RSS
امروز یکشنبه ، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
آخرین اخبار

پیش‌بینی رشد اقتصادی سال ۹۶

بهره‌برداری از ۲۵ باجه خدمات‌بانکی پست‌بانک قزوین

کاهش ۴۰ درصدی صف وام ازدواج

طرح جدید اصلاح سرمایه بانک‌ها

معرفی ۲۰ کارگزار اول و آخر در معاملات ۳.۷ هزار میلیاردی

اصلاح توقف و گشایش نمادها در بورس

سرمایه بانک آینده، به ۳۰هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد

مظنه های برتر کاربران آنلاین افزایش یافت

تقدیراز روابط عمومی بانک تجارت

معرفی خدمات بانک سامان به فعالان نفت، گاز و پتروشیمی

الماس‌های جهان کجا خوابیده‌اند؟

تشکیل کمیته یادگیری در بیمه نوین

اختصاص ۹۶۲ ریال سود به ازای هر سهم "بفجر"

عملکرد یک ساله "کچاد"

کاهش وابستگی به نفت و تنوع منابع درآمدی دولت ایران

تاسیس شعب بانک سپه در چین و کره

تقویت توان تسهیلات دهی بانک مسکن با افزایش سرمایه

اشتغال بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ نفر در صنعت پتروشیمی

اصلاح ساختاری در طبقه بندی دارایی های بانکها

نرخ ارز بدون تغییر ماند

تراکنش‌های مشکوک بررسی می‌شود

وقتی وام تبدیل به ابزار سیاسی می شود

پرداخت بیمه‎بیکاری به۴۵هزاربیکارپایتخت

برگزاری گردهمایی مدیران بیمه‌کوثر

برخورداری ۶۶۵ بنگاه صنعتی از منابع ریالی صندوق توسعه ملی در دولت یازدهم

کارگاه آموزشی بیمه آرمان برای نمایندگان تهران

۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۹/۲۸کد خبر: 182176
ایستانیوز:نمایندگان تهران بیمه آرمان امروز در دفتر مرکزی این شرکت با اصول و روش های نوین بازاریابی و فروش بیمه های زندگی آشنا شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، نمایندگان بیمه در این کارگاه ضمن آشنایی با اصول و مفاهیم محوری بازاریابی و فروش و مسائل و چالش های آن، روشهای مشتری یابی و یافتن بازار هدف، متدهای فروشندگی، اصول و فنون مذاکره، جذب مشتری و ... را فراگرفتند.
 
محمد جنیدی در این کارگاه ضمن بازگو کردن مراحل مختلف بازاریابی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری، با اشاره به مهم ترین عوامل مؤثر در بازاریابی و فروش گفت: شناسایی بازار هدف، هنر مشتری یابی، کشف خواسته ها و نیازهای مشتری، مراحل و راهبردهای فروش، روش های جلب مشتری و تکنیک های تبلیغ این نوع بیمه ها از جمله مواردی است که هنگام فروش باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *