پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۲۵۰۷۶۳ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۵
به ازای هر سهم؛
»

بیمه ایران معین ۴۱۴ ریال سود محقق کرد

ایستانیوز:شرکت بیمه ایران معین با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه خود، سود خالص این شرکت را ۱۰۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد که براساس آن به ازای هر سهم ۴۱۴ ریال سود محقق شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) از روابط عمومی بیمه ایران معین، جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه ایران معین در دفتر ارتباطی تهران  با حضور تمامی سهامداران، نماینده بیمه مرکزی، حسابرس و بازرس قانونی و ابراهیم حمیدی مدیرعامل، حسن اسلامی‌پناه رییس هیات مدیره، محمد زاهدنیا نایب رییس هیات مدیره و مدیران شرکت بیمه ایران معین برگزار شد.
 
پس از استماع گزارش هیات مدیره و حسابرس و بازرس قانونی، ترازنامه و صورت های مالی شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ مورد بررسی و تصویب قرار گرفت. بر اساس این گزارش سود خالص شرکت معادل ۱۰۳۵ میلیارد ریال اعلام و عنوان شد که به ازای هر سهم ۴۱۴ ریال سود تحقق یافته است.
 
بر اساس گزارش هیات مدیره، بیمه ایران معین در سال گذشته ۶۸۹۹ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده و نسبت خسارت شرکت در سال ۱۳۹۶، ۴۲ درصد بوده است. شرکت بیمه ایران معین  با رتبه یک توانگری مالی (سطح یک با ۳۴۴ درصد) جز ۴ شرکت بیمه‌ای است که  بر مبنای اطلاعات آخرین صورت های مالی برای سالهای متمادی، مجوز قبولی اتکایی از داخل کشور را دارد. همچنین این شرکت جز ۵ شرکت اول صنعت بیمه به لحاظ سرمایه است.