پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۳۱۸۷۹۳ - تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۲۵
»

تقدیر از برترین‌های رازمان اکوسیستم همراز بیمه رازی

ایستانیوز: از نمایندگان برتر جشنواره رازمان اکوسیستم همراز بیمه رازی تقدیر شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، جشنواره فروش بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی دیجیتال (طرح رازمان) از ۲۲آذرماه ۱۳۹۹ آغاز و در تاریخ ۲۱ اسفندماه سال جاری در بستر اکوسیستم همراز، به کار خود پایان داد.
اختتامیه و اهدای جوایز این جشنواره به صورت غیرحضوری و از طریق اسکایپ در روز ۲شنبه ۲۳فروردین۱۴۰۰ در شعب مربوطه با حضور آقای مهدی ملکی، معاونت برنامه ریزی و نوآوری، آقای رضا بیگدلی، مدیریت آتش‌سوزی، آقای رضا جمالی، مدیریت فناوری اطلاعات و آقای حمیدرضا پروازی، مدیریت توسعه کسب‌وکار دیجیتال و دیگر همکاران شعب و ستاد برگزار شد.
این جشنواره که در گام اول، به شکل اختصاصی برای اعضای محترم شبکه فروش بیمه رازی طراحی شده بود، با استقبال قابل توجهی مواجه شد و تعداد ۲۶۰نفر از نمایندگان در آن به فروش بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی دیجیتال اقدام نمودند که تعداد ۱۶۶ نفر از این عزیزان به باشگاه‌های دریافت جوایز راه یافته و تعداد ۵۲۸۶ فقره بیمه‌نامه توسط ایشان صادر شد‌.
خانم ها میترا زابلی و فریبا بصیری از شعبه اردبیل، فرحناز سلمانی از شعبه بندرعباس و فاطمه دنکوب از شعبه گرگان و آقایان حسن حقیقت رهورد از شعبه کاشانی، محمدرضا ذاکر خطیبانی از شعبه چالوس، جلیل محتشمیان از شعبه زاهدان، رضا محجوب و عارف نوروزی از شعبه تبریز برگزیدگان این جشنواره در میان نمایندگان بودند.
همچنین در بررسی های به عمل آمده، میزان عملکرد و مشارکت برخی شعب قابل توجه بود که ۶شعبه برتر براساس میزان حق بیمه تولیدی و درصد نمایندگان فعال، به ترتیب شعب آیت‌الله کاشانی، اردبیل، تبریز، چالوس، زاهدان و بندرعباس بودند.
کلیه نتایج و دستاوردهای نمایندگان و شعب در وبلاگ همراز و از طریق آدرس زیر قابل مشاهده است:
http://yun.ir/klt۰۹۵
در پایان ضمن تقدیر از مشارکت و همکاری همه فعالان این جشنواره، امیدواریم در سال جدید و همزمان با برگزاری جشنوار‌های دیجیتال، شاهد برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف اعضای محترم شبکه فروش در راستای توسعه کسب‌وکار دیجیتال خود باشیم.