RSS
امروز دوشنبه ، ۲۵ تیر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

شناسایی متقاضییان واقعی آلومینیوم با همکاری بورس کالا

پتانسیل‌های مثبت بورس، ترمز اصلاح قیمتی را می‌کشد

احمدی‌نژاد و روحانی چقدر نفت فروختند؟

شرایط دریافت ارز دولتی تغییر کرد

تمام خودروهای پژو ۲۰۰۸ ثبت‌نامی تحویل مشتریان می‌شود

امکان تمدید، صدور و تعویض دفترچه بیمه به‌شکل آنلاین با بیمه‌بازار

پرداخت ۲هزار میلیارد تومان وام اشتغال روستایی توسط بانک تعاون

بنیاد مستضعفان به دنبال واگذاری سهام کنترلی «غگل»

افزایش سهم بانک‌های دولتی از سپرده‌ها

کاهش ۸۴۴ واحدی شاخص کل بورس

در اقتصاد واردات محور، بازار ثانویه مشکلی را حل نخواهد کرد

پیشنهاد تاسیس صندوق توسعه‌ای منطقه ای

تلاش برای یافتن راه حل های اقتصادی برای اقتصاد

اقدامات بانک پاسارگاد در حمایت از تولید ملی

انتصاب سرپرست بیمه مرکزی

بانک صادرات سه هزار و ۶۹۰ نفر از اقشار ویژه را صاحب‌خانه کرد

رشد ۲۶درصدی حق‌‌بیمه‌های تولیدی کوثر در سه ‌ماهه اول۹۷

دعوت به مجمع عمومی‌فوق العاده صاحبان سهام بیمه سرمد

افتتاح شعبه اهواز بیمه تجارت نو

نقش بانک مسکن در تسریع جریان نوسازی بافت فرسوده

بیمه نامه آتش سوزی حامی ما توسط بیمه ما ارائه می‌شود

تامین مالی تولید یک هزار مگاوات برق توسط بانک صادرات

ساختار گزارش‌های تفسیری ناشران باید متحول شود

کاهش زمان ثبت افزایش سرمایه

به پرداخت ملت صدر نشین تعداد ومبلغ تراکنش در خاورمیانه و آفریقا

پای آمریکایی ها به بورس تهران باز شد

۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸کد خبر: 148267
ایستانیوز:عصر یکشنبه جرج یوژو، مدیر سابق بین­ الملل بورس نیویورک ضمن بازدید از تالار معاملات حافظ، با ساختار بازار سرمایه، فرآیند معاملات و پذیرش شرکت ها آشنا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،عصر یکشنبه جرج یوژو، مدیر سابق بین­ الملل بورس نیویورک ضمن بازدید از تالار معاملات حافظ، با ساختار بازار سرمایه، فرآیند معاملات و پذیرش شرکت ها آشنا شد.
در ادامه، نشستی با مدیران و کارشناسان بورس برگزار و وی، در این نشست در مورد فرصت ­های موجود برای بورس تهران سخنرانی کرد.
 یوژو، ضمن بیان اهمیت بورس تهران به عنوان کانون کشف قیمت در بازار سرمایه ایران و ارایه­ کننده شاخص­ ها، پیشنهاداتی را برای ارتقای برند بورس تهران مطرح کرد.
مدیر سابق بین ­الملل بورس نیویورک که اکنون مدیر عامل شرکت مشاوره سرمایه ­گذاری گالیله است، بهره­ گیری از ادغام و تملیک، رعایت اصول حاکمیت شرکتی، شفافیت، متنوع­ سازی محصولات، افزایش نقدشوندگی و ارتباط با مردم، رسانه­ ها و سرمایه ­گذاران حقیقی و حقوقی را از جمله اقدامات لازم برای بهبود برند بورس تهران دانسته و توصیه­ هایی جهت برگزاری نماراه (roadshow) در مراکز مالی بین ­المللی را به متولیان بورس تهران ارایه کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *