RSS
امروز پنج شنبه ، ۲۹ تیر ۱۳۹۶
آخرین اخبار

یخ کسادیِ بازار مسکن دراوج گرمای تابستان نیزآب نمی شود

اقدامات تازه برای کارگران و متوفیان حادثه معدن گلستان

ابلاغ مصوبه عرضه محصولات ذرت، جو و برنج در بورس کالا

وام فوری ازدواج از کدام بانک‌ها پرداخت می‌شود؟

«تیم اقتصادی» دولت دوم روحانی تکمیل شد

بانک داده‌های وزارت اقتصاد در دسترس عموم قرار گرفت

نامه‌نگاری کانون نهادهای سرمایه‌گذاری با رییس مجلس

بررسی حساب‌های منتقل نشده موسسه کاسپین آغاز شد

انعقاد قرارداد بیمه سامان با مونیخ ری

انتقال فناوری‌های نوین بانکی به بخش خصوصی

باز هم مدیر عامل کاسپین برکنار شد!

امضاء تفاهم نامه همکاری بین بیمه ملت و رامک خودرو

بانک پارسیان ۳۰۹ شعبه ای شد

اهدای جایزه ملی سرامدان اقتصاد ایران به بیمه‌کوثر

حضور بانک‌پاسارگاد در کنار ورزش ملی کشور، صادقانه است

عنوان همایش بیست و چهارم مشخص شد

مجامع ۴ بانک تا به امروز لغو شدند

ایران کیش ؛حامی بیست و سومین نمایشگاه الکامپ

خواسته و انتظارات تکلیفی کارکرد بانک ها را مختل کرده است

تامین مالی ۲۰۰ میلیارد ریالی صنعت طیور از بورس کالا

تحقق برنامه ترکیب مناسب پرتفوی بیمه‌کوثر

شرکت‌های گروه مالی دی بازوان قدرتمنداقتصادی بانک هستند

تقدیر استاندار از بانک ملی استان گلستان

افتتاح بزرگترین طرح پرورش ماهی در قفس کشور

مهمترین رویکرد بانک تجارت افزایش سود عملیاتی است

راه‌اندازی بازار مجازی تعاونی‌ها

۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۴/۱۷کد خبر: 118326
ایستانیوز:مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی بازار مجازی تعاونی‌ها خبر داد و گفت‌: این بازار فضای عرضه و فروش محصولات تعاونی‌ها را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،علیرضا ناطقی  اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که معاونت امور تعاون و دفتر تعاونی‌های خدماتی با همکاری بانک توسعه تعاون در دست اجرا دارد، ایجاد بازار مجازی کشور است.

وی ادامه داد: در این بازار کلیه تولیدکنندگان محصولات خود را همراه با استانداردها و قیمت‌هایی که مشخص است، عرضه می‌کنند و با ایجاد یک فضای رقابتی به سمت افزایش کیفیت در عرضه محصولات گام برمی‌دارند.

ناطقی گفت: طرح ایجاد بازار مجازی توسط بخش تعاون در سال 94 اجرایی می‌شود و به زودی برای همه تعاونی‌ها در کشور قابل بهره‌برداری است.

مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون در توضیح فرایند اجرای طرح، گفت: خوشبختانه مقدمات کار فراهم شده و هماهنگی‌های لازم با شرکتهایی که دانش فنی این کار را دارند صورت گرفته و قرار است این امر در قالب تعاونی سهامی عام در سال 1394 محقق شود.

به گفته وی، آنچیزی که به این شکل در فضای مجازی کشور در حال انجام است، فروشگاههای اینترنتی است و چیزی به نام بازار مجازی در کشور نداریم.

ناطقی در توضیح مزیت‌ها و ویژگی‌های این بازار مجازی نیز، گفت: در این بازار، فضا برای عرضه و تقاضا میان تولید کننده و مصرف کننده با عرضه تولیدات به وجود می‌آید و مشتریان در سطح کلان و خرد امکان بهره‌برداری از این بازار را در کل کشور به دست می‌آورند.

وی گفت: ممکن است این طرح به صورت فازبندی در فازهای مختلف و گرایشهای خاص پیش برود اما متولی بازار مجازی، بخش تعاون است و همه تولیدکنندگان دولتی، خصوصی و تعاونی در این طرح حضور دارند.

به گفته مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، این طرح با همکاری و تعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت در مسیر مناسبتری حرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پیشتر معاون امور تعاون وزیر تعاون از راه‌اندازی بازار مجازی تعاون خبر داده و ایجاد فضای رقابتی سالم در خرید و عرضه محصولات با کیفیت را مهمترین هدف این بازار اعلام کرده بود.

به گزارش ایسنا ، به گفته کلانتری در حال حاضر سایت‌های محدودی در این زمینه فعالیت دارند ولی بازار مجازی تعاون، طرح نوینی است که به شکل گسترده وجود ندارد و با راه‌اندازی آن فضای رقابت سالم میان تولید کننده و مصرف کننده با قیمت مناسب فراهم خواهد شد.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *