پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۳۶۱۷۵۰ - تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۲/۳
»

پایان متعادل بازار بورس

ایستانیوز:بازار سرمایه پس از رشد شارپی که در دو روز گذشته تجربه کرد، روز جاری را با رشدی ۴ هزار واحدی به پایان رساند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بازار سهام سومین روز کاری هفته بر خلاف دو روز گذشته، متعادل آغاز کرد. رفته رفته هر چه به ساعات پایانی بازار نزدیک شدیم، بر فشار عرضه ها افزوده شد.
 
بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی ۴ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید. همچنین نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۴۳۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۵۷ هزار واحد رسید.
 
گفتنی است سه نماد «بوعلی»، «فملی» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «ذوب»، «کاما» و «فولاد» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند. همچنین سه نماد «آریا»، «آریان» و «هرمز» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کرمان»، «فزر» و «فصبا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.
 
لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۵ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.
 
در بازار امروز ۲۲۲ نماد در محدوده مثبت و ۲۲۸ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۲۰۳ نماد در محدوده مثبت و ۲۱۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.