RSS
امروز دوشنبه ، ۲ مهر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

توضیحات بانک صادرات از صورت های مالی سال ۹۶

نقش آفرینی بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی

با مجوز بانک ملت، تراکنش های شرکت سکه ثامن نامحدود بود!

افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملّی

دستگیری باند جعل اسکناس‌ و چک پول

کاردگر مدیرعامل بیمه دانا شد

دلیل اصلی‌ صعودی شدن بازار سرمایه

شکست بسترسازی برای حذف نفت ایران

نظام بازار جایگرین ارز ۴۲۰۰ تومانی شود

کاهش قیمت طلا به دلیل لغو مذاکره چین با آمریکا

۲۲.۷ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی باید به چرخه اقتصادی بازگردد

توصیه های بانک‌مرکزی برای افزایش امنیت پرداخت‌های الکترونیک

ارزش روز پرتفوی سهام عدالت بیشتر شد

بهره برداری از دهمین مدرسه از مجموعه مدارس «اُمید آینده» در استان تهران

نقش «کاردان» در بازارگردانی اوراق مشارکت «رایان سایپا»

پیمان‌سپاری ارزی با دستور قابل اجرا نیست

خدمات ویژه برای دارندگان کارت خوان های بانک ملّی

عرضه بیش از ۱۱۹ هزار تن انواع ورق « فولاد مبارکه اصفهان»

مدیرعامل صندوق بازنشستگی، بازنشسته محسوب نمی‌شود

چند درصد از بازار ارز ثانویه در اختیار دولت است؟

کاهش نرخ ۲۲ ارز بانکی + جدول

برگزاری دوره های آموزشی بازاریابی و فروش بیمه ما

آغاز واریز مابه التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان

استقرار سیستم تحویلداری تحت وب در ۲۰۰۰ شعبه بانک ملی

سیف ممنوع الخروج است

پای آمریکایی ها به بورس تهران باز شد

۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸کد خبر: 148267
ایستانیوز:عصر یکشنبه جرج یوژو، مدیر سابق بین­ الملل بورس نیویورک ضمن بازدید از تالار معاملات حافظ، با ساختار بازار سرمایه، فرآیند معاملات و پذیرش شرکت ها آشنا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،عصر یکشنبه جرج یوژو، مدیر سابق بین­ الملل بورس نیویورک ضمن بازدید از تالار معاملات حافظ، با ساختار بازار سرمایه، فرآیند معاملات و پذیرش شرکت ها آشنا شد.
در ادامه، نشستی با مدیران و کارشناسان بورس برگزار و وی، در این نشست در مورد فرصت ­های موجود برای بورس تهران سخنرانی کرد.
 یوژو، ضمن بیان اهمیت بورس تهران به عنوان کانون کشف قیمت در بازار سرمایه ایران و ارایه­ کننده شاخص­ ها، پیشنهاداتی را برای ارتقای برند بورس تهران مطرح کرد.
مدیر سابق بین ­الملل بورس نیویورک که اکنون مدیر عامل شرکت مشاوره سرمایه ­گذاری گالیله است، بهره­ گیری از ادغام و تملیک، رعایت اصول حاکمیت شرکتی، شفافیت، متنوع­ سازی محصولات، افزایش نقدشوندگی و ارتباط با مردم، رسانه­ ها و سرمایه ­گذاران حقیقی و حقوقی را از جمله اقدامات لازم برای بهبود برند بورس تهران دانسته و توصیه­ هایی جهت برگزاری نماراه (roadshow) در مراکز مالی بین ­المللی را به متولیان بورس تهران ارایه کرد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *