پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۳۰۸۵۳۳ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۲۱
»

سود ۲۶۷ریالی بیمه دانا برای هر سهم

ایستانیوز:بیمه دانا در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲۶۷ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۲۰۱ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۳۳ درصدی برخوردار است. در گزارش حسابرسی نشده بیمه دانا، سود هر سهم ۳۳۴ ریال اعلام شده بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بیمه دانا با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.
 
بیمه دانا در دوره یاد شده، مبلغ ۴۰۰ میلیارد و ۱۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۶۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۳ درصدی برخوردار است.
 
لازم به ذکر است در صورت مالی حسابرسی شده دوره مذکور نسبت به گزارش حسابرسی نشده بیمه دانا، کاهش ۶۷ ریالی در سود هر سهم مشاهده می‌شود.
 
این شرکت بورسی، سود انباشته پایان سال را با افزایش یک هزار و ۵۵۲ درصدی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، مبلغ ۳۶۱ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریال اعلام کرده است.
 
"دانا" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۳۰۱ میلیارد و ۹۹۷ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۰۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.