RSS
امروز دوشنبه ، ۴ تیر ۱۳۹۷
آخرین اخبار

ضرورت آموزش به کودکان برای مشارکت در کسب‌و کارهای آینده

بازی صندوق های سرمایه گذاری بانک ها با بازار سکه

بانک توسعه تعاون در افزایش مقاومت اجتماعی نقش‌آفرین باشد

برگزاری جشنواره نوآوری های دیجیتال در سازمان تأمین اجتماعی

سود ۸۰ریالی بیمه البرز برای هر سهم

بازار سرمایه بهترین ابزار تجهیز منابع مالی است

تصمیمات جدید ارزی دولت

کانال ۱۱۵ هزار واحد هم فتح شد

۷۰ هزار خانه اولی صاحب مسکن شدند

مصوبه دولت درباره حقوق کارکنان تعاونی‌های سهام عدالت

تعریف چهار گروه کالایی برای اختصاص ارز توسط دولت

اجرای ۱۴۳ طرح صنعتی با تامین مالی بانک صنعت و معدن

امکان ایجاد بانک و بورس خارجی در مناطق آزاد فراهم شد

​مشارکت فعال بانک صادرات ایران در پروژه های اشتغالزایی سیستان و بلوچستان

تولید اختصاصی کارت‌های بانکی در چاپخانه بانک ملی ممکن شد

نقش خودروسازان در گرانی خودرو چیست؟

پربازده‌ترین بازارها در بهار۹۷

سفته بازان و نوسان گیران برنده بازار سهام و سکه آتی

واردات کالاهای غیرضروری با نرخ جدید دلار

سیف نمی‌داند با بازار ارز چه باید کند!

کاهش قیمت جهانی طلا

افزایش نرخ سود بانکی در دستور کار دولت

سکه طرح جدید ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد

ایجاد و تثبیت ٢٦٠ هزار شغل پایدار توسط بانک صادرات در سال ٩٦

معامله توافقی ارز آزاد شد

راه‌اندازی بازار مجازی تعاونی‌ها

۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۴/۱۷کد خبر: 118326
ایستانیوز:مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی بازار مجازی تعاونی‌ها خبر داد و گفت‌: این بازار فضای عرضه و فروش محصولات تعاونی‌ها را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،علیرضا ناطقی  اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که معاونت امور تعاون و دفتر تعاونی‌های خدماتی با همکاری بانک توسعه تعاون در دست اجرا دارد، ایجاد بازار مجازی کشور است.

وی ادامه داد: در این بازار کلیه تولیدکنندگان محصولات خود را همراه با استانداردها و قیمت‌هایی که مشخص است، عرضه می‌کنند و با ایجاد یک فضای رقابتی به سمت افزایش کیفیت در عرضه محصولات گام برمی‌دارند.

ناطقی گفت: طرح ایجاد بازار مجازی توسط بخش تعاون در سال 94 اجرایی می‌شود و به زودی برای همه تعاونی‌ها در کشور قابل بهره‌برداری است.

مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون در توضیح فرایند اجرای طرح، گفت: خوشبختانه مقدمات کار فراهم شده و هماهنگی‌های لازم با شرکتهایی که دانش فنی این کار را دارند صورت گرفته و قرار است این امر در قالب تعاونی سهامی عام در سال 1394 محقق شود.

به گفته وی، آنچیزی که به این شکل در فضای مجازی کشور در حال انجام است، فروشگاههای اینترنتی است و چیزی به نام بازار مجازی در کشور نداریم.

ناطقی در توضیح مزیت‌ها و ویژگی‌های این بازار مجازی نیز، گفت: در این بازار، فضا برای عرضه و تقاضا میان تولید کننده و مصرف کننده با عرضه تولیدات به وجود می‌آید و مشتریان در سطح کلان و خرد امکان بهره‌برداری از این بازار را در کل کشور به دست می‌آورند.

وی گفت: ممکن است این طرح به صورت فازبندی در فازهای مختلف و گرایشهای خاص پیش برود اما متولی بازار مجازی، بخش تعاون است و همه تولیدکنندگان دولتی، خصوصی و تعاونی در این طرح حضور دارند.

به گفته مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، این طرح با همکاری و تعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت در مسیر مناسبتری حرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پیشتر معاون امور تعاون وزیر تعاون از راه‌اندازی بازار مجازی تعاون خبر داده و ایجاد فضای رقابتی سالم در خرید و عرضه محصولات با کیفیت را مهمترین هدف این بازار اعلام کرده بود.

به گزارش ایسنا ، به گفته کلانتری در حال حاضر سایت‌های محدودی در این زمینه فعالیت دارند ولی بازار مجازی تعاون، طرح نوینی است که به شکل گسترده وجود ندارد و با راه‌اندازی آن فضای رقابت سالم میان تولید کننده و مصرف کننده با قیمت مناسب فراهم خواهد شد.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *