RSS
امروز دوشنبه ، ۴ بهمن ۱۳۹۵
آخرین اخبار

جزئیات عیدی و پاداش مستمری‌بگیران و بازنشستگان

نسخه‌ای برای شفافیت بازار ارز

عملکرد مثبت شرکت های بورسی در سه ماهه سوم سال

تحلیل تکنیکال از روند قیمت طلا در آینده

همدلی و همراهی بانک آینده با خانواده‌های شهدای آتش‌نشان

نقشه دولت برای ارزان‌سازی بیمه‌ها

بیمه لوکس نیست

قیمت دلار ریخت / افزایش نرخ ۲۳ارز بانکی

آمادگی بانک سپه برای اعطای تسهیلات به اصناف پلاسکو

بیمه سازوکار ارتقای منزلت و بهبود معیشت آحاد جامعه

واکنش معکوس به بحران صندوق بازنشستگی

دانشگاهها مجاز به انتشار اوراق مشارکت شدند

پیامدهای پایان حبس نمادهای بانکی بر بازار

رانت دلار ارزان کجاست؟

حرفهای صریح وزیر اقتصاد درباره بدهکاران بانکی

نخستین گزارش طیب‌نیا از ۱۰۰ دستاورد اقتصادی

پرداخت خسارت ۴۳۰ میلیون تومانی به یک فروند هواپیمای فوق سبک

شعبه کیش؛قهرمان فوتسال بانک اقتصادنوین

توقف وام دهی بانک ها در آستانه شب عید

۱۵۵۰ کارگر پلاسکو بیمه نبودند

افزایش سرمایه بیمه ملت به ثبت رسید

مراجعه ۳۱۰ کارگر پلاسکو به منظور برقراری بیمه بیکاری تاکنون

اطلاعیه وزارت کار درباره بیمه بیکاری کارگران پلاسکو

ایران کیش در شاخص حاشیه سود خالص اول شد

تقدیر کارکنان بانک صنعت و معدن از آتش نشانان قهرمان

راه‌اندازی بازار مجازی تعاونی‌ها

۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۴/۱۷کد خبر: 118326
ایستانیوز:مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه‌اندازی بازار مجازی تعاونی‌ها خبر داد و گفت‌: این بازار فضای عرضه و فروش محصولات تعاونی‌ها را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،علیرضا ناطقی  اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که معاونت امور تعاون و دفتر تعاونی‌های خدماتی با همکاری بانک توسعه تعاون در دست اجرا دارد، ایجاد بازار مجازی کشور است.

وی ادامه داد: در این بازار کلیه تولیدکنندگان محصولات خود را همراه با استانداردها و قیمت‌هایی که مشخص است، عرضه می‌کنند و با ایجاد یک فضای رقابتی به سمت افزایش کیفیت در عرضه محصولات گام برمی‌دارند.

ناطقی گفت: طرح ایجاد بازار مجازی توسط بخش تعاون در سال 94 اجرایی می‌شود و به زودی برای همه تعاونی‌ها در کشور قابل بهره‌برداری است.

مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون در توضیح فرایند اجرای طرح، گفت: خوشبختانه مقدمات کار فراهم شده و هماهنگی‌های لازم با شرکتهایی که دانش فنی این کار را دارند صورت گرفته و قرار است این امر در قالب تعاونی سهامی عام در سال 1394 محقق شود.

به گفته وی، آنچیزی که به این شکل در فضای مجازی کشور در حال انجام است، فروشگاههای اینترنتی است و چیزی به نام بازار مجازی در کشور نداریم.

ناطقی در توضیح مزیت‌ها و ویژگی‌های این بازار مجازی نیز، گفت: در این بازار، فضا برای عرضه و تقاضا میان تولید کننده و مصرف کننده با عرضه تولیدات به وجود می‌آید و مشتریان در سطح کلان و خرد امکان بهره‌برداری از این بازار را در کل کشور به دست می‌آورند.

وی گفت: ممکن است این طرح به صورت فازبندی در فازهای مختلف و گرایشهای خاص پیش برود اما متولی بازار مجازی، بخش تعاون است و همه تولیدکنندگان دولتی، خصوصی و تعاونی در این طرح حضور دارند.

به گفته مدیرکل تعاونی‌های خدماتی وزارت تعاون، این طرح با همکاری و تعامل وزارت صنعت، معدن و تجارت در مسیر مناسبتری حرکت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، پیشتر معاون امور تعاون وزیر تعاون از راه‌اندازی بازار مجازی تعاون خبر داده و ایجاد فضای رقابتی سالم در خرید و عرضه محصولات با کیفیت را مهمترین هدف این بازار اعلام کرده بود.

به گزارش ایسنا ، به گفته کلانتری در حال حاضر سایت‌های محدودی در این زمینه فعالیت دارند ولی بازار مجازی تعاون، طرح نوینی است که به شکل گسترده وجود ندارد و با راه‌اندازی آن فضای رقابت سالم میان تولید کننده و مصرف کننده با قیمت مناسب فراهم خواهد شد.


خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *