RSS
امروز دوشنبه ، ۹ اسفند ۱۳۹۵
آخرین اخبار

رئیس پژوهشکده پولی: بانک‌ها به جنگ نرخ‌ها دچارند

افزایش هزار درصدی قیمت مسکن طی ۲۰ سال

تخلف ۸۰۰ میلیون تومانی در یکی از بنگاه های زیر مجموعه تامین اجتماعی

بخش خصوصی از سال آینده خود را متولی اقتصاد بداند

​دهمین نمایشگاه کتاب ایلام با عاملیت بانک شهر گشایش یافت

افزایش ۱۲۹ میلیارد ریالی ارزش صندوق‌های ETF در بازار سرمایه

تفاهم نامه بانکی میان ایران و اندونزی امضا شد

ایجاد حساب مخصوص بانکی ایران و اندونزی

بدهی ۹۰۹ هزار میلیاردی بانک‌ها

تبعیت سکه آتی از دلار

انعقاد ۶۵۷ قرارداد آپشن سکه در بورس کالا

حال بانک ها خوب نیست

هزار تومانی جدید خرداد ۹۶ به بازار می آید

مالیات بر ارزش افزوده مشکل صنعت طلا

ورود بیمه ملت به صنعت گردشگری

پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی حقوق‌‌ها

هدایای مشتریان بانک تجارت به کم‌بضاعت ها

نسل جدید خودبانک‌های شهر راه اندازی شد

حضور بانک قرض الحسنه مهر ایران در نخستین مجمع ملی سلامت

ارائه خدمات مطلوب با استقرار نرم‌افزار جدید پست‌بانک‌

بانک صادرات طرح تسهیلات همیاران سپهررا روانه بازار کرد

پرداخت ۴۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک مسکن

سامانه "همبانک ثامن" با کد #۷۷۸* عملیاتی و راه اندازی شد

لیزینگ صنعت و معدن ۴۸۰ میلیارد ریال سود تقسیم کرد

موانع غیربرجامی مانع عادی شدن مراودات بانکی

راه‌اندازی بازار مجازی تعاونی‌ها

۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۴/۱۷کد خبر: 118326
ایستانیوز:مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی بازار مجازی تعاونی‌ها خبر داد و گفت‌: این بازار فضای عرضه و فروش محصولات تعاونی‌ها را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،علیرضا ناطقی  اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که معاونت امور تعاون و دفتر تعاونی‌های خدماتی با همکاری بانک توسعه تعاون در دست اجرا دارد، ایجاد بازار مجازی کشور است.

وی ادامه داد: در این بازار کلیه تولیدکنندگان محصولات خود را همراه با استانداردها و قیمت‌هایی که مشخص است، عرضه می‌کنند و با ایجاد یک فضای رقابتی به سمت افزایش کیفیت در عرضه محصولات گام برمی‌دارند.

ناطقی گفت: طرح ایجاد بازار مجازی توسط بخش تعاون در سال 94 اجرایی می‌شود و به زودی برای همه تعاونی‌ها در کشور قابل بهره‌برداری است.

مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون در توضیح فرایند اجرای طرح، گفت: خوشبختانه مقدمات کار فراهم شده و هماهنگی‌های لازم با شرکتهایی که دانش فنی این کار را دارند صورت گرفته و قرار است این امر در قالب تعاونی سهامی عام در سال 1394 محقق شود.

به گفته وی، آنچیزی که به این شکل در فضای مجازی کشور در حال انجام است، فروشگاههای اینترنتی است و چیزی به نام بازار مجازی در کشور نداریم.

ناطقی در توضیح مزیت‌ها و ویژگی‌های این بازار مجازی نیز، گفت: در این بازار، فضا برای عرضه و تقاضا میان تولید کننده و مصرف کننده با عرضه تولیدات به وجود می‌آید و مشتریان در سطح کلان و خرد امکان بهره‌برداری از این بازار را در کل کشور به دست می‌آورند.

وی گفت: ممکن است این طرح به صورت فازبندی در فازهای مختلف و گرایشهای خاص پیش برود اما متولی بازار مجازی، بخش تعاون است و همه تولیدکنندگان دولتی، خصوصی و تعاونی در این طرح حضور دارند.

به گفته مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، این طرح با همکاری و تعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت در مسیر مناسبتری حرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پیشتر معاون امور تعاون وزیر تعاون از راه‌اندازی بازار مجازی تعاون خبر داده و ایجاد فضای رقابتی سالم در خرید و عرضه محصولات با کیفیت را مهمترین هدف این بازار اعلام کرده بود.

به گزارش ایسنا ، به گفته کلانتری در حال حاضر سایت‌های محدودی در این زمینه فعالیت دارند ولی بازار مجازی تعاون، طرح نوینی است که به شکل گسترده وجود ندارد و با راه‌اندازی آن فضای رقابت سالم میان تولید کننده و مصرف کننده با قیمت مناسب فراهم خواهد شد.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *