پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۲۶۷۱۴۰ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۹/۱۹
یونس مظلومی، مدیرعامل خبر داد:
»

وصول و تعیین تکلیف ۳۰ میلیارد ریال از بدهی های منقضی شده بیمه تعاون

ایستانیوز:مدیرعامل بیمه تعاون اظهار داشت: این شرکت درپی دستیابی به اهدافی است که نه تنها منافع بنگاه اقتصادی خود را تامین می کند، بلکه با افزایش رو به تزاید استفاده کنندگان از طرح های بیمه ای سودمند، شاخص های توسعه یافتگی در جوامع توسعه یافته را در جامعه ایرانی اسلامی ما، نهادینه کند، هدفی که به عنوان یک رسالت مهم در صنعت بیمه به شمار می رود .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،یونس مظلومی افزود: پیش بینی ما این است بیمه تعاون با وجود ثبات موقعیت خود در بازار بیمه کشور طی پنج سال گذشته بتواند رسالت خود را در تمام زمینه ها به نحو احسن به انجام‌ برساند و در ترویج و اعتلای فرهنگ ‌بیمه در کشور نقش قابل توجهی ایفا کند.
 
وی با بیان این نکته که پورتفوی شرکت رشدی معادل 78 درصدی داشته که با توزیع مناسب پرتفوب در رشته‌های مختلف و سودآور بیمه‌ای همراه بوده است.
 
مظلومی از تشکیل کمیته وصول مطالبات به صورت ماهانه با حضور مدیرعامل و سایر مدیران اعم از فنی و پشتیبانی  خبر داد که با پیگیری‌های مکرر، منجر به وصول و تعیین تکلیف مبلغی در حدود 30،000،000،000 ریال از بدهی‌های سررسید شده منقضی شده شرکت شده که در نوع خود بسیار حائز اهمیت است.
 
وی در عین حال تاکید کرد که سود شرکت  با افزایش چشمگیر رشدی معادل 115  درصد داشته که نشان از جذب پورتفوهای سودآور و مدیریت منطقی هزینه‌ها دارد.
 
بر اساس این گزارش، شرکت بیمه تعاون در پنجمین سال فعالیت ، رسالت اصلی خود را در تأمین منافع ذینفعان از طریق ارائه خدمات بیمه ای و سرمایه گذاری بهینه و حضور پایدار و موثر در بازار بیمه کشور به ویژه بخش تعاون میداند . بر این اساس و به خصوص از زمان شروع مسوولیت دکتر یونس مظلومی به عنوان مدیر عامل در شرکت بیمه تعاون و با توجه به اینکه ایشان با یک نگاه روشن همیشه در تمامی سطوح خلاقیت و فن بازاریابی را چاشنی دانش فنی کرده اند ، فصل جدیدی از موفقیت های شرکت بیمه تعاون به عنوان یک شرکت نوپا در صنعت بیمه رقم خورده است .