پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۲۵۷۳۷۸ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱
»

تغییر تعرفه مکالمه تمامی سیم‌کارت‌های همراه اول از فردا

ایستانیوز:طبق اعلام همراه اول تعرفه پایه سرویس مکالمه درون و برون شبکه برای اپراتور اول از تاریخ اول مهرماه یکسان می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، تعرفه پایه (آزاد) سرویس مکالمه درون و برون شبکه همراه اول از ابتدای مهرماه سال جاری یکسان می‌شود. بدین ترتیب هر دقیقه مکالمه درون و برون شبکه بصورت تک نرخی برای سیم‌کارت‌های دائمی ۵۹۹ ریال و برای سیم‌کارت‌های اعتباری ۸۹۹ ریال محاسبه می‌شود و برای مشترکان همراه اول تفاوتی نخواهد داشت با کدام یک از اپراتورها تماس برقرار کنند.
 
در اطلاعیه همراه اول آمده که این روش جدید قیمت‌گذاری موجب سهولت و شفافیت بیش‌تر در محاسبه هزینه مکالمات مشترکین خواهد شد. از مزایای دیگر این طرح کاهش تعرفه تماس‌های برون‌شبکه برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول است.
 
بنا بر اعلام همزمان با اجرای این طرح که در چارچوب مصوبات رگولاتوری و منطبق با روش‌های روز قیمت‌گذاری در دنیاست، جهت بالا بردن قدرت انتخاب و امکان مدیریت بیش‌تر هزینه مشترکین، بسته‌های مقرون‌به‌صرفه و متنوع مکالمه درون‌شبکه برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول ارائه شده است. مشترکین دائمی و اعتباری می‌توانند با شماره‌گیری #۳۳۷*۱۰* بسته‌های مکالمه ماهانه را مشاهده و خریداری کنند.
 
پیش از این در مرحله اول یکسان‌سازی تعرفه مکالمات همراه اول، طرح یکسان‌سازی تعرفه مکالمه برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول صورت گرفت که به موجب آن، هزینه‌های جابجایی در شبکه همراه، تعرفه‌های زمان اوج ترافیک و زمان غیراوج ترافیک و هزینه‌های بین شهری و بین استانی حذف و تعرفه مکالمات درون‌شبکه برای مشترکین دائمی و اعتباری یکسان شد. اما به موجب طرح جدید، تعرفه تمامی تماس‌های درون و برون شبکه همراه اول نیز یکسان می‌شود.