RSS
امروز سه شنبه ، ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
آخرین اخبار

بانک صادرات همچنان در کنار مردم سرپل ذهاب خواهد ایستاد

اعلام روزها و ساعات کاری شعب کشیک بانک آینده

تفاهم نامه بیمه آسیا و خانه صنعت،معدن و تجارت

حقوق بهمن‌ بازنشستگان کشوری امشب واریز می‌شود

علت کاهش بدهی بانک‌های خصوصی به بانک مرکزی

«بیمه قیمت»، مزیت بزرگ معاملات آپشن برای زعفران کاران

تکمیل ظرفیت فروش فوری ایران‌خودرو در ۳۰دقیقه

حضور بیمه البرز در نمایشگاه بانک و بیمه خراسان رضوی

دلار در صرافی ملی ۱۲۸۰۰تومان معامله شد

رشد ۶۸۲ واحدی شاخص بورس

برای جاماندگان از بسته حمایتی سایت اینترنتی معرفی شد

دستگیری ۲۰دلال بازار ارز

هربشکه نفت سبک ۵۲.۲ دلار داد و ستد شد

شرکت به‌پرداخت ملت؛ حامی استعدادهای ایرانی

بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی افزایش یافت

یکبار مصرف‌سازی رمز اول کارت های بانکی

انتشار ۱۰۰۰میلیارد ریال اوراق منفعت

انتشار ۳ میلیارد دلار اوراق مالی اسلامی از سوی وزارت نفت

سرمایه گذاری بانک ملی در صنعت آذربایجان شرقی

حباب سکه ۳۷۰ هزار تومان شد

«ملی شو ۲»، محل عرضه تازه‌ترین دستاوردهای نوین بانک ملی ایران

موسسه کوثر حاصل تفکر پیشکسوتان نظام بانکی و نخبگان جوان است

تمدید بخشودگی سود و دیرکرد وام مسکن

اوراق مالی و اسناد منتشره سال ۹۸ از مالیات معاف شد

واگذاری ۳ هزار میلیارد تومان سهم دولتی در ۱۱ ماه

پای آمریکایی ها به بورس تهران باز شد

۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸کد خبر: 148267
ایستانیوز:عصر یکشنبه جرج یوژو، مدیر سابق بین­ الملل بورس نیویورک ضمن بازدید از تالار معاملات حافظ، با ساختار بازار سرمایه، فرآیند معاملات و پذیرش شرکت ها آشنا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،عصر یکشنبه جرج یوژو، مدیر سابق بین­ الملل بورس نیویورک ضمن بازدید از تالار معاملات حافظ، با ساختار بازار سرمایه، فرآیند معاملات و پذیرش شرکت ها آشنا شد.
در ادامه، نشستی با مدیران و کارشناسان بورس برگزار و وی، در این نشست در مورد فرصت ­های موجود برای بورس تهران سخنرانی کرد.
 یوژو، ضمن بیان اهمیت بورس تهران به عنوان کانون کشف قیمت در بازار سرمایه ایران و ارایه­ کننده شاخص­ ها، پیشنهاداتی را برای ارتقای برند بورس تهران مطرح کرد.
مدیر سابق بین ­الملل بورس نیویورک که اکنون مدیر عامل شرکت مشاوره سرمایه ­گذاری گالیله است، بهره­ گیری از ادغام و تملیک، رعایت اصول حاکمیت شرکتی، شفافیت، متنوع­ سازی محصولات، افزایش نقدشوندگی و ارتباط با مردم، رسانه­ ها و سرمایه ­گذاران حقیقی و حقوقی را از جمله اقدامات لازم برای بهبود برند بورس تهران دانسته و توصیه­ هایی جهت برگزاری نماراه (roadshow) در مراکز مالی بین ­المللی را به متولیان بورس تهران ارایه کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *