RSS
امروز دوشنبه ، ۲ اسفند ۱۳۹۵
آخرین اخبار

پرداخت سود سهامداران سرمایه گذاری اعتبار ایران

تجلیل دکتر صادق از بازنشستگان بیمه دانا

یازدهمین جلسه هیات مقررات‌زدایی بین وزارت ارتباطات و بیمه مرکزی

کیف‌ پول الکترونیک؛ از واعظی عجله از سیف احتیاط

بازگشایی نماد بانک‌ها؛ مرگ یک‌بار و شیون یک‌بار

چرا برخی از شرکت‌های بیمه بخشنامه دولت درباره پلاسکو را نادیده گرفتند؟

نرخ دلار به ۳۷۹۳ تومان رسید

رای اعتماد مجدد مجلس به آخوندی

سهام ۵ شرکت دولتی واگذار می شود

نسبت بدهی دولت به تولید ناخالص داخلی ۳۰ درصد

الزام مالیاتی به تمام دستگاه های دولتی

بانک ملت محبوب ترین بانک کشور شناخته شد

ماهی گیری بیمه ها از آب گل آلود ترامپ

تجلیل از کارکنان برتر بانک رفاه

تاکید مدیرعامل پست‌ بانک‌ بر بهره‌مندی از ظرفیت علمی کارکنان

کاهش قیمت "تسه ها"

تعیین ارزش سهام عدالت مشمولان

دیدار هیات عمانی با مدیرعامل بورس تهران

هزینه پیامک بانکی مشتریان سالانه ۱۰ هزار تومان است

رشد ۲۱,۳ درصدی واردات کالا

لمس نرخ ۲۹ درصدی در بازار اسناد خزانه

وضعیت مسکن مهر تا بهمن ۹۵ +اینفوگرافیک

انتشار اطلاعات آزمون نمایندگی بیمه مورخ ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری

داد و ستد ۳۲ هزار میلیارد ریال انواع کالا در بورس کالا

خودنمایی سیمانی ها در بورس

کارگاه آموزشی بیمه آرمان برای نمایندگان تهران

۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۹/۲۸کد خبر: 182176
ایستانیوز:نمایندگان تهران بیمه آرمان امروز در دفتر مرکزی این شرکت با اصول و روش های نوین بازاریابی و فروش بیمه های زندگی آشنا شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، نمایندگان بیمه در این کارگاه ضمن آشنایی با اصول و مفاهیم محوری بازاریابی و فروش و مسائل و چالش های آن، روشهای مشتری یابی و یافتن بازار هدف، متدهای فروشندگی، اصول و فنون مذاکره، جذب مشتری و ... را فراگرفتند.
 
محمد جنیدی در این کارگاه ضمن بازگو کردن مراحل مختلف بازاریابی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری، با اشاره به مهم ترین عوامل مؤثر در بازاریابی و فروش گفت: شناسایی بازار هدف، هنر مشتری یابی، کشف خواسته ها و نیازهای مشتری، مراحل و راهبردهای فروش، روش های جلب مشتری و تکنیک های تبلیغ این نوع بیمه ها از جمله مواردی است که هنگام فروش باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *