RSS
امروز دوشنبه ، ۴ بهمن ۱۳۹۵
آخرین اخبار

جزئیات عیدی و پاداش مستمری‌بگیران و بازنشستگان

نسخه‌ای برای شفافیت بازار ارز

عملکرد مثبت شرکت های بورسی در سه ماهه سوم سال

تحلیل تکنیکال از روند قیمت طلا در آینده

همدلی و همراهی بانک آینده با خانواده‌های شهدای آتش‌نشان

نقشه دولت برای ارزان‌سازی بیمه‌ها

بیمه لوکس نیست

قیمت دلار ریخت / افزایش نرخ ۲۳ارز بانکی

آمادگی بانک سپه برای اعطای تسهیلات به اصناف پلاسکو

بیمه سازوکار ارتقای منزلت و بهبود معیشت آحاد جامعه

واکنش معکوس به بحران صندوق بازنشستگی

دانشگاهها مجاز به انتشار اوراق مشارکت شدند

پیامدهای پایان حبس نمادهای بانکی بر بازار

رانت دلار ارزان کجاست؟

حرفهای صریح وزیر اقتصاد درباره بدهکاران بانکی

نخستین گزارش طیب‌نیا از ۱۰۰ دستاورد اقتصادی

پرداخت خسارت ۴۳۰ میلیون تومانی به یک فروند هواپیمای فوق سبک

شعبه کیش؛قهرمان فوتسال بانک اقتصادنوین

توقف وام دهی بانک ها در آستانه شب عید

۱۵۵۰ کارگر پلاسکو بیمه نبودند

افزایش سرمایه بیمه ملت به ثبت رسید

مراجعه ۳۱۰ کارگر پلاسکو به منظور برقراری بیمه بیکاری تاکنون

اطلاعیه وزارت کار درباره بیمه بیکاری کارگران پلاسکو

ایران کیش در شاخص حاشیه سود خالص اول شد

تقدیر کارکنان بانک صنعت و معدن از آتش نشانان قهرمان

در نشست معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا اعلام شد:

حمایت از شبکه فروش توانمند

۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۸کد خبر: 184003
ایستانیوز:گردهمایی مسئولان و معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا در محل شعبه نقش جهان اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، در این گردهمایی که به منظور تشریح وظایف جدید معاونان بازاریابی و استفاده بهینه از توانمندی آنها در تجمیع امور بیمه ای برگزار شد، موسی رضایی مدیر بازاریابی این شرکت طی سخنانی با اشاره به تهیه شیوه نامه اجرایی در این خصوص گفت: هدف این مدیریت حمایت از شبکه فروش توانمند برای رسیدن به ترکیب پرتفوی مناسب بویژه در شهر اصفهان است که از پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی برخوردار است.
 
وی با تأکید بر اینکه شرایط معاونان بازاریابی از این پس به تدریج تغییر خواهد کرد، افزود: پس از ابلاغ شیوه نامه مورد اشاره، بیشتر وقت بازاریابان صرف فعالیت تخصصی خود می شود تا با این کار بتوانیم در فرایند شناسایی و جذب پرتفوی با ریسک مناسب از آنها استفاده کنیم.
 
رضایی، ارائه آموزش و تقویت شبکه فروش را از برنامه های مدیریت بازاریابی عنوان کرد و افزود: سیاست شرکت حرکت به سمت جذب بیمه های اموال با نگرش اصلاح ترکیب پرتفوی و تجمیع امور بیمه ای است.
 
مدیر بازاریابی بیمه دانا، همچنین با تشریح اهداف و برنامه های این مدیریت و تحلیل بازار، خواستار بهره گیری بیشتر توانایی ها و ظرفیت های شبکه فروش شد و از ابلاغ شیوه نامه اجرایی فروش به شعب در آینده ای نزدیک خبر داد.
 
رامین رحمانی سامانی سرپرست منطقه چهار طی سخنان کوتاهی، بازاریابی را موثرترین و کلیدی ترین مباحث صنعت بیمه برشمرد و با تأکید بر بهره گیری مناسب از توانایی شبکه فروش، خواستار فعال تر شدن بازاریابان در در پست های تخصصی خود و تعریف کد بازاریابی برای مسئولان و معاونان بازاریابی شد.
 
مصطفی یاوری رئیس شعبه نقش جهان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به توانمندی کارکنان شعب اصفهان، نگاه به واقعیت های موجود را یادآور شد و خواستار الزامی شدن جذب بیمه های اموال در کنار جذب سایر رشته های بیمه ای شد و افزود: باید در این راستا تدابیر و راهکارهایی اندیشید تا در کنار جذب بیمه های درمان، بیمه های اموال نیز به سمت شرکت هدایت شود.
 
براساس این گزارش، اکبر فاضلیان دهکردی رئیس شعبه زاینده رود، وجود نیروی انسانی ماهر و با تجربه را از نکات مثبت و ظرفیت های بالای بیمه ای این استان عنوان کرد و خواستار توجه به منظور ایجاد انگیزه بیشتر بین کارکنان و نقش آفرینی مطلوب تر آنها در حوزه بازاریابی شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *