پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۲۶۴۰۹۲ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۴
»

حضور بانک رفاه در نمایشگاه بانک، بیمه

ایستانیوز:بانک رفاه با هدف معرفی اثربخش محصولات و خدمات خود و همچنین در راستای گسترش تعاملات با شرکت‌های فعال اقتصادی در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی کیش و دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور حضور فعال و باشکوه داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیران بانک رفاه در مذاکره با شرکت ها و سازمان ها ضمن تشریح سیاست های کلان بانک و همچنین خدمات رقابتی بانک، بر حمایت و حضور حداکثری بانک در حوزه های مختلف اقتصادی کشور تاکید کردند و اظهار داشتند: بانک رفاه با توجه به ظرفیت های ویژه ای که در اختیار دارد و با عنایت به توان رقابتی خود، قادر است طیف متنوعی از خدمات و محصولات بانکی را متناسب با نیازهای گروه های مختلف مشتریان به ایشان ارائه کنند.
 
بانک رفاه در این دوره از نمایشگاه که به مدت 4 روز و در محل نمایشگاه بین المللی کیش برگزار شد با برپایی غرفه معرفی محصولات و خدمات، به حاضران در نمایشگاه نیز مشاوره های مالی ارائه کرد.
پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی کیش از 30 مهرماه الی سوم آبان ماه سال‌جاری برگزار و طی آن نشست های تخصصی مختلفی برگزار شد و سخنرانان برجسته داخلی و خارجی به تشریح مباحث مرتبط با حوزه های بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی پرداختند.