آخرین اخبار

انعقاد ۵۴ هزار قرارداد سکه آتی در بورس کالا

صدور بیش از ۴۰۰ هزار کارت شهروندی در سراسر کشور

تکریم ارباب رجوع در بانک شهر بی‌نظیر است

اعتماد FATF در هیاهوی ضد ایرانی

حساب های بی هویت راکد می ماند

با این طرح حساب‎های خود را در ثامن احیا کنید

انضباط مالی، در راس امور بانک ملی

حمایت بانک سامان از پروژه ملی «کارستان»

پست‌بانک‌حامی اشتغال خرد در روستاها است

سپرده‌گذاران کاسپین به‌تدریج تا سقف۱۰۰میلیون تومان مطالباتشان را دریافت می‌کنند

اشتغال مستقیم صنعت خودرو به ۴۰۰هزار نفر می‌رسد

توسعه اقتصادی و رونق اقتصاد، دستاورد خصوصی‌سازی

سه زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند

پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری به صورت الکترونیکی

ابلاغ بخشنامه تسهیلات بدون سپرده مسکن

آخرین وضعیت بررسی موسسات اعتباری در مجلس

افزایش اجاره‌بها با کاهش نرخ

نرخ دلار به ۳۷۵۷ تومان رسید

شاخص ۸۳واحد کاهش یافت

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان مالیاتی تغییر کرد

تیم فوتسال بانک سامان قهرمان جام تدبیر شد

مدارس «امید آینده»در سراسر کشور افتتاح می‌شوند

تجارت الکترونیک پارسیان به مجمع می‌رود

بانک ملت ۸۰ ریال سود محقق کرد

پیام "کاسپین" برای اقتصاد ایران

ترکیب پرتفوی بیمه دانا اصلاح می شود

۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۹/۲۸کد خبر: 182142
ایستانیوز:معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه دانا، توجه و حمایت بیشتر از نمایندگان و اعضای شبکه فروش را جزء برنامه های راهبردی و استراتژی های شرکت برشمرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،سیاوش سعیدیان راد در جلسه هم اندیشی مدیریت بازاریابی با نمایندگان منتخب استان تهران، با تحلیل وضعیت صنعت بیمه و بیمه دانا، از اعضای شبکه فروش و بیمه گذاران به عنوان بزرگ ترین سرمایه های شرکت یاد کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه در گذشته عملکرد بیمه دانا بر محور بیمه درمان بوده، در حال حاضر تجمیع امور بیمه ای با نگرش پرتفوی اقتصادی در برنامه راهبردی شرکت قرار گرفته است که نتیجه آن اصلاح ترکیب پرتفوی خواهد بود .
وی، به نقش شبکه فروش در توسعه و فروش بیمه های کلان و خرد اشاره کرد و و یادآور شد: فعالیت در فروش بیمه های خرد، شکنندگی ندارد و بسیار مناسب است و این امر ضمن افزایش ضریب نفوذ، در اثر بخشی بیمه در جامعه نقش مهمی دارد .
 معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت، ایفای تعهدات بیمه ای را در راستای اصل جبران غرامت دانست و مهم ترین و موثرترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بیمه توصیف کرد و افزود: خوشبخاته توان فنی و توانگری مالی بیمه دانا یک مزیت رقابتی در بازار بیمه به شمار می رود و امیدواریم با همت و تلاش کلیه همکاران با ارائه خدمات مطلوب، به سمت جذب پرتفوی سودده و اقتصادی حرکت کنیم.
در این نشست، موسی رضایی مدیر بازاریابی با ارائه گزارشی از فعالیت های این مدیریت، از ابلاغ دستورالعمل فروش و شیوه نامه ای در این خصوص خبر داد و افزود: استفاده از نمایندگان توانمند شبکه فروش در حوزه بازاریابی از سیاست های این مدیریت محسوب می شود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *