RSS
امروز دوشنبه ، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
آخرین اخبار

طرح کوثر کارت احسان موسسه اعتباری کوثر رونمایی شد

نیما بانک ارزی کشور می‌شود

۲۰ بانک بورسی چقدر سود سپرده دادند؟

تایید صلاحیت مدیر بیمه‌‌های اتکایی کوثر

سوییچ کارت بانک اقتصادنوین به‌روزرسانی می‌شود

سیاست های راهبردی بانک پارسیان در حمایت از تولید ملی

زمان پرداخت وام اشتغال روستایی اعلام شد

برندگان «دانایی جایزه دارد» معرفی شدند

تخصیص ۲.۳ میلیارد دلار به نرخ ۴۲۰۰ تومان برای واردات

خدمات الکترونیکی بانک مسکن بدون نیاز به اینترنت

کاهش نرخ سود تسهیلات بافت فرسوده درانتظار تایید شورای پول‌واعتبار

آیفکس ۱۰۵۵ واحدی شد

اعطای تندیس غرفه برتر در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به بانک تجارت

معرفی کانال‌های بانک تجارت در پیام‌رسان های داخلی

حضور فعال بانک رفاه در دهمین کنگره انجمن ژئوپلیتیک ایران

برگزاری مراسم معارفه اعضای جدید هیات مدیره بانک سرمایه

انجام ۹۲۱۰ فقره گشایش اعتبار با دلار ۴۲۰۰ تومانی

جزییات دستورالعمل جدید ارزی دولت

رونمایی از سامانه ارزی "نیما"

اقتصاد ایران، فضای کسب وکار، بخش خصوصی

نیازی به حراج سکه نیست

دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی به نفع واردات است

گردش مالی بیمه‌ها۵۰هزارمیلیاردی شد

پرداخت ۸ هزار میلیاردریال وام به گیلانی ها توسط بانک سپه

مسافران زمینی از کجا ارز مسافری بگیرند؟

راه‌اندازی بازار مجازی تعاونی‌ها

۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۴/۱۷کد خبر: 118326
ایستانیوز:مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی بازار مجازی تعاونی‌ها خبر داد و گفت‌: این بازار فضای عرضه و فروش محصولات تعاونی‌ها را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،علیرضا ناطقی  اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که معاونت امور تعاون و دفتر تعاونی‌های خدماتی با همکاری بانک توسعه تعاون در دست اجرا دارد، ایجاد بازار مجازی کشور است.

وی ادامه داد: در این بازار کلیه تولیدکنندگان محصولات خود را همراه با استانداردها و قیمت‌هایی که مشخص است، عرضه می‌کنند و با ایجاد یک فضای رقابتی به سمت افزایش کیفیت در عرضه محصولات گام برمی‌دارند.

ناطقی گفت: طرح ایجاد بازار مجازی توسط بخش تعاون در سال 94 اجرایی می‌شود و به زودی برای همه تعاونی‌ها در کشور قابل بهره‌برداری است.

مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون در توضیح فرایند اجرای طرح، گفت: خوشبختانه مقدمات کار فراهم شده و هماهنگی‌های لازم با شرکتهایی که دانش فنی این کار را دارند صورت گرفته و قرار است این امر در قالب تعاونی سهامی عام در سال 1394 محقق شود.

به گفته وی، آنچیزی که به این شکل در فضای مجازی کشور در حال انجام است، فروشگاههای اینترنتی است و چیزی به نام بازار مجازی در کشور نداریم.

ناطقی در توضیح مزیت‌ها و ویژگی‌های این بازار مجازی نیز، گفت: در این بازار، فضا برای عرضه و تقاضا میان تولید کننده و مصرف کننده با عرضه تولیدات به وجود می‌آید و مشتریان در سطح کلان و خرد امکان بهره‌برداری از این بازار را در کل کشور به دست می‌آورند.

وی گفت: ممکن است این طرح به صورت فازبندی در فازهای مختلف و گرایشهای خاص پیش برود اما متولی بازار مجازی، بخش تعاون است و همه تولیدکنندگان دولتی، خصوصی و تعاونی در این طرح حضور دارند.

به گفته مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، این طرح با همکاری و تعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت در مسیر مناسبتری حرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پیشتر معاون امور تعاون وزیر تعاون از راه‌اندازی بازار مجازی تعاون خبر داده و ایجاد فضای رقابتی سالم در خرید و عرضه محصولات با کیفیت را مهمترین هدف این بازار اعلام کرده بود.

به گزارش ایسنا ، به گفته کلانتری در حال حاضر سایت‌های محدودی در این زمینه فعالیت دارند ولی بازار مجازی تعاون، طرح نوینی است که به شکل گسترده وجود ندارد و با راه‌اندازی آن فضای رقابت سالم میان تولید کننده و مصرف کننده با قیمت مناسب فراهم خواهد شد.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *