پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۳۰۷۰۲۶ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۱۷
در جهت تحقق اهداف «جهش تولید»
»

بانک کارآفرین و بنیاد برکت تفاهمنامه امضا کردند

ایستانیوز:بانک کارآفرین به منظور توسعه خدمات و محصولات تخصصی و متناسب با نیازهای بنگاه‌های اقصادی و همچنین تسریع فرایند اعطای تسهیلات به بخش‌های مختلف اقتصادی در سال جهش تولید در قالب بانکداری شرکتی، سرمایه‌گذاری، تجاری و شخصی، شرایط ویژه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این تسهیلات با هدف توسعه سبد تسهیلاتی و تنوع‌بخشی به پرتفوی اعتباری بانک، تسهیل شرایط دریافت تسهیلات برای مشتریان حقیقی و حقوقی و ایجاد و توسعه فرصت‌های کسب و کار طراحی شده و در این راستا تفاهمنامه‌ای با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) منعقد شده است.
 
بر اساس این گزارش، موضوع این تفاهمنامه که روز سه‌شنبه سیزدهم خرداد ماه مبادله شد، ارائه انواع خدمات مالی و بانکی، تامین مالی پروژه‌ها و اعطای تسهیلات به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط معرفی شده از سوی بنیاد برکت با عاملیت بانک کارآفرین است.
 
این گزارش حاکی است، تسهیلات و خدمات قابل ارائه موضوع این تفاهمنامه، به طرح‌های صنعتی و معدنی و کشاورزی ایجادی، توسعه‌ای و تکمیلی و سرمایه در گردش اعطا خواهد شد.
 
به موجب عقد تفاهمنامه میان بنیاد برکت و هفت بانک کشور از جمله بانک کارآفرین، 65 هزار طرح اشتغال‌زایی راه‌اندازی می‌شود که به ایجاد 188 هزار فرصت شغلی در مناطق محروم کشور با اولویت متقاضیان آسیب‌دیده از کرونا می‌انجامد.