RSS
امروز شنبه ، ۶ خرداد ۱۳۹۶
آخرین اخبار

جشنواره همراهان رفاه آغاز شد

قانون تنقیح قوانین مالیاتی کشور ابلاغ شد

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره بیمه در رسانه

ساماندهی سهام عدالت تا آزادسازی

اعلام ساعات کار بانک سینا در ماه مبارک رمضان

هنوز هیچ بانک و بیمه ای گزارش IFRS نداده است

نوسان ۶۸دلاری طلا در اردیبهشت ماه

راه مقابله با بازگشت تورم دو رقمی

سکه یک میلیون و ۲۰۶هزار تومان / دلار ۳۷۴۴تومان

خودرویی‌ها، فلزی‌ها و نفتی ها در کانال کاهشی

قیمت تلویزیون پاناسونیک در بازار

حمایت معیشتی از گروه‌های کم درآمد

تاریخ ایران از بانک صنعت و معدن به نیکی یاد خواهد کرد

قدردانی رییس مجلس شورای اسلامی از عملکرد بانک کشاورزی

بانک سپه سرمایه‌گذار خارجی را تضمین می‌کند

برگزاری آزمون استخدامی بانک تجارت

گسترش خدمات بانک کشاورزی ویژه نابینایان

موسسه آرمان خوزستان مشکلی ندارد

افزایش مجدد نرخ بهره بانکی قریب الوقوع است

عرضه ۸۶ هزار تن انواع محصول در تالار کشاورزی

تقسیط مجدد بدهی‌ مالیاتی واحدهای تولیدی

حداقل مزد کارورزان ۳۱۰ هزارتومان شد

ارایه خدمات تامین اجتماعی به ایرانیان خارج از کشور

واگذاری املاک مازاد بانک رفاه

جایزه ٢٠١٧ ادفیاپ به بانک صنعت و معدن رسید

راه‌اندازی بازار مجازی تعاونی‌ها

۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۴/۱۷کد خبر: 118326
ایستانیوز:مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی بازار مجازی تعاونی‌ها خبر داد و گفت‌: این بازار فضای عرضه و فروش محصولات تعاونی‌ها را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،علیرضا ناطقی  اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که معاونت امور تعاون و دفتر تعاونی‌های خدماتی با همکاری بانک توسعه تعاون در دست اجرا دارد، ایجاد بازار مجازی کشور است.

وی ادامه داد: در این بازار کلیه تولیدکنندگان محصولات خود را همراه با استانداردها و قیمت‌هایی که مشخص است، عرضه می‌کنند و با ایجاد یک فضای رقابتی به سمت افزایش کیفیت در عرضه محصولات گام برمی‌دارند.

ناطقی گفت: طرح ایجاد بازار مجازی توسط بخش تعاون در سال 94 اجرایی می‌شود و به زودی برای همه تعاونی‌ها در کشور قابل بهره‌برداری است.

مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون در توضیح فرایند اجرای طرح، گفت: خوشبختانه مقدمات کار فراهم شده و هماهنگی‌های لازم با شرکتهایی که دانش فنی این کار را دارند صورت گرفته و قرار است این امر در قالب تعاونی سهامی عام در سال 1394 محقق شود.

به گفته وی، آنچیزی که به این شکل در فضای مجازی کشور در حال انجام است، فروشگاههای اینترنتی است و چیزی به نام بازار مجازی در کشور نداریم.

ناطقی در توضیح مزیت‌ها و ویژگی‌های این بازار مجازی نیز، گفت: در این بازار، فضا برای عرضه و تقاضا میان تولید کننده و مصرف کننده با عرضه تولیدات به وجود می‌آید و مشتریان در سطح کلان و خرد امکان بهره‌برداری از این بازار را در کل کشور به دست می‌آورند.

وی گفت: ممکن است این طرح به صورت فازبندی در فازهای مختلف و گرایشهای خاص پیش برود اما متولی بازار مجازی، بخش تعاون است و همه تولیدکنندگان دولتی، خصوصی و تعاونی در این طرح حضور دارند.

به گفته مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، این طرح با همکاری و تعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت در مسیر مناسبتری حرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پیشتر معاون امور تعاون وزیر تعاون از راه‌اندازی بازار مجازی تعاون خبر داده و ایجاد فضای رقابتی سالم در خرید و عرضه محصولات با کیفیت را مهمترین هدف این بازار اعلام کرده بود.

به گزارش ایسنا ، به گفته کلانتری در حال حاضر سایت‌های محدودی در این زمینه فعالیت دارند ولی بازار مجازی تعاون، طرح نوینی است که به شکل گسترده وجود ندارد و با راه‌اندازی آن فضای رقابت سالم میان تولید کننده و مصرف کننده با قیمت مناسب فراهم خواهد شد.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *