RSS
امروز دوشنبه ، ۷ فروردین ۱۳۹۶
آخرین اخبار

مقایسه پژو ۲۰۰۸، رنو کپچر و نیسان جوک

حراج قدیمی‌ترین موتور وسپای جهان +عکس

ایران به تحریم‌های جدید آمریکا عکس‌العمل نشان می‌دهد

۱۱عامل تاثیر‌گذار در خرید بیمه عمر توسط ایرانی‌ها

چین در صدر تولیدکنندگان طلا

بازدید سرزده مدیرعامل بانک صادرات از شعب و واحدهای مختلف

ایران ۱۵ شرکت آمریکایی را تحریم کرد

گزارش وزیر کار از دستمزدها

دلار ۳۷۶۳ تومان شد

برگزاری چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران - اروپا

اعتراض ایران به تصمیم اخیر دادگاه لوکزامبورگ

رشد کم رمق بورس در دومین روز کاری سال ۹۶

رشد ۳۸ درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران

تقدیر جمعی از نمایندگان مجلس از مدیرعامل بانک کشاورزی

راه اندازی سامانه و نرم افزار جدید نظارتی پست بانک در نوروز

نرخ ۹ درصدی مالیات بر ارزش افزوده در سال ۹۶

لایحه صندوق بیمه حوادث طبیعی نهایی می‌شود

هشدار به متقاضیان سهام عدالت

بی‌کیفیت‌ترین خودروهای تولیدی در سال ۹۵

رشدقیمت اقلام خوراکی بیشتر از نرخ تورم بود

افزایش ۴۴ دلاری طلا طی ۱۰ روز

حمایت بانک سرمایه از دانش آموزان «محروم با نیازهای ویژه»

پشتیبانی مالی بانک شهر از احداث خط ۴متروی تبریز

اعلام شرایط بازنشستگی کارکنان بنیاد شهید

جذب سرمایه‌گذاری خارجی در بورس‌انرژی

ترکیب پرتفوی بیمه دانا اصلاح می شود

۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۹/۲۸کد خبر: 182142
ایستانیوز:معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه دانا، توجه و حمایت بیشتر از نمایندگان و اعضای شبکه فروش را جزء برنامه های راهبردی و استراتژی های شرکت برشمرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،سیاوش سعیدیان راد در جلسه هم اندیشی مدیریت بازاریابی با نمایندگان منتخب استان تهران، با تحلیل وضعیت صنعت بیمه و بیمه دانا، از اعضای شبکه فروش و بیمه گذاران به عنوان بزرگ ترین سرمایه های شرکت یاد کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه در گذشته عملکرد بیمه دانا بر محور بیمه درمان بوده، در حال حاضر تجمیع امور بیمه ای با نگرش پرتفوی اقتصادی در برنامه راهبردی شرکت قرار گرفته است که نتیجه آن اصلاح ترکیب پرتفوی خواهد بود .
وی، به نقش شبکه فروش در توسعه و فروش بیمه های کلان و خرد اشاره کرد و و یادآور شد: فعالیت در فروش بیمه های خرد، شکنندگی ندارد و بسیار مناسب است و این امر ضمن افزایش ضریب نفوذ، در اثر بخشی بیمه در جامعه نقش مهمی دارد .
 معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت، ایفای تعهدات بیمه ای را در راستای اصل جبران غرامت دانست و مهم ترین و موثرترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بیمه توصیف کرد و افزود: خوشبخاته توان فنی و توانگری مالی بیمه دانا یک مزیت رقابتی در بازار بیمه به شمار می رود و امیدواریم با همت و تلاش کلیه همکاران با ارائه خدمات مطلوب، به سمت جذب پرتفوی سودده و اقتصادی حرکت کنیم.
در این نشست، موسی رضایی مدیر بازاریابی با ارائه گزارشی از فعالیت های این مدیریت، از ابلاغ دستورالعمل فروش و شیوه نامه ای در این خصوص خبر داد و افزود: استفاده از نمایندگان توانمند شبکه فروش در حوزه بازاریابی از سیاست های این مدیریت محسوب می شود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *