RSS
امروز شنبه ، ۲۵ آذر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

مزایای چندگانه راه اندازی سکوی معاملاتی مشترک بین بورس کالای ایران و هند

حمایت بی‌وقفه بانک شهر از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کلان‌شهرها

سطح زندگی در ایران کاهش یافت

نرخ مصلحت جویانه ارز در بودجه ۹۷

بانک‌ها به ازای جذب هر ۱۰هزار تومان تراکنش خرید چقدر هزینه کردند؟

علائم کاهش نرخ سود بانکی در مسکن و بورس ظهور کرد

مزایا و معایب طرح بانکداری راستین

پیشنهاد اصلاح پلکانی کارمزد شرکت‌های پرداخت

اثرات بودجه سال ۹۷ بر بازار سرمایه اعلام شد

اقتصاد مقاومتی در واقع همان اقتصاد حسابداری است

توجه جدی به حسابداری محیط زیست از سال ۲۰۰۰

نقش پر رنگ قیمت کامودیتی ها در رشد شاخص بورس

سهم ۴۹درصدی مالیات از هزینه‌های جاری

نظام پرداخت با مشکل فرسودگی اسکناس مواجه است

فعالیت زیرپوستی صرافی‌های غیرمجاز در بازار ارز

نگرانی رئیس جمهور از افزایش نرخ ارز

تداوم رشد بازار سهام

عقب نشینی قیمت دلار

شاخص بورس آسیا تقویت شد

بررسی طرح صدور چک درمجلس

فدرال رزرو نرخ بهره بانکی را افزایش داد

آمادگی بانک مسکن برای انتشار اوراق رهنی

بروز شوک قیمتی در بازار مسکن بعید است

سبد محصولات ویژه‌ بانک مسکن برای مشتریان خاص

افزایش اونس جهانی طلا

کارگاه آموزشی بیمه آرمان برای نمایندگان تهران

۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۹/۲۸کد خبر: 182176
ایستانیوز:نمایندگان تهران بیمه آرمان امروز در دفتر مرکزی این شرکت با اصول و روش های نوین بازاریابی و فروش بیمه های زندگی آشنا شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، نمایندگان بیمه در این کارگاه ضمن آشنایی با اصول و مفاهیم محوری بازاریابی و فروش و مسائل و چالش های آن، روشهای مشتری یابی و یافتن بازار هدف، متدهای فروشندگی، اصول و فنون مذاکره، جذب مشتری و ... را فراگرفتند.
 
محمد جنیدی در این کارگاه ضمن بازگو کردن مراحل مختلف بازاریابی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری، با اشاره به مهم ترین عوامل مؤثر در بازاریابی و فروش گفت: شناسایی بازار هدف، هنر مشتری یابی، کشف خواسته ها و نیازهای مشتری، مراحل و راهبردهای فروش، روش های جلب مشتری و تکنیک های تبلیغ این نوع بیمه ها از جمله مواردی است که هنگام فروش باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *