RSS
امروز شنبه ، ۵ فروردین ۱۳۹۶
آخرین اخبار

پرداخت مستمری ها ۸۱ درصد افزایش یافت

«دیوید راکفلر» سرمایه‌دار آمریکایی مُرد

پیش‌بینی رشد قیمت مسکن متناسب با نرخ تورم

امکان افزایش قدرت یورو در مقابل دلار

پیشخوان‌های شهرنت بانک‌شهر آماده ارائه خدمات‌بانکی به شهروندان در نوروز

لزوم تطبیق زیرساخت‎های شبکه‌بانکی با فضای بین‌المللی

رییس‌کل بانک مرکزی بمناسبت نوروز پیام تبریک داد

پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت فرارسیدن سال نو

اعلام هیات‌مدیره جدید بانک صادرات

بیمه در سال ۹۶ توسعه می‌یابد

بدهی رایتل با انتشار اوراق تسویه خزانه تهاتر می‌شود

سرمایه‌گذاری مقدمه اشتغال است

ایجاد داشبورد اطلاعات اقتصادی و مالی +اینفوگرافیک

سه دستاورد بزرگ اقتصادی دولت روحانی

سمت و سوی تورم در پایان ۹۵

رشد ۱۱۱۷درصدی معاملات سلف موازی استاندارد +اینفوگرافیک

واگذاری تمام شرکت‌های دولتی قابل واگذاری تا یکسال آینده

طراحی بانک اطلاعات اقتصادی در آینده نزدیک

خبر خوش برای نیروهای قراردادی آموزش و پرورش

سال جدید، سال پیشرفت و اشتغال بیشتر برای جوانان

رهبر معظم انقلاب سال ۹۶ را سال «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» نام نهادند

ایران خودرو: برخورد جدی با نمایندگی متخلف دهلران

معامله ۲۰ هزار تن گندم خوراکی در بورس کالای ایران

پیام تبریک صادق به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهراو سال نو

متن پیام نوروزی مدیرعامل بیمه سرمد

اخبار پربازدید
در نشست معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا اعلام شد:

حمایت از شبکه فروش توانمند

۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۸کد خبر: 184003
ایستانیوز:گردهمایی مسئولان و معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا در محل شعبه نقش جهان اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، در این گردهمایی که به منظور تشریح وظایف جدید معاونان بازاریابی و استفاده بهینه از توانمندی آنها در تجمیع امور بیمه ای برگزار شد، موسی رضایی مدیر بازاریابی این شرکت طی سخنانی با اشاره به تهیه شیوه نامه اجرایی در این خصوص گفت: هدف این مدیریت حمایت از شبکه فروش توانمند برای رسیدن به ترکیب پرتفوی مناسب بویژه در شهر اصفهان است که از پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی برخوردار است.
 
وی با تأکید بر اینکه شرایط معاونان بازاریابی از این پس به تدریج تغییر خواهد کرد، افزود: پس از ابلاغ شیوه نامه مورد اشاره، بیشتر وقت بازاریابان صرف فعالیت تخصصی خود می شود تا با این کار بتوانیم در فرایند شناسایی و جذب پرتفوی با ریسک مناسب از آنها استفاده کنیم.
 
رضایی، ارائه آموزش و تقویت شبکه فروش را از برنامه های مدیریت بازاریابی عنوان کرد و افزود: سیاست شرکت حرکت به سمت جذب بیمه های اموال با نگرش اصلاح ترکیب پرتفوی و تجمیع امور بیمه ای است.
 
مدیر بازاریابی بیمه دانا، همچنین با تشریح اهداف و برنامه های این مدیریت و تحلیل بازار، خواستار بهره گیری بیشتر توانایی ها و ظرفیت های شبکه فروش شد و از ابلاغ شیوه نامه اجرایی فروش به شعب در آینده ای نزدیک خبر داد.
 
رامین رحمانی سامانی سرپرست منطقه چهار طی سخنان کوتاهی، بازاریابی را موثرترین و کلیدی ترین مباحث صنعت بیمه برشمرد و با تأکید بر بهره گیری مناسب از توانایی شبکه فروش، خواستار فعال تر شدن بازاریابان در در پست های تخصصی خود و تعریف کد بازاریابی برای مسئولان و معاونان بازاریابی شد.
 
مصطفی یاوری رئیس شعبه نقش جهان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به توانمندی کارکنان شعب اصفهان، نگاه به واقعیت های موجود را یادآور شد و خواستار الزامی شدن جذب بیمه های اموال در کنار جذب سایر رشته های بیمه ای شد و افزود: باید در این راستا تدابیر و راهکارهایی اندیشید تا در کنار جذب بیمه های درمان، بیمه های اموال نیز به سمت شرکت هدایت شود.
 
براساس این گزارش، اکبر فاضلیان دهکردی رئیس شعبه زاینده رود، وجود نیروی انسانی ماهر و با تجربه را از نکات مثبت و ظرفیت های بالای بیمه ای این استان عنوان کرد و خواستار توجه به منظور ایجاد انگیزه بیشتر بین کارکنان و نقش آفرینی مطلوب تر آنها در حوزه بازاریابی شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *