RSS
امروز دوشنبه ، ۴ بهمن ۱۳۹۵
آخرین اخبار

جزئیات عیدی و پاداش مستمری‌بگیران و بازنشستگان

نسخه‌ای برای شفافیت بازار ارز

عملکرد مثبت شرکت های بورسی در سه ماهه سوم سال

تحلیل تکنیکال از روند قیمت طلا در آینده

همدلی و همراهی بانک آینده با خانواده‌های شهدای آتش‌نشان

نقشه دولت برای ارزان‌سازی بیمه‌ها

بیمه لوکس نیست

قیمت دلار ریخت / افزایش نرخ ۲۳ارز بانکی

آمادگی بانک سپه برای اعطای تسهیلات به اصناف پلاسکو

بیمه سازوکار ارتقای منزلت و بهبود معیشت آحاد جامعه

واکنش معکوس به بحران صندوق بازنشستگی

دانشگاهها مجاز به انتشار اوراق مشارکت شدند

پیامدهای پایان حبس نمادهای بانکی بر بازار

رانت دلار ارزان کجاست؟

حرفهای صریح وزیر اقتصاد درباره بدهکاران بانکی

نخستین گزارش طیب‌نیا از ۱۰۰ دستاورد اقتصادی

پرداخت خسارت ۴۳۰ میلیون تومانی به یک فروند هواپیمای فوق سبک

شعبه کیش؛قهرمان فوتسال بانک اقتصادنوین

توقف وام دهی بانک ها در آستانه شب عید

۱۵۵۰ کارگر پلاسکو بیمه نبودند

افزایش سرمایه بیمه ملت به ثبت رسید

مراجعه ۳۱۰ کارگر پلاسکو به منظور برقراری بیمه بیکاری تاکنون

اطلاعیه وزارت کار درباره بیمه بیکاری کارگران پلاسکو

ایران کیش در شاخص حاشیه سود خالص اول شد

تقدیر کارکنان بانک صنعت و معدن از آتش نشانان قهرمان

ترکیب پرتفوی بیمه دانا اصلاح می شود

۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۹/۲۸کد خبر: 182142
ایستانیوز:معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه دانا، توجه و حمایت بیشتر از نمایندگان و اعضای شبکه فروش را جزء برنامه های راهبردی و استراتژی های شرکت برشمرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،سیاوش سعیدیان راد در جلسه هم اندیشی مدیریت بازاریابی با نمایندگان منتخب استان تهران، با تحلیل وضعیت صنعت بیمه و بیمه دانا، از اعضای شبکه فروش و بیمه گذاران به عنوان بزرگ ترین سرمایه های شرکت یاد کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه در گذشته عملکرد بیمه دانا بر محور بیمه درمان بوده، در حال حاضر تجمیع امور بیمه ای با نگرش پرتفوی اقتصادی در برنامه راهبردی شرکت قرار گرفته است که نتیجه آن اصلاح ترکیب پرتفوی خواهد بود .
وی، به نقش شبکه فروش در توسعه و فروش بیمه های کلان و خرد اشاره کرد و و یادآور شد: فعالیت در فروش بیمه های خرد، شکنندگی ندارد و بسیار مناسب است و این امر ضمن افزایش ضریب نفوذ، در اثر بخشی بیمه در جامعه نقش مهمی دارد .
 معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت، ایفای تعهدات بیمه ای را در راستای اصل جبران غرامت دانست و مهم ترین و موثرترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بیمه توصیف کرد و افزود: خوشبخاته توان فنی و توانگری مالی بیمه دانا یک مزیت رقابتی در بازار بیمه به شمار می رود و امیدواریم با همت و تلاش کلیه همکاران با ارائه خدمات مطلوب، به سمت جذب پرتفوی سودده و اقتصادی حرکت کنیم.
در این نشست، موسی رضایی مدیر بازاریابی با ارائه گزارشی از فعالیت های این مدیریت، از ابلاغ دستورالعمل فروش و شیوه نامه ای در این خصوص خبر داد و افزود: استفاده از نمایندگان توانمند شبکه فروش در حوزه بازاریابی از سیاست های این مدیریت محسوب می شود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *