پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۲۷۲۶۳۸ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
»

بیمه نوین در تعطیلات نوروز آماده خدمت‌ رسانی است

ایستانیوز: واحدهای ستادی و شعب منتخب بیمه نوین با هدف خلق ارزش برای مشتریان و دسترسی بیمه‌گذاران به خدمات مطلوب در ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، واحدهای ستادی و شعب منتخب این شرکت در روزهای ۲۹اسفند ماه سال ۱۳۹۷و سوم، چهارم و ۱۴فروردین ماه سال ۱۳۹۸آماده ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان است.
 
طبق اعلام معاونت امورشعب، شبکه فروش و بازاریابی شرکت، کارشناسان واحدهای آتش سوزی، اشخاص گروهی، امورشعب، نمایندگان و کارگزاران، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مالی و اتومبیل در ستاد و شعب منتخب در سراسر کشور در روز ۲۹اسفندماه ۱۳۹۷و روزهای سوم، چهارم و ۱۴فروردین ماه سال ۱۳۹۸، از ساعت ۹الی ۱۴در محل کار خود حاضر و به ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان خواهند پرداخت.
 
همچنین طبق سنوات گذشته، در ایام تعطیلات صدور معرفی‌نامه درمان بیمه نوین به صورت شبانه روزی انجام می‌-شود و کارشناسان خدمات امدادی اتوپلاس نیز در سفرهای نوروزی پاسخگوی نیاز بیمه‌گذاران بیمه بدنه نوین خواهند بود.
 
بر اساس این گزارش، شعب شیفت نوروزی بیمه نوین شامل اصفهان، اراک، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، رشت، ساری، سبزوار، شیراز، قزوین، قم، کرج کرمان، کرمانشاه، مشهد، سمنان، یزد، زنجان، گرگان، همدان، ارومیه، چالوس، آمل و سیرجان می‌¬شوند.
 
هموطنان و بیمه‌گذاران ارجمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی و تلفن شعب بیمه نوین در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانیwww.novininsurance.com مراجعه کنند.