بانک تجارت افزایش سود عملیاتی است

در نشست معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا اعلام شد:

حمایت از شبکه فروش توانمند

۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۸کد خبر: 184003
ایستانیوز:گردهمایی مسئولان و معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا در محل شعبه نقش جهان اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، در این گردهمایی که به منظور تشریح وظایف جدید معاونان بازاریابی و استفاده بهینه از توانمندی آنها در تجمیع امور بیمه ای برگزار شد، موسی رضایی مدیر بازاریابی این شرکت طی سخنانی با اشاره به تهیه شیوه نامه اجرایی در این خصوص گفت: هدف این مدیریت حمایت از شبکه فروش توانمند برای رسیدن به ترکیب پرتفوی مناسب بویژه در شهر اصفهان است که از پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی برخوردار است.
 
وی با تأکید بر اینکه شرایط معاونان بازاریابی از این پس به تدریج تغییر خواهد کرد، افزود: پس از ابلاغ شیوه نامه مورد اشاره، بیشتر وقت بازاریابان صرف فعالیت تخصصی خود می شود تا با این کار بتوانیم در فرایند شناسایی و جذب پرتفوی با ریسک مناسب از آنها استفاده کنیم.
 
رضایی، ارائه آموزش و تقویت شبکه فروش را از برنامه های مدیریت بازاریابی عنوان کرد و افزود: سیاست شرکت حرکت به سمت جذب بیمه های اموال با نگرش اصلاح ترکیب پرتفوی و تجمیع امور بیمه ای است.
 
مدیر بازاریابی بیمه دانا، همچنین با تشریح اهداف و برنامه های این مدیریت و تحلیل بازار، خواستار بهره گیری بیشتر توانایی ها و ظرفیت های شبکه فروش شد و از ابلاغ شیوه نامه اجرایی فروش به شعب در آینده ای نزدیک خبر داد.
 
رامین رحمانی سامانی سرپرست منطقه چهار طی سخنان کوتاهی، بازاریابی را موثرترین و کلیدی ترین مباحث صنعت بیمه برشمرد و با تأکید بر بهره گیری مناسب از توانایی شبکه فروش، خواستار فعال تر شدن بازاریابان در در پست های تخصصی خود و تعریف کد بازاریابی برای مسئولان و معاونان بازاریابی شد.
 
مصطفی یاوری رئیس شعبه نقش جهان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به توانمندی کارکنان شعب اصفهان، نگاه به واقعیت های موجود را یادآور شد و خواستار الزامی شدن جذب بیمه های اموال در کنار جذب سایر رشته های بیمه ای شد و افزود: باید در این راستا تدابیر و راهکارهایی اندیشید تا در کنار جذب بیمه های درمان، بیمه های اموال نیز به سمت شرکت هدایت شود.
 
براساس این گزارش، اکبر فاضلیان دهکردی رئیس شعبه زاینده رود، وجود نیروی انسانی ماهر و با تجربه را از نکات مثبت و ظرفیت های بالای بیمه ای این استان عنوان کرد و خواستار توجه به منظور ایجاد انگیزه بیشتر بین کارکنان و نقش آفرینی مطلوب تر آنها در حوزه بازاریابی شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *