RSS
امروز شنبه ، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
آخرین اخبار

ایران چهارمین کشور واردکننده جهان شد

بدهی‌ دولت از دولت‌های گذشته به ارث رسیده است

ربیعی: رفع فقر با وعده و وعید حاصل نمی‌شود

کاندیداها برای حذف تدریجی یارانه‌ها راهکار بدهند

خدمات رسانی شعب بانک شهر در روز جمعه

اتخاذ تصمیمات سال ۹۶ نظام بانکی

کاهش قیمت تمام شده پول با گسترش پرداخت الکترونیک

استقبال از بیمه بدنه خودرو کمرنگ است

انتقال تسویه حسابهای ایران از جنوب خلیج‌فارس به روسیه

برنامه های سازمان بورس برای کاهش زمان افشای اطلاعات

تامین آسان منابع مالی بنگاههای تولیدی

نخستین جمعه انتخاباتی نامزدها چگونه می‌گذرد؟

مشکلات پیچیده جامعه با حرف و شعار حل نمی‌شود

قالیباف برنامه‌های «دولت مردم» را ارائه کرد

همه برای ایران

عدالت به معنی توزیع پول به صورت مساوی نیست

هیات مدیره "کاسپین" برکنار شد

سقوط ۲ درصدی قیمت طلا در سال ۲۰۱۷

گزیده‌ای از صحبت‌های اقتصادی قالیباف

گزیده‌ای از صحبت‌های اقتصادی میرسلیم

قرارداد موقت یعنی نابودی آینده شغلی کارگر!

تسویه ۹۵درصد معوقات فاینانس های دریافتی

هشدار صندوق بین المللی پول در مورد سیاست های ترامپ

برای جذب فاینانس باید صبور بود

دلار ۳۷۶۲ تومان+جدول

ترکیب پرتفوی بیمه دانا اصلاح می شود

۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۹/۲۸کد خبر: 182142
ایستانیوز:معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه دانا، توجه و حمایت بیشتر از نمایندگان و اعضای شبکه فروش را جزء برنامه های راهبردی و استراتژی های شرکت برشمرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،سیاوش سعیدیان راد در جلسه هم اندیشی مدیریت بازاریابی با نمایندگان منتخب استان تهران، با تحلیل وضعیت صنعت بیمه و بیمه دانا، از اعضای شبکه فروش و بیمه گذاران به عنوان بزرگ ترین سرمایه های شرکت یاد کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه در گذشته عملکرد بیمه دانا بر محور بیمه درمان بوده، در حال حاضر تجمیع امور بیمه ای با نگرش پرتفوی اقتصادی در برنامه راهبردی شرکت قرار گرفته است که نتیجه آن اصلاح ترکیب پرتفوی خواهد بود .
وی، به نقش شبکه فروش در توسعه و فروش بیمه های کلان و خرد اشاره کرد و و یادآور شد: فعالیت در فروش بیمه های خرد، شکنندگی ندارد و بسیار مناسب است و این امر ضمن افزایش ضریب نفوذ، در اثر بخشی بیمه در جامعه نقش مهمی دارد .
 معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت، ایفای تعهدات بیمه ای را در راستای اصل جبران غرامت دانست و مهم ترین و موثرترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بیمه توصیف کرد و افزود: خوشبخاته توان فنی و توانگری مالی بیمه دانا یک مزیت رقابتی در بازار بیمه به شمار می رود و امیدواریم با همت و تلاش کلیه همکاران با ارائه خدمات مطلوب، به سمت جذب پرتفوی سودده و اقتصادی حرکت کنیم.
در این نشست، موسی رضایی مدیر بازاریابی با ارائه گزارشی از فعالیت های این مدیریت، از ابلاغ دستورالعمل فروش و شیوه نامه ای در این خصوص خبر داد و افزود: استفاده از نمایندگان توانمند شبکه فروش در حوزه بازاریابی از سیاست های این مدیریت محسوب می شود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *