پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۲۶۷۱۷۳ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۹
»

اعلام زمان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده بیمه سامان

ایستانیوز:شرکت بیمه سامان زمان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام خود را اعلام کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، زمان و محل برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه سامان که با نماد «بسامان» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه ایی در سامانه کدال، اعلام شد.
 
بر اساس این گزارش، شرکت بیمه سامان مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام خود را روز چهارشنبه ۲۱ آذر ماه ۹۷  برگزار می کند.
 
افزون بر این، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی فوق العاده بیمه سامان ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ آذر ماه ۹۷ به نشانی تهران، خیابان خالد اسلامبولی (وزراء) - کوچه هفتم - پلاک ۱۱ - آکادمی سامان مراجعه کنند.
 
دستور جلسه  مجمع
 
لازم به ذکر است، تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس دستور جلسه مجمع عمومی فوق العاده بیمه سامان اعلام شده است.
 
آخرین اطلاعات مالی
 
این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه سامان که با نماد «بسامان» در بازار اول فرابورس فعال است باز و هیچ گونه محدودیت معاملاتی برای این سهام وجود ندارد.
 
همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت ۱۰.۳۹ مرتبه و «EPS»  آن نیز ۳۷۰ ریال در در سامانه اطلاعاتی و آماری TSETMC  درج شده است.
 
سهامداران عمده
 
 ۴ سهامدار عمده بیمه سامان، شامل «سرمایه گذاری سامان با ۱۴.۲۸۰ درصد، بانک سامان  با ۸.۴۲۰ درصد، خودروسازی کارمینا با ۶.۹۹۰ درصد و سرمایه گذاری سرآمد اندخته سازان فردا  با ۴.۹۱۰ درصد» است.