RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
آخرین اخبار

خرید و فروش اینترنتی طلا و جواهر ممنوع است

تبریک توییتی همتی به مناسبت بازگشت آزادگان به وطن +عکس

علائم خروج از رکود در بخش مسکن تایید شد

سیاست‌گذاری یا تسهیلات،کدام عامل رونق است؟

رشد سود بانکی مانع اشتغال‌زایی

رمزگشایی از مافیای سهام عدالت

افزایش مصرف طلا در حوزه فناوری

حق‌بیمه‌ی شخص ثالث افزایش یافت

عرضه گواهی سرمایه گذاری با نرخ سود حداقل ۱۸ درصد سالانه

طیب نیا از زیرمجموعه اش حلالیت طلبید

انتشار اسناد مالکیت آثار موزه هنرهای معاصر بانک پاسارگاد

بازدید مدیران روابط عمومی بانک ها از خیریه بچه های آسمان

برگزاری ٢٩٦٢ دوره آموزش ضمن خدمت در بانک صادرات ایران

جزئیات ساماندهی ۸ غیرمجاز در "کاسپین"

منتظر ۲ محصول جدید بانک ملی باشید

افتتاح ساختمان جدید شعبه پونک بانک ملی

پلمب تمام شعبه‌های مؤسسه مالی حافظ

کمک‌ بانک سامان به مدارس دشتیاری

بازدید وزارت اقتصادی‌ها از موزه بانک ملی

افزایش نرخ ۳۳ ارز بانکی + جدول

مروری بر رشد منفی بازار مسکن در ۵ سال گذشته

تعداد چک برگشتی کاهش یافت

رشد۳۰درصدی منابع استان قم ازطریق بازارداری هدفمندوبازاریابی مستمر

افتتاح شرکت کاویان پود با تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفته دولت

افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن موجب رونق تولید کشور می‌شود

ترکیب پرتفوی بیمه دانا اصلاح می شود

۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۹/۲۸کد خبر: 182142
ایستانیوز:معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه دانا، توجه و حمایت بیشتر از نمایندگان و اعضای شبکه فروش را جزء برنامه های راهبردی و استراتژی های شرکت برشمرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،سیاوش سعیدیان راد در جلسه هم اندیشی مدیریت بازاریابی با نمایندگان منتخب استان تهران، با تحلیل وضعیت صنعت بیمه و بیمه دانا، از اعضای شبکه فروش و بیمه گذاران به عنوان بزرگ ترین سرمایه های شرکت یاد کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه در گذشته عملکرد بیمه دانا بر محور بیمه درمان بوده، در حال حاضر تجمیع امور بیمه ای با نگرش پرتفوی اقتصادی در برنامه راهبردی شرکت قرار گرفته است که نتیجه آن اصلاح ترکیب پرتفوی خواهد بود .
وی، به نقش شبکه فروش در توسعه و فروش بیمه های کلان و خرد اشاره کرد و و یادآور شد: فعالیت در فروش بیمه های خرد، شکنندگی ندارد و بسیار مناسب است و این امر ضمن افزایش ضریب نفوذ، در اثر بخشی بیمه در جامعه نقش مهمی دارد .
 معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت، ایفای تعهدات بیمه ای را در راستای اصل جبران غرامت دانست و مهم ترین و موثرترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بیمه توصیف کرد و افزود: خوشبخاته توان فنی و توانگری مالی بیمه دانا یک مزیت رقابتی در بازار بیمه به شمار می رود و امیدواریم با همت و تلاش کلیه همکاران با ارائه خدمات مطلوب، به سمت جذب پرتفوی سودده و اقتصادی حرکت کنیم.
در این نشست، موسی رضایی مدیر بازاریابی با ارائه گزارشی از فعالیت های این مدیریت، از ابلاغ دستورالعمل فروش و شیوه نامه ای در این خصوص خبر داد و افزود: استفاده از نمایندگان توانمند شبکه فروش در حوزه بازاریابی از سیاست های این مدیریت محسوب می شود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *