RSS
امروز جمعه ، ۲۸ مهر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

روحانی با توقف پرداخت سود سهام عدالت مخالفت کرد

راه‌حل واگذاری سرخابی‌ها چیست؟

رد شایعه حذف واژه فارس از نام خلیج فارس درسایت بانک صادرات امارات

تعامل بانک گردشگری با موسسه عصای سفید

رصد تراکنش‌های بانکی وجاهت قانونی ندارد

اسامی برندگان قرعه کشی بانک آینده اعلام شد

رتبه نخست بانک ملت در اعطای تسهیلات

لزوم حل مسئله بررسی تراکنش‌های بانکی

بانک خاورمیانه به مجمع می رود

بازدید رئیس پلیس راهور از موزه بانک ملی

توضیح بانک مرکزی درباره گرفتن وام ازIMF

اطلاعیه موسسه ملل درباره تعاونی وحدت

کاهش ارزش دلار

آرایش سپرده‌ها پیش از ابلاغیه نرخ سود

صندوق‌های بازنشستگی یکی از چالش‌های بزرگ کشور

افزایش قیمت دلار و پوند + جدول

مذاکره برای گسترش مبادلات تجاری و بانکی میان ایران و ترکیه

آینده بیت‌کوین در کسب‌وکارایران

تعیین‌تکلیف ٨٥درصد سپرده‌گذاران افضل توس

ابلاغ بسته اعتباری برای فروشندگان پسته

رفع محرومیت ۹۰ درصد بنگاه‌ها از مزایای ورود به بورس

«سخاب۴» صدرنشین بازار اوراق با درآمد ثابت

رشد ۹۲ درصدی سپرده‌های صندوق پس‌انداز مسکن

تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران

جشنواره قرعه کشی قرض الحسنه بانک سینا برگزار شد

ترکیب پرتفوی بیمه دانا اصلاح می شود

۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۹/۲۸کد خبر: 182142
ایستانیوز:معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه دانا، توجه و حمایت بیشتر از نمایندگان و اعضای شبکه فروش را جزء برنامه های راهبردی و استراتژی های شرکت برشمرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،سیاوش سعیدیان راد در جلسه هم اندیشی مدیریت بازاریابی با نمایندگان منتخب استان تهران، با تحلیل وضعیت صنعت بیمه و بیمه دانا، از اعضای شبکه فروش و بیمه گذاران به عنوان بزرگ ترین سرمایه های شرکت یاد کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه در گذشته عملکرد بیمه دانا بر محور بیمه درمان بوده، در حال حاضر تجمیع امور بیمه ای با نگرش پرتفوی اقتصادی در برنامه راهبردی شرکت قرار گرفته است که نتیجه آن اصلاح ترکیب پرتفوی خواهد بود .
وی، به نقش شبکه فروش در توسعه و فروش بیمه های کلان و خرد اشاره کرد و و یادآور شد: فعالیت در فروش بیمه های خرد، شکنندگی ندارد و بسیار مناسب است و این امر ضمن افزایش ضریب نفوذ، در اثر بخشی بیمه در جامعه نقش مهمی دارد .
 معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت، ایفای تعهدات بیمه ای را در راستای اصل جبران غرامت دانست و مهم ترین و موثرترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بیمه توصیف کرد و افزود: خوشبخاته توان فنی و توانگری مالی بیمه دانا یک مزیت رقابتی در بازار بیمه به شمار می رود و امیدواریم با همت و تلاش کلیه همکاران با ارائه خدمات مطلوب، به سمت جذب پرتفوی سودده و اقتصادی حرکت کنیم.
در این نشست، موسی رضایی مدیر بازاریابی با ارائه گزارشی از فعالیت های این مدیریت، از ابلاغ دستورالعمل فروش و شیوه نامه ای در این خصوص خبر داد و افزود: استفاده از نمایندگان توانمند شبکه فروش در حوزه بازاریابی از سیاست های این مدیریت محسوب می شود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *