پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۲۵۰۷۳۷ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۴
»

امکان تمدید، صدور و تعویض دفترچه بیمه به‌شکل آنلاین با بیمه‌بازار

ایستانیوز:اگر جزو میلیون‌ها بیمه‌شده تأمین اجتماعی هستید و خسته از صف‌های طولانی و وقت‌گیر جهت تمدید و صدور و تعویض دفترچه بیمه تأمین اجتماعی، می‌توانید از خدمات جدید و آنلاین بیمه‌بازار استفاده کنید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(استانیوز)، پر تقاضاترین خدمتی که سازمان تأمین اجتماعی ارائه می‌دهد صدور، تمدید و تجدید دفترچه‌های بیمه است و این کار را از طریق کارگزاری‌های رسمی خود انجام می‌دهد. البته این خدمات برای افراد، بسیار زمان‌بر است.
 
تمدید و تعویض دفترچه وقت‌گیرترین خدمت تأمین اجتماعی
 
بیمه‌بازار که همیشه به دنبال راهی برای ورود فنّاوری به عرصه‌های سنتی خدمات در ایران بوده، تصمیم گرفته تا هم‌زمان با هفته تأمین اجتماعی از محصول جدید خود تحت عنوان تعویض، تمدید و صدور آنلاین دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی رونمایی کند تا افراد دیگر دغدغه حضور در کارگزاری‌ها برای تمدید و تعویض دفترچه را نداشته باشند.
 
تعویض و تمدید آنلاین دفترچه با بیمه‌بازار
 
برای صدور، تمدید و تعویض دفترچه بیمه‌ تامین اجتماعی خودتان نیاز نیست به‌صورت حضوری به کارگزاری‌های تأمین اجتماعی بروید. اینترنت همراه‌تان را روشن کنید اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید و مدارک لازم را بارگذاری کنید.
 
این درخواست‌تان به‌صورت آنلاین به کارگزاری رسمی تأمین اجتماعی فرستاده می‌شود و مسئول مربوطه مراحل صدور، تمدید و تعویض دفترچه را انجام می‌دهد و دفترچه‌تان توسط پیک بیمه‌بازار به آدرس درخواستی‌تان در کوتاه‌ترین زمان برای‌تان ارسال می‌شود. به همین راحتی!
 
بیمه‌بازار راهی برای خرید راحت بیمه
 
بیمه‌بازار به‌عنوان اولین سامانه آنلاین مقایسه و خرید انواع بیمه ثالث، بدنه، موتورسیکلت، آتش‌سوزی و زلزله، عمر و درمان امکان مقایسه، انتخاب و خرید بیمه را فراهم می‌کند. با توجه به تقاضای بالای مردم نسبت به خدمات بیمه تأمین اجتماعی بیمه‌بازار محصول جدید خود را معرفی کرده  تا تمدید و صدور دفترچه تأمین اجتماعی نیز به‌صورت آنلاین انجام بگیرد.