پایگاه خبری ایستانیوز
کد خبر: ۲۳۴۸۷۱ - تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
باید بدهى دولت به صندوق را پس بگیریم
»

رفع فقر مطلق و ایجاد اشتغال خرد از سیاست‌هاى ما است

ایستانیوز:وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعى با اشاره به این که تا کنون دو سیاست رفع فقر مطلق و ایجاد اشتغال خرد را در پیش گرفته ایم گفت: امیدواریم بتوانیم در سال جارى بدهى دولت به صندوق را پس بگیریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، على ربیعى با بیان اینکه سطح زندگى افراد بازنشسته خوب نیست،  تصریح کرد: در کشور مسائلى که باید با آن ها دست و پنجه نرم کنیم بسیار است.
 
او با بیان این که سالمند سالمِ بازنشسته از جمله سیاست هاى صندوق است اظهار کرد: ٣هزار و ٤٠٠ میلیارد تومان براى ترمیم جامعه و بالا کشاندن افراد پایین جامعه در نظر گرفته ایم که این رقم در سال گذشته ٢ هزار و ٨٠٠ میلیارد تومان بود.
 
ربیعى با بیان این که تنزل تورم به معناى ارزانى نیست و هنوز مردم قدرت خرید پایینى دارند اضافه کرد: براى سالمندان باید خانه هاى امید و تفریح و سرگرمى در نظر بگیریم.
 
وی گفت: امسال ۲۸۰۰ میلیارد تومان برای افزایش پلکانی حقوق درنظر گرفتیم و برای سال آینده نیز ۳۴۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و این افزایش با شیبی ادامه می‌یابد.
 
وزیر رفاه ادامه داد: قرار شد ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی در سال آتی پرداخت شود که خبر خوبی برای خانواده بازنشستگان است.