RSS
امروز جمعه ، ۶ اسفند ۱۳۹۵
آخرین اخبار

عملکرد بانک مسکن در مسکن مهر قابل تقدیر است

عقی ماندگی بیمه گران در کاربرد فناوری های دیجیتالی

جلسه با مدیرعامل شرکت خدمات صنعتی بانک ایران زمین

بانک پارسیان رتبه سوم بانک‌های کشور را کسب کرد

نمایندگان عامل جهش یا افول شرکت‌های بیمه

ضرورت توسعه "بیمه عمر" در کشور

طرح های جالب بیمه ایران برای تعطیلات نوروزی رونمایی شد

کلاهبرداری مالیاتی بانک‌های اروپایی

پیک‌آپ احتمالی بی‌ام‌و را ببینید +عکس

شعاع مجاز تردد خودرو‌های منطقه آزاد تعیین شد

نگاه "بانک گلدمن ساکس" به افق بازار مواد خام

میزان مالیات بر ارزش افزوده وزارت بهداشت تعیین شد

ایران هنوز جزء کشورهای ریسک بالا در FATF است

افزایش قیمت انواع سکه / دلار ۳۷۷۹ تومان+جدول

کیک تولد "مدیرعامل کبیر" بانک سرمایه!

عدم ارایه خدمات بانکداری الکترونیک پاسارگاد

توجه بانک قرض الحسنه مهر به نیازمندان

تاثیر استیضاح ترامپ بر قیمت جهانی طلا

تصمیم گیری درباره تعرفه پزشکی تا آخر سال

اقدامات بانک کشاورزی در بخشش سود و جرایم

جزییات سرقت خودرو پول رسان بانک‌پاسارگاد

تقدیر جهانگیری از بانک های دولتی

آخرین اخبار از سرقت پول بانک پاسارگاد

انتقاد کانون بانک ها از نرخ سود خودروسازها

نرخ تورم بهمن ماه ۸.۷ درصد شد

ترکیب پرتفوی بیمه دانا اصلاح می شود

۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۹/۲۸کد خبر: 182142
ایستانیوز:معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه دانا، توجه و حمایت بیشتر از نمایندگان و اعضای شبکه فروش را جزء برنامه های راهبردی و استراتژی های شرکت برشمرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،سیاوش سعیدیان راد در جلسه هم اندیشی مدیریت بازاریابی با نمایندگان منتخب استان تهران، با تحلیل وضعیت صنعت بیمه و بیمه دانا، از اعضای شبکه فروش و بیمه گذاران به عنوان بزرگ ترین سرمایه های شرکت یاد کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه در گذشته عملکرد بیمه دانا بر محور بیمه درمان بوده، در حال حاضر تجمیع امور بیمه ای با نگرش پرتفوی اقتصادی در برنامه راهبردی شرکت قرار گرفته است که نتیجه آن اصلاح ترکیب پرتفوی خواهد بود .
وی، به نقش شبکه فروش در توسعه و فروش بیمه های کلان و خرد اشاره کرد و و یادآور شد: فعالیت در فروش بیمه های خرد، شکنندگی ندارد و بسیار مناسب است و این امر ضمن افزایش ضریب نفوذ، در اثر بخشی بیمه در جامعه نقش مهمی دارد .
 معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت، ایفای تعهدات بیمه ای را در راستای اصل جبران غرامت دانست و مهم ترین و موثرترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بیمه توصیف کرد و افزود: خوشبخاته توان فنی و توانگری مالی بیمه دانا یک مزیت رقابتی در بازار بیمه به شمار می رود و امیدواریم با همت و تلاش کلیه همکاران با ارائه خدمات مطلوب، به سمت جذب پرتفوی سودده و اقتصادی حرکت کنیم.
در این نشست، موسی رضایی مدیر بازاریابی با ارائه گزارشی از فعالیت های این مدیریت، از ابلاغ دستورالعمل فروش و شیوه نامه ای در این خصوص خبر داد و افزود: استفاده از نمایندگان توانمند شبکه فروش در حوزه بازاریابی از سیاست های این مدیریت محسوب می شود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *