پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۳۱۰۶۷۰ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۷/۵
رئیس اداره بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران:
»

ارائه خدمات بانکداری شرکتی به ۱۱۰ مشتری

ایستانیوز:رئیس اداره بازاریابی بانک توسعه صادرات از ارائه خدمات بانکداری شرکتی برای ۱۱۰ مشتری در سراسر کشور پس از تصویب کمیته مستقل راهبری بانکداری شرکتی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مسعودعبدیان اظهار داشت: این بانک برای پاسخگویی مؤثر و دقیق از طریق ارائه راه حل­های بانکی و مالی نوین جهت رفع نیازهای مشتریان از سه سال قبل طرح بانکداری شرکتی را راه اندازی کرده است.
 
وی افزود: این طرح ابتدا در سه شعبه بانک بصورت پایلوت اجرا و در سال ۹۷ با افزایش تعداد مشتریان به ۲۰ مشتری در ۱۲ شعبه به صورت قطعی عملیاتی شد و با توجه به بازخوردهای مثبت بدست آمده و رضایت مشتریان در طول اجرای طرح ، موضوع توسعه بانکداری شرکتی در دستور کار مدیریت امور شعب و بازاریابی قرار گرفت.
 
به گفته عبدیان، با تصویب کمیته مستقل راهبری بانکداری شرکتی در اسفند۹۸ تا کنون تعداد مشتریان تحت پوشش بانکداری شرکتی به ۱۱۰ مشتری در سطح کشور تعمیم داده شده است. رئیس اداره بازاریابی بانک توسعه صادرات خاطرنشان کرد: بانکداری شرکتی یکی از ارکان اصلی استراتژی کلان بانکداری جامع است که با تمرکز بر خلق راه حل­های بانکی و مالی و در قالب خدمات و محصولات متمایز، خاص و سفارشی شده به نیازهای مشتریان شرکتی پاسخ می ­دهد.
 
به گفته عبدیان در این شیوه از بانکداری تمام خدمات مورد نیاز مشتریان شرکتی اعم از شرکت­های کوچک و متوسط و شرکت های بزرگ و کلان، با تکیه بر تمایزهای حاصل از استراتژی های مشتری مدارانه و فرآیندها و سیستم های منحصر به فرد، به بهترین، سریعترین و دقیق ترین شکل ممکن پاسخ داده شده و راه حل­های متنوع و اثر بخشی برای کمک به رشد و شکوفایی کسب و کار مشتریان در اختیار آنها قرار می دهد تا از این طریق بانک بتواند در جایگاه یک شریک تجاری معتمد و کارآمد نقش آفرینی کند.
 
وی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی حاکم بر کشور تصریح کرد: بانکداری شرکتی می­تواند با خلق ایده های جدید و اثر گذار و تامین نیازهای سریع و بهنگام شرکت­هایی که برای کشور ارزش افزوده ایجاد می­کنند، نقش مهمی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه داشته باشد.
 
یادآور می شود، بانک توسعه صادرات ایران در نظر دارد خدمات متمایزی مانند بانکداری دیجیتال در بستر بانکداری باز، ارائه خدمات اعتباری با سقف و سرعت بیشتر از طریق اعطای اختیار به شعب عامل، تسهیل شرائط تأمین اعتبار، تخفیف در نرخ سود تسهیلات و همچنین تخفیف در کارمزدهای پرداختی را به صورت متمایز به مشتریان بانکداری شرکتی ارائه دهد.