RSS
امروز چهارشنبه ، ۶ بهمن ۱۳۹۵
آخرین اخبار

ارتقاء ۳۰ پله ای بیمه پاسارگاد در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور

بانک پارسیان مقام اول بانک های خصوصی راازآن خود کرد

تغییر نام تیم تنیس روي میز صندوق ضمانت صادرات به شهدای آتش نشان

تقدیر از مدیرعامل بانک ملی ایران

تقدیر از ایثار دو همکار در بانک ملی ایران

احتمال انحلال شرکتهای استانی سهام عدالت

شرکت برتر ایران کدامند؟ +جدول

تحلیل نیلی از نقش نظام بانکی در اقتصاد کشور

ماموریت ویژه سه دستگاه برای اشتغال‌آفرینی جوانان

توصیه‌های ظریف به بخش‌خصوصی

ارزش معاملات بورس کالای ایران ۸۷ درصد افزایش یافت

دلار ۳۸۵۶ تومان شد

سایه سنگین بانکها بر بازار سهام

مرگ پلاسکو، رونق بیمه ‌ها

اعلام جزییات افزایش عیدی بازنشستگان

طرح بیمه های آتش سوزی در بیمه ملت

نرخ طلا در بازارهای جهانی ثابت ماند

بازدید بانک ایران زمین از شرکت فرش هروی

سقف جایزه بزرگ بانک رفاه افزایش یافت

افزایش سقف مبلغ تراکنش ها در همراه بانک صادرات

بانک ها در چاله مشکلات فرو رفته اند

مهلت فروش اوراق گواهی بانک رفاه تمدید شد

شاخص کل بورس سقوط کرد

نقدینگی ۱۱۲۲ هزار میلیارد تومان شد

میزان تسویه بدهی دولت با بانک‌ها+جدول

کارگاه آموزشی بیمه آرمان برای نمایندگان تهران

۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۹/۲۸کد خبر: 182176
ایستانیوز:نمایندگان تهران بیمه آرمان امروز در دفتر مرکزی این شرکت با اصول و روش های نوین بازاریابی و فروش بیمه های زندگی آشنا شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، نمایندگان بیمه در این کارگاه ضمن آشنایی با اصول و مفاهیم محوری بازاریابی و فروش و مسائل و چالش های آن، روشهای مشتری یابی و یافتن بازار هدف، متدهای فروشندگی، اصول و فنون مذاکره، جذب مشتری و ... را فراگرفتند.
 
محمد جنیدی در این کارگاه ضمن بازگو کردن مراحل مختلف بازاریابی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری، با اشاره به مهم ترین عوامل مؤثر در بازاریابی و فروش گفت: شناسایی بازار هدف، هنر مشتری یابی، کشف خواسته ها و نیازهای مشتری، مراحل و راهبردهای فروش، روش های جلب مشتری و تکنیک های تبلیغ این نوع بیمه ها از جمله مواردی است که هنگام فروش باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *