پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۲۹۱۲۰۲ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۸/۱
نسبت به دوره مشابه در سال گذشته؛
»

زیان هر سهم "وپست" کاهشی بود

ایستانیوز:شرکت پست بانک ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۸ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، کاهش چشمگیری در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت طی دوره ۶ ماهه به اسفند ۹۷، زیان هر سهم را ۲۷۸ ریال اعلام کرده بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شررکت پست بانک ایران با سرمایه ۳ هزار و ۲۳۳ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال، صورت های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.
 
شرکت پست بانک ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۵۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ ۱۸ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش چشمگیری در شناسایی زیان داشته است.
 
با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۱۱ هزار و ۲۵۷ میلیارد و ۸۲۹ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
 
"وپست" در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸۹۸ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۷۸ ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.