RSS
امروز جمعه ، ۲۸ مهر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

روحانی با توقف پرداخت سود سهام عدالت مخالفت کرد

راه‌حل واگذاری سرخابی‌ها چیست؟

رد شایعه حذف واژه فارس از نام خلیج فارس درسایت بانک صادرات امارات

تعامل بانک گردشگری با موسسه عصای سفید

رصد تراکنش‌های بانکی وجاهت قانونی ندارد

اسامی برندگان قرعه کشی بانک آینده اعلام شد

رتبه نخست بانک ملت در اعطای تسهیلات

لزوم حل مسئله بررسی تراکنش‌های بانکی

بانک خاورمیانه به مجمع می رود

بازدید رئیس پلیس راهور از موزه بانک ملی

توضیح بانک مرکزی درباره گرفتن وام ازIMF

اطلاعیه موسسه ملل درباره تعاونی وحدت

کاهش ارزش دلار

آرایش سپرده‌ها پیش از ابلاغیه نرخ سود

صندوق‌های بازنشستگی یکی از چالش‌های بزرگ کشور

افزایش قیمت دلار و پوند + جدول

مذاکره برای گسترش مبادلات تجاری و بانکی میان ایران و ترکیه

آینده بیت‌کوین در کسب‌وکارایران

تعیین‌تکلیف ٨٥درصد سپرده‌گذاران افضل توس

ابلاغ بسته اعتباری برای فروشندگان پسته

رفع محرومیت ۹۰ درصد بنگاه‌ها از مزایای ورود به بورس

«سخاب۴» صدرنشین بازار اوراق با درآمد ثابت

رشد ۹۲ درصدی سپرده‌های صندوق پس‌انداز مسکن

تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران

جشنواره قرعه کشی قرض الحسنه بانک سینا برگزار شد

کارگاه آموزشی بیمه آرمان برای نمایندگان تهران

۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۹/۲۸کد خبر: 182176
ایستانیوز:نمایندگان تهران بیمه آرمان امروز در دفتر مرکزی این شرکت با اصول و روش های نوین بازاریابی و فروش بیمه های زندگی آشنا شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، نمایندگان بیمه در این کارگاه ضمن آشنایی با اصول و مفاهیم محوری بازاریابی و فروش و مسائل و چالش های آن، روشهای مشتری یابی و یافتن بازار هدف، متدهای فروشندگی، اصول و فنون مذاکره، جذب مشتری و ... را فراگرفتند.
 
محمد جنیدی در این کارگاه ضمن بازگو کردن مراحل مختلف بازاریابی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری، با اشاره به مهم ترین عوامل مؤثر در بازاریابی و فروش گفت: شناسایی بازار هدف، هنر مشتری یابی، کشف خواسته ها و نیازهای مشتری، مراحل و راهبردهای فروش، روش های جلب مشتری و تکنیک های تبلیغ این نوع بیمه ها از جمله مواردی است که هنگام فروش باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد. 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *