پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۲۵۰۸۰۲ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۵
روز دوم مرداد ماه انجام می گیرد؛
»

واگذاری ۱.۷ میلیارد سهم دولت در یک شرکت فولادی

ایستانیوز:۱۰۰ درصد سهام لوله گستر اسفراین، به ارزش پایه هر سهم ۹۰۱ریال و ارزش کل پایه یک هزار و ۶۲۹ میلیارد و ۵۴۱ میلیون و ۳۹۲ هزار ریال، از طریق مزایده واگذار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این میزان سهام به ارزش پایه هر سهم ۹۰۱ریال و ارزش کل پایه یک هزار و ۶۲۹ میلیارد و ۵۴۱ میلیون و ۳۹۲ هزار ریال، به صورت ۱۰درصد نقد و بقیه اقساط ۸ساله از طریق مزایده واگذار خواهد شد.
 
مبلغ سپرده شرکت در مزایده ۱۰۰ درصد سهام شرکت مجتمع صنعتی اسفراین نیز ۴۸ میلیارد و ۸۸۶میلیون و ۲۴۱ هزار و ۷۶۰ ریال تعیین شده است.
 
بر اساس این گزارش ؛ شرکت لوله گستر اسفراین یکی از شرکت‌های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) که به عنوان تنها تولیدکننده لوله‌های فولادی بدون درز شامل لوله‌های جداری_مغزی مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان بزرگترین تأمین کننده مواد اولیه مورد نیاز احداث شده است.
 
این شرکت دارای پنج خط تولیدی شامل خط نورد_خط عملیات حرارتی_خط تکمیلی کیسینگ_خط تکمیلی تیوبینگ_خط کوپلینگ(اتصالات) بوده و با ۶۴۲ نفر پرسنل در حال تولید و عرضه محصولات خود (از سایز 9.1 تا ۱۶ اینچ) به بازار مصرف است.