RSS
امروز یکشنبه ، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
آخرین اخبار

رشد ۱۸.۵ درصدی قیمت تیرآهن در بهمن ۹۵

قیمت پژو ۲۰۰۸ اعلام شد

طبقات شغلی کارمندان اصلاح شد

ترس سیستم بانکی از جریمه شدن توسط آمریکا

کاسپینی‌ها به کمیسیون امنیت ملی نامه زدند

ایجاد پایگاه‌سلامت توسط بیمارستان بانک‌ملی

ادغام دو شعبه بانک قرض الحسنه مهر

اجرای حذف دفترچه در مراکز تامین اجتماعی

پیش بینی بازار سرمایه در اردیبهشت ماه

بازدید سرزده مدیرعامل بانک سرمایه از شعبه مرکزی

راه اندازی سرویس پرداخت "خیرین سلامت"

امکان دریافت شماره شبا از بانک دی

کارگزاری بانک مسکن در جمع برترین‌های بازار سرمایه

انتصاب سرپرستان جدید استانی در بیمه‌کوثر

مدیریت حرفه ای، لازمه سرمایه گذاری پایدار است

تدوین و تبیین چشم‌انداز ثامن در بازار رقابت بانکی

تاکید مدیر عامل فولاد مبارکه به عملکرد مناسب بانک صادرات

بازدید معاون شعب استان های بانک ایران زمین از استان های البرز، قزوین و زنجان

قدردانی معاون رئیس جمهور از مدیرعامل بانک کشاورزی

اختلال موقت در سامانه های بانک صنعت و معدن

جزییات آخرین عملکرد سرمایه‌گذاران خارجی در بازار سهام

معافیت مالیاتی حقوق‌بگیران ابلاغ شد

تقاضای جهانی فولاد افزایش می‌یابد

تولید و صادرات سنگ‌آهن رکورد زد

آخرین وضعیت کاسپین/ بازی تعاونی‌ها با سپرده‌گذاران

راه‌اندازی بازار مجازی تعاونی‌ها

۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۴/۱۷کد خبر: 118326
ایستانیوز:مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی بازار مجازی تعاونی‌ها خبر داد و گفت‌: این بازار فضای عرضه و فروش محصولات تعاونی‌ها را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،علیرضا ناطقی  اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که معاونت امور تعاون و دفتر تعاونی‌های خدماتی با همکاری بانک توسعه تعاون در دست اجرا دارد، ایجاد بازار مجازی کشور است.

وی ادامه داد: در این بازار کلیه تولیدکنندگان محصولات خود را همراه با استانداردها و قیمت‌هایی که مشخص است، عرضه می‌کنند و با ایجاد یک فضای رقابتی به سمت افزایش کیفیت در عرضه محصولات گام برمی‌دارند.

ناطقی گفت: طرح ایجاد بازار مجازی توسط بخش تعاون در سال 94 اجرایی می‌شود و به زودی برای همه تعاونی‌ها در کشور قابل بهره‌برداری است.

مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون در توضیح فرایند اجرای طرح، گفت: خوشبختانه مقدمات کار فراهم شده و هماهنگی‌های لازم با شرکتهایی که دانش فنی این کار را دارند صورت گرفته و قرار است این امر در قالب تعاونی سهامی عام در سال 1394 محقق شود.

به گفته وی، آنچیزی که به این شکل در فضای مجازی کشور در حال انجام است، فروشگاههای اینترنتی است و چیزی به نام بازار مجازی در کشور نداریم.

ناطقی در توضیح مزیت‌ها و ویژگی‌های این بازار مجازی نیز، گفت: در این بازار، فضا برای عرضه و تقاضا میان تولید کننده و مصرف کننده با عرضه تولیدات به وجود می‌آید و مشتریان در سطح کلان و خرد امکان بهره‌برداری از این بازار را در کل کشور به دست می‌آورند.

وی گفت: ممکن است این طرح به صورت فازبندی در فازهای مختلف و گرایشهای خاص پیش برود اما متولی بازار مجازی، بخش تعاون است و همه تولیدکنندگان دولتی، خصوصی و تعاونی در این طرح حضور دارند.

به گفته مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، این طرح با همکاری و تعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت در مسیر مناسبتری حرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پیشتر معاون امور تعاون وزیر تعاون از راه‌اندازی بازار مجازی تعاون خبر داده و ایجاد فضای رقابتی سالم در خرید و عرضه محصولات با کیفیت را مهمترین هدف این بازار اعلام کرده بود.

به گزارش ایسنا ، به گفته کلانتری در حال حاضر سایت‌های محدودی در این زمینه فعالیت دارند ولی بازار مجازی تعاون، طرح نوینی است که به شکل گسترده وجود ندارد و با راه‌اندازی آن فضای رقابت سالم میان تولید کننده و مصرف کننده با قیمت مناسب فراهم خواهد شد.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *