RSS
امروز شنبه ، ۲۶ آبان ۱۳۹۷
آخرین اخبار

از مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به‌عنوان خیر نمونه در ساخت کتابخانه تقدیر شد

کشف قیمت ۶۸۰۰ ریالی سهام سنگ‌آهن گهر زمین

رشد ۴۸ درصدی پرداخت وام مسکن

قطع موقت سامانه ۱۵۵۷ بانک سپه

کاهش هزار و ۳۲۷ میلیارد تومان زیان در بانک صادرات

انتشار نخستین کتاب قصه کانون جوانه ها

هیات داوران جشنواره عکس «نگاه به آینده» معرفی شدند

تامین اعتبار ۲۹ طرح صنعتی در استان سیستان و بلوچستان توسط بانک صنعت و معدن

ورود سکه امامی به کانال ۳.۸

آموزش بانکداری الکترونیک با «موش‌های دندان اره‌ای» بانک ملی ایران

حجم روابط اقتصادی ایران و عراق به ۲۰ میلیارد دلار می‌رسد

۳۹ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت در ۶ ماه به فروش رسید

ورود ۵۰اتوبوس باتامین مالی پست بانک به ناوگان عمومی کلانشهراراک

نرخ ارز پتروشیمی‌ها در نیما تغییر می‌کند؟

از ابتدای دی‌ماه چه اتفاقی برای خودروها رخ می‌دهد؟

شرایط واردات خودرو دیپلمات‌های خارجی + سند

کاهش ۳۱۷۴ واحدی شاخص کل بورس

از طریق کدال صورت گرفت انتشار گزارش عملکرد ۹ ماهه کگهر

درج نماد راهیابان فردا در فرابورس

یارانه نقدی امشب واریز می شود

مجتمع طلای موته اصفهان توسعه می یابد

مناقصه بانک ایران زمین برای تأمین ۴۸۰هزار قطعه کارت بانکی

سهم بانک ایران زمین در بانکداری دیجیتال

تحلیل تی دی اس از عوامل موثر بر قیمت طلا

همکاری روسیه و ایران برای توسعه ارزهای دیجیتال

پای آمریکایی ها به بورس تهران باز شد

۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸کد خبر: 148267
ایستانیوز:عصر یکشنبه جرج یوژو، مدیر سابق بین­ الملل بورس نیویورک ضمن بازدید از تالار معاملات حافظ، با ساختار بازار سرمایه، فرآیند معاملات و پذیرش شرکت ها آشنا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،عصر یکشنبه جرج یوژو، مدیر سابق بین­ الملل بورس نیویورک ضمن بازدید از تالار معاملات حافظ، با ساختار بازار سرمایه، فرآیند معاملات و پذیرش شرکت ها آشنا شد.
در ادامه، نشستی با مدیران و کارشناسان بورس برگزار و وی، در این نشست در مورد فرصت ­های موجود برای بورس تهران سخنرانی کرد.
 یوژو، ضمن بیان اهمیت بورس تهران به عنوان کانون کشف قیمت در بازار سرمایه ایران و ارایه­ کننده شاخص­ ها، پیشنهاداتی را برای ارتقای برند بورس تهران مطرح کرد.
مدیر سابق بین ­الملل بورس نیویورک که اکنون مدیر عامل شرکت مشاوره سرمایه ­گذاری گالیله است، بهره­ گیری از ادغام و تملیک، رعایت اصول حاکمیت شرکتی، شفافیت، متنوع­ سازی محصولات، افزایش نقدشوندگی و ارتباط با مردم، رسانه­ ها و سرمایه ­گذاران حقیقی و حقوقی را از جمله اقدامات لازم برای بهبود برند بورس تهران دانسته و توصیه­ هایی جهت برگزاری نماراه (roadshow) در مراکز مالی بین ­المللی را به متولیان بورس تهران ارایه کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *