RSS
امروز سه شنبه ، ۴ مهر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

پرداخت سپرده‌های تعاونی منحله افضل توس تا سقف ۳۰ میلیون ریال

پرداخت بیش از ۴۷۰میلیارد ریال تسهیلات آبیاری تحت فشار در شعب بانک کشاورزی استان لرستان

اونس جهانی پایین ۱۳۰۰دلار ماند

پازوکی: کشور گران اداره می‌شود

تمدید مهلت پرداخت بدهی مشمولان سهام عدالت تا آخر مهر

سازمان تامین اجتماعی مسئول برقراری بیمه بیکاری است

اعطای کمک به مناطق سیل زده استانهای آذربایجان شرقی و غربی

رضایتمندی مشتریان رمز موفقیت فضای رقابتی است

فروش اقساطی خودروهای برلیانس با اقساط ۴۸ ماهه

بیمه آسیا در مناطق محروم نوشت افزار توزیع کرد

میرفیض فلاح مدیرعامل واسپاری ملت شد

مهلت پرداخت نقدی مابه‌التفاوت سهام عدالت یک‌ماه تمدید شد

سانتافه و اکسنت در راه فرابورس

اسکناس ۱۰ هزار ریالی طرح جدید حائز رتبه برتر چاپ امنیتی

تسه‌ها قرمز پوش شدند

۲۷درصد از کل معاملات بورس در اختیار ۵ کارگزار

آخرین وضعیت ارزش بازار ناشران بورسی

عقب نشینی ۷۱واحدی شاحص بورس

یک میلیارد دلار خودرو ۵ ماهه وارد کشور شد

رشد ۳۳ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران طی ۶ ماهه نخست سال

امضای قرارداد همکاری بانک کارآفرین و اوبر بانک اتریش

جایگاه برتر بانک شهر در میان بانک‌های سراسر کشور

افتتاح شرکت رویا هفت آسمان با تسهیلات بانک صنعت و معدن

۸ برگ برنده‌ای که برند بانک سینا را معتبر کرد

سازمان تولید اسکناس و مسکوک حائز رتبه برتر شد

در نشست معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا اعلام شد:

حمایت از شبکه فروش توانمند

۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۸کد خبر: 184003
ایستانیوز:گردهمایی مسئولان و معاونان بازاریابی شعب منطقه چهار بیمه دانا در محل شعبه نقش جهان اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، در این گردهمایی که به منظور تشریح وظایف جدید معاونان بازاریابی و استفاده بهینه از توانمندی آنها در تجمیع امور بیمه ای برگزار شد، موسی رضایی مدیر بازاریابی این شرکت طی سخنانی با اشاره به تهیه شیوه نامه اجرایی در این خصوص گفت: هدف این مدیریت حمایت از شبکه فروش توانمند برای رسیدن به ترکیب پرتفوی مناسب بویژه در شهر اصفهان است که از پتانسیل ها و ظرفیت های بالایی برخوردار است.
 
وی با تأکید بر اینکه شرایط معاونان بازاریابی از این پس به تدریج تغییر خواهد کرد، افزود: پس از ابلاغ شیوه نامه مورد اشاره، بیشتر وقت بازاریابان صرف فعالیت تخصصی خود می شود تا با این کار بتوانیم در فرایند شناسایی و جذب پرتفوی با ریسک مناسب از آنها استفاده کنیم.
 
رضایی، ارائه آموزش و تقویت شبکه فروش را از برنامه های مدیریت بازاریابی عنوان کرد و افزود: سیاست شرکت حرکت به سمت جذب بیمه های اموال با نگرش اصلاح ترکیب پرتفوی و تجمیع امور بیمه ای است.
 
مدیر بازاریابی بیمه دانا، همچنین با تشریح اهداف و برنامه های این مدیریت و تحلیل بازار، خواستار بهره گیری بیشتر توانایی ها و ظرفیت های شبکه فروش شد و از ابلاغ شیوه نامه اجرایی فروش به شعب در آینده ای نزدیک خبر داد.
 
رامین رحمانی سامانی سرپرست منطقه چهار طی سخنان کوتاهی، بازاریابی را موثرترین و کلیدی ترین مباحث صنعت بیمه برشمرد و با تأکید بر بهره گیری مناسب از توانایی شبکه فروش، خواستار فعال تر شدن بازاریابان در در پست های تخصصی خود و تعریف کد بازاریابی برای مسئولان و معاونان بازاریابی شد.
 
مصطفی یاوری رئیس شعبه نقش جهان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به توانمندی کارکنان شعب اصفهان، نگاه به واقعیت های موجود را یادآور شد و خواستار الزامی شدن جذب بیمه های اموال در کنار جذب سایر رشته های بیمه ای شد و افزود: باید در این راستا تدابیر و راهکارهایی اندیشید تا در کنار جذب بیمه های درمان، بیمه های اموال نیز به سمت شرکت هدایت شود.
 
براساس این گزارش، اکبر فاضلیان دهکردی رئیس شعبه زاینده رود، وجود نیروی انسانی ماهر و با تجربه را از نکات مثبت و ظرفیت های بالای بیمه ای این استان عنوان کرد و خواستار توجه به منظور ایجاد انگیزه بیشتر بین کارکنان و نقش آفرینی مطلوب تر آنها در حوزه بازاریابی شد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *