RSS
امروز دوشنبه ، ۹ اسفند ۱۳۹۵
آخرین اخبار

رئیس پژوهشکده پولی: بانک‌ها به جنگ نرخ‌ها دچارند

افزایش هزار درصدی قیمت مسکن طی ۲۰ سال

تخلف ۸۰۰ میلیون تومانی در یکی از بنگاه های زیر مجموعه تامین اجتماعی

بخش خصوصی از سال آینده خود را متولی اقتصاد بداند

​دهمین نمایشگاه کتاب ایلام با عاملیت بانک شهر گشایش یافت

افزایش ۱۲۹ میلیارد ریالی ارزش صندوق‌های ETF در بازار سرمایه

تفاهم نامه بانکی میان ایران و اندونزی امضا شد

ایجاد حساب مخصوص بانکی ایران و اندونزی

بدهی ۹۰۹ هزار میلیاردی بانک‌ها

تبعیت سکه آتی از دلار

انعقاد ۶۵۷ قرارداد آپشن سکه در بورس کالا

حال بانک ها خوب نیست

هزار تومانی جدید خرداد ۹۶ به بازار می آید

مالیات بر ارزش افزوده مشکل صنعت طلا

ورود بیمه ملت به صنعت گردشگری

پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی حقوق‌‌ها

هدایای مشتریان بانک تجارت به کم‌بضاعت ها

نسل جدید خودبانک‌های شهر راه اندازی شد

حضور بانک قرض الحسنه مهر ایران در نخستین مجمع ملی سلامت

ارائه خدمات مطلوب با استقرار نرم‌افزار جدید پست‌بانک‌

بانک صادرات طرح تسهیلات همیاران سپهررا روانه بازار کرد

پرداخت ۴۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک مسکن

سامانه "همبانک ثامن" با کد #۷۷۸* عملیاتی و راه اندازی شد

لیزینگ صنعت و معدن ۴۸۰ میلیارد ریال سود تقسیم کرد

موانع غیربرجامی مانع عادی شدن مراودات بانکی

در نشست معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا اعلام شد:

حمایت از شبکه فروش توانمند

۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۸کد خبر: 184003
ایستانیوز:گردهمایی مسئولان و معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا در محل شعبه نقش جهان اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، در این گردهمایی که به منظور تشریح وظایف جدید معاونان بازاریابی و استفاده بهینه از توانمندی آنها در تجمیع امور بیمه ای برگزار شد، موسی رضایی مدیر بازاریابی این شرکت طی سخنانی با اشاره به تهیه شیوه نامه اجرایی در این خصوص گفت: هدف این مدیریت حمایت از شبکه فروش توانمند برای رسیدن به ترکیب پرتفوی مناسب بویژه در شهر اصفهان است که از پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی برخوردار است.
 
وی با تأکید بر اینکه شرایط معاونان بازاریابی از این پس به تدریج تغییر خواهد کرد، افزود: پس از ابلاغ شیوه نامه مورد اشاره، بیشتر وقت بازاریابان صرف فعالیت تخصصی خود می شود تا با این کار بتوانیم در فرایند شناسایی و جذب پرتفوی با ریسک مناسب از آنها استفاده کنیم.
 
رضایی، ارائه آموزش و تقویت شبکه فروش را از برنامه های مدیریت بازاریابی عنوان کرد و افزود: سیاست شرکت حرکت به سمت جذب بیمه های اموال با نگرش اصلاح ترکیب پرتفوی و تجمیع امور بیمه ای است.
 
مدیر بازاریابی بیمه دانا، همچنین با تشریح اهداف و برنامه های این مدیریت و تحلیل بازار، خواستار بهره گیری بیشتر توانایی ها و ظرفیت های شبکه فروش شد و از ابلاغ شیوه نامه اجرایی فروش به شعب در آینده ای نزدیک خبر داد.
 
رامین رحمانی سامانی سرپرست منطقه چهار طی سخنان کوتاهی، بازاریابی را موثرترین و کلیدی ترین مباحث صنعت بیمه برشمرد و با تأکید بر بهره گیری مناسب از توانایی شبکه فروش، خواستار فعال تر شدن بازاریابان در در پست های تخصصی خود و تعریف کد بازاریابی برای مسئولان و معاونان بازاریابی شد.
 
مصطفی یاوری رئیس شعبه نقش جهان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به توانمندی کارکنان شعب اصفهان، نگاه به واقعیت های موجود را یادآور شد و خواستار الزامی شدن جذب بیمه های اموال در کنار جذب سایر رشته های بیمه ای شد و افزود: باید در این راستا تدابیر و راهکارهایی اندیشید تا در کنار جذب بیمه های درمان، بیمه های اموال نیز به سمت شرکت هدایت شود.
 
براساس این گزارش، اکبر فاضلیان دهکردی رئیس شعبه زاینده رود، وجود نیروی انسانی ماهر و با تجربه را از نکات مثبت و ظرفیت های بالای بیمه ای این استان عنوان کرد و خواستار توجه به منظور ایجاد انگیزه بیشتر بین کارکنان و نقش آفرینی مطلوب تر آنها در حوزه بازاریابی شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *