پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۲۷۴۶۷۵ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۴
»

نشست تخصصی مدیران عامل شرکت‌های تابعه بانک توسعه تعاون برگزار شد

ایستانیوز:پنل تخصصی مدیران عامل شرکت‌های تابعه بانک توسعه تعاون در نوبت صبح دومین روز کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون در سالن اجتماعات مرکز آموزش و پژوهش این بانک برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، اکبر نجفی مدیرعامل شرکت کارگزاری پوشش بیمه توسعه تعاون ضمن بیان تاریخچه فعالیت و عملکرد این شرکت، گزارشی از زیرساخت‌ها و امکانات فراهم‌شده جهت صدور انواع بیمه‌نامه در شبکه شعب بانک توسعه تعاون برای ارائه خدمات به تعاون گران و کارآفرینان و عموم جامعه ارائه داد.
 
هاشم بوذرجمهر مدیرعامل گروه مالی بانک توسعه تعاون گفت: اتخاذ رویکرد حرفه‌ای برای فعالیت در بازارهای مالی برآیند مناسبی در ایفای نقش تکمیلی این شرکت در زنجیره ارزش مجموعه بانک توسعه تعاون داشته است.
 
صادق فنایی مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، گزارشی از ارزش‌های ایجادشده توسط این شرکت در تکمیل خدمات بانک توسعه تعاون، به‌ویژه تأمین تجهیزات و امکانات حرفه‌ای بانکداری ارائه داد و کمک دهی به بانک در وصول مطالبات و ارزیابی اموال ترهینی را از مهم‌ترین مسئولیت‌های شرکت بیان نمود.
 
محمدرضا اکبری جور مدیرعامل شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون ضمن بیان اقدامات شرکت سمات در ایجاد زیرساخت‌های فناوری و راه‌اندازی و پیاده‌سازی سامانه‌های گوناگون موردنیاز بانک توسعه تعاون و شرکت‌های زیرمجموعه، توسعه بازارهای الکترونیک را در خدمت‌رسانی گسترده به اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و تعاون گران حائز اهمیت قلمداد نمود.
 
سعید قاسمی نراقی مدیرعامل شرکت صرافی توسعه تعاون گزارش آماری از حجم عملیات ارزی بر مبنای حوالجات آزاد و حوالجات مربوط به ارز تخصیصی ارائه نمود و فعالیت این شرکت را فرصتی مناسب برای تأمین نیازهای ارزی تعاون گران و واحدهای تولیدی دانست.
 
علی حاج کاظم لواسانی مدیرعامل شرکت واسپاری توسعه تعاون در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات تخصصی این شرکت گفت: شرکت واسپاری توسعه تعاون در طی سه سال اخیر حجم فعالیت‌های تخصصی را به‌خوبی گسترش داده و بستر فراهم‌شده توسط این شرکت، مزیت مناسبی برای تأمین کالا و مواد اولیه موردنیاز تعاون گران و تولیدکنندگان به شمار می‌رود.